john17
Members-
Posts
28 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
Website URL
http://www.ionutepura.uv.ro
Profile Information
-
Location
Bucuresti
Previous Fields
-
Masina
Fiat Stilo
john17's Achievements
Newbie (1/15)
1
Reputation
-
Service Curatare Catalizator
john17 replied to cr1st1's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Nu incerca sa cureti catalizatorul! Spre deosebire de filtrul de particule de la diesel la care operatia are sanse de reusita (fiind un filtru mecanic), catalizatorul se va distruge (suprafetele in contact cu gazele sunt acoperite cu un strat f subtire de metal nobil). Asa cum a scris colegul, rezolva cauza - consumul de ulei - si roaga-te sa nu fie deja compromis kat-ul! -
Ambreiaj SAC 530d 2002
john17 replied to john17's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Mai bine strunjesc un picior de scaun decat sa risc sa zgudui cutia pana ini ies ochii daca nu centrez bine discul :-) -
Ambreiaj SAC 530d 2002
john17 replied to john17's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
A sosit, e "impiedicat", trebuie doar un dorn de centrare scurt! -
allmodels ULEIURI - totul despre uleiuri: teste, recomandari, etc.
john17 replied to alex230ro's topic in Ingrijire si intretinere
Nu e perisabil, doar devine mai acid... In afara celor Long Life e recomandabil sa fie schimbat cel [utin o data pe an, chiar daca rulajul e <10k. Eu unul sunt prieten cu Repsol. -
Datele problemei: BMW E39 2002 530d, necesar inlocuire ambreiaj. Kit ambreiaj Sachs comandat, se livreaza maine. Intrebarea e: se poate monta fara o scula speciala? Unele ambreiaje de acest tip necesita un soi de presa, altele vin blocate si doar trebuie scoasa "piedica" dupa montaj, pe asta nu l-am vazut inca. Multumesc pt ajutor!
-
Vandute, multumesc! Cred ca mai pot aduce la comanda (si alte repere) dupa 5 septembrie - plec in vacanta pana atunci :frantics: . Daca e cineva interesat, pm sau tel pt preturi si dissponibilitate.
-
Vand o pereche de semnalizatoare laterale albe pt E36, marca Depo, noi noute, la pretul de 36 lei perechea. Ofer factura. 0742218617 sau 0724756349 http://s16.postimage.org/64djmc7n5/Fotografie1143.jpg
-
Ma intereseaza bara fata (da-mi cateva poze cu ea), radiatorul de apa, caseta de directie (daca e servo) si vasul de spalator parbriz cu pompa. Si un nr de tel de contact! Merci.
-
Se vinde radiator de E34, motor 2000 12v, varianta fara AC, original si in buna stare, 250 lei. 0742218617
-
Cumpar jante MIM modelul din imagine - neaparat pe 15' si prindere 5x120. PM sau tel 0742218617. http://s3.postimage.org/8n6047no/DSCF7235.jpg
-
Motanu', cat e motanu"? :twoup: Ca sa fim corecti fiecare constructor care cate o denumire, sistemele sunt in mare parte similare - ASC, ESP, VDC etc.
-
Ok, daca tot o dam in off topic la greu: credeti ca De Dion Bouton sau alt stramos care avea (zic si eu o cifra) 1 CP/litru era mai fiabil?! :twoup: Teoria e valabila, dar trebuie sa tinem cont si de evolutia tehnologica! Clar cu cat e mai complex orice mecanism sunt mai multe potentiale surse de defectiuni, insa daca nu e batjocorit tine suficient de mult si un diesel din asta care are performante imposibil de imaginat acum 12-15 ani! Ceea ce am vrut sa subliniez este ca aproape toate masinile despre care se vaita lumea ca le-a picat una si alta la 150-200.000 km au de fapt rulaje mult mai mari decat afiseaza, iar asta, asociat cu "economia" pe care multi o fac dupa ce isi achizitioneaza masina (care de regula le depaseste oricum bugetul), duce la "lipsa de fiabilitate" des pomenita. Valabil pt BMW sau orice alta marca! Sincer, cati de aici si-au cheltuit ultimul banut (sau au luat si imprumut) pt a cumpara o masina? Iar la primul inconvenient incepe "baletul" - o piesa sh "mai buna", o carpeala etc... Credeti-ma, nu fac pe lupul moralist, am fost si eu in situatia asta! Si nu ar fi exclus sa mai ajung... :)
-
Deci una peste alta imi dai dreptate ca turbina e victima altor probleme... I rest my case! :-)
-
Problema turbinelor inlocuite in garantie deci la rulaje mici e (foarte) discutabila si dpdv tehnic nu prea vad de ce le-ar "omora" mai tare un motor evoluat (nu presiunea de lucru + turatia mare le suprasolicita, sunt proiectate sa lucreze la regimurile alea)... Dar nu face obiectul discutiei de aici. Vad ca tendinta generala este de a ignora cele 2 aspecte care mi se par relevante: rulajele reale f mari ale masinilor, mult peste cele afisate, si intretinerea necorespunzatoare/utilizarea de consumabile de calitate proasta! Producatorii de turbocompresoare ii numeri pe degete, nu le face BMW, VW, Renault sau te miri cine, si eu personal nu cunosc cazuri de astfel de piese carora sa li se poata reprosa ceva asupra calitatii. In majoritatea cazurilor turbina este victima unor alte probleme, iar daca acelea nu sunt descoperite si remediate probabilitatea de repetare a defectului la scurt timp este maxima. Cate masini au de exemplu EGR-ul "blindat"? Unul din rolul dispozitivului este reducerea temperaturii din camera de ardere, implicit a gazelor evacuate, deci turbina va lucra la temperaturi mai mari in acest caz! Si as putea sa dau probabil o pagina de exemple.