Jump to content

MihaiGSM

Members
  • Posts

    135
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

MihaiGSM last won the day on March 30

MihaiGSM had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW E91 320D ED

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

MihaiGSM's Achievements

  1. Vandut - multumesc pentru sustinere
  2. Multumesc de info Exact asa m-am simtit cand am primit reprosul, etichetat ca fiind samsar.
  3. Pai m-am conformat cu ce scrie aici: ”7. Initiatorul topicului poate da un singur UP la 7 zile de la ultima sa postare. Nu se admit UP-uri date mai repede de 7 zile de la ultima postare sau UP-uri date de catre alta persoana decat initiatorul topicului. Exceptia UP-ul la 7 zile va fi permis doar atunci cand initiatorul doreste sa scada 10% din pret. Daca se da UP inainte de cele 7 zile topicul va fi inchis 10 zile. Sunt considerate UP-uri si actualizarile de stocuri, noi produse, sau postarea de poze in intervalul celor 7 zile. Din acest motiv, topicurile trebuie sa contina cat mai multe informatii inca de la deschiderea lor.”
  4. Pentru ca mi s-a reprosat ca aici masina are un pret si pe alte platforme altul, asta desi i s-a comunicat respectivului pretul mai mic ca aici si ca regulamentul acestui forum NU permite UP-uri in mai putin de 7 zile decat cu anumite exceptii (scadere de pret cu 10%, dar nu a fost cazul), o sa las LINK cu anuntul de pe cea mai cunoscuta platforma de vanzari unde puteti vedea ultimele actualizari. LINK BMW E91 Pret nou: 6200€
  5. Subiectul este discutat de ani de zile aici: Problema rupere lant distributie N47 Pe scurt, daca ai zgomotele specifice, nu ai istoric de schimb kit distributie, sau peste 200k km, ar cam trebui sa iei in considerare o astfel de operatiune de inlocuire.
  6. Din pacate da. Multi le cumpara in necunostinta de cauza si cand vad ca un banal schimb de ulei si filtre e mai scump ca la passat si tinde catre suma de 1000 lei chiar si la coltul blocului, trag de ele pana nu mai pot. Asa ca aici pot sa-l ajut eu doar daca vrea un E91 ingrijit Link
  7. Eu zic ca e un pret corect. 600 lei am platit eu in dec 2022 ptr schimb de amortizoare fata, flanse, protectii si bielete antiruliu la acelasi model de masina.
  8. Eu unul m-as orienta catre varianta de 184cp sau 163cp (184 cu power reduction). Ai avantajul puterii, niste upgrade-uri de ordin tehnic la motor, iar cel mai important: la galeria de admisie se poate schimba rampa cu clapete separat (cost ~300lei) fata de celelalte variante unde se schimba galeria cu totul (3-4000 lei) Dupa cativa ani de convietuire cu acest model, as pune pe lista urmatoarele verificari: - zgomot lant in turatiile specifice(gasesti topicul dedicat pe forum) sau istoric schimb distributie. - fulie vibrochen - sa nu aiba crapaturi - scurgeri ulei capac culbutori, in special partea dinspre DPF. Daca are, se poate ajunge la schimb de capac, alte costuri destul de importante. - scurgeri termoflot - zgomot turbina si daca e posibil de verificat jocul (usor de aflat daca are disponibilitate clientul) - flansa cardan fata-spate - racord flexibil esapament - joc caseta directie (stanga-dreapta in scurt pe loc) - esapamentul sa fie curat relativ(dar retine ca nu e o regula ca sa tragi concluzia ca DPF-ul e ok) - discurile de frana sa fie OEM. Se pare ca aceste generatii, chiar si E60-ul nu se pupa cu after market. De testat daca bat la franare la viteze de peste 100km/h - musai diagnoza la cineva competent. - nu te zgarci neaparat la bani! Ceva ieftin nu inseamna ca e si bun! Costurile de reparatii si intretinere sunt destul de mari, chiar daca e un model vechi, iar multi nu si le permit! Personal, as pandi sectiunea de ‘Vanzari’ a forumului. Ai sanse sa cumperi ceva intretinut de la unul din utilizatorii forumului si chiar sa urmaresti istoricul de reparatii. Recomand de asemenea verificarea intr-un service dedicat. Nu merita sa te risti ptr cateva sute de lei. In general e o masina destul de robusta, dar problemele specifice sunt inca scump de rezolvat. Tinuta de drum este exemplara. Sunt modele mai noi de masini, chiar si de la alti producatori consacrati care sunt sub acest aspect.
  9. Din motive personale legate de upgrade catre ceva mai nou ma vad nevoit sa pun la vanzare masina in care am pus destul suflet in ultimii ani: BMW E91 320D, N47T, 163cp, efficient dynamics, an 2011, km: 185.xxx in crestere, vin: WBAUY71010A990603 Reviziile au fost efectuate la FRK si se regasesc in online, exceptie fiind unele operatiuni de inlocuire garnituri, placute frana,curatare galerie admisie, EGR, etc ce au fost efectuate personal de catre mine. Masina e de provenienta RO, a rulat preponderent in RO, a avut casco si are revopsiri pe mai toate elementele de caroserie, dar fara incidente serioase. Trec aici principalele interventii mecanice mai serioase: - ambreiaj + volanta: 2019 - distributie: 2021 la 130.000 km - fulie vibrochen Corteco: 2021 - baterie AGM Varta: 2021 - clapete admisie: 2021 - reconditionat turbo: 2022 - amortizoare fata: 2022 - EGR OEM: 2024 In prezent masina nu are nevoie de nici o investitie si se vinde impreuna cu 2 seturi de roti de aliaj 205/55 R 16, vara Hankook Ventus Prime cu dot 2021 si iarna Dunlop dot 2022. Masina e inmatriculata pe Bucuresti in toamna trecuta odata cu schimbarea de domiciliu pe buletin. PRET: 6700€
  10. Confirm si eu ca nu mai exista emisie DAB de cativa ani in Romania. Societatea de Radiodifuziune explica printr-un comunicat ca se vor face upgrade-uri la emitator, dar de atunci e liniste.
  11. Din experienta altora (gasesti feedback-uri pe forum) EGR aftermarket nu functioneaza cum trebuie, sau daca ai noroc, merge cateva luni. OEM e recomandat, chiar daca e facut de Wahler, brand cumparat acum ceva ani de Borg Warner. De altfel, noile valve EGR OEM sub acest producator vin. La cel OEM se pare ca partea electronica de comanda si tija culisanta sunt facute conform unor specificatii mai stricte. De aici si pretul mai mare.
  12. Nu se poate la toate modelele, doar la cele de 184cp si 163cp. La restul se schimba cu totul galeria.
  13. Si eu am schimbat la a mea acea flansa cu una de la Febi in urma cu aprox 2 ani, dar nu-mi amintesc sa fi avut probleme cu furtunul, pe care de altfel l-am scos de acolo de alte cateva ori pentru alte interventii. Sa nu fie o problema cu flansa respectiva, sa aiba buza unde intra conectorul de la furtun mai mica in diametru. Mai poti face un “artificiu”: sa inlocuiesti o-ring-ul din interiorul conectorului cu unul mai gros nitel.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.