Jump to content

E30 323i

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    E30 323i

E30 323i's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Eu am pe E 30 xenon de mai bine de 2 ani.Au mers fara cusur pana acum cateva saptamani cand mi s-a stins becul pe partea stg. Bun, probez becul, nu era ars, il schimb cu cel din stanga, merge bine faza cateva zile..apoi se stinge iar. Ok sa fac schimb cu balastul, poate ala e. Facut, la fel. totul si-a revenit..nu era deci de la balast. Dupa cateva zile se stinge iar.Am refacut masele, am schimbat firele care pleaca de la balast si care intra in balast.Iar s-a aprins pentru cateva zile...apoi cand vrea el..se stinge . Ca sa il reaprind trebuie sa opresc si sa pornesc luminile de cateva ori la rand. Nu stiu ce am lai putea fi , totul este doar la partea stanga....sa fie blocul de lumini sau mai are alte fire sau ceva anexe ce trebuie verificate??
  2. Caut si eu foarte urgent un motoras de aeroterma de E 30 model '83, dar atentie...motoras de la aeroterma cu aer conditionat. Am aici cam cum arata modelul. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=64&fg=15
  3. Am aici un link sa va ajute sa va dati seama cum arata....este componenta 2 din figura... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=64&fg=15 Sper sa gasesc ceva...bafta
  4. Am o singura rugaminte, masoara te rog cat este de lunga..din paleta in paleta in paleta. ...sa nu fie modelul ala de 23 cm ..cam asa...ala nu e bun..mie imi trebuie una mult mai scurta...pe undeva pe al 17..18 cm am impresia...si este mai groasa in dimetru... Vezi cam cat masoara si daca e ceea ce imi trebuie facem targul.
  5. Ma intereseaza si pe mine sa cumpar neaparat un motor de aeroterma sau eventual aeroterma cu totul,. Am cumparat una de model dupa 87 si nu e acelasi, rotorul este mai lunguiet si paletele la fel mai lungi si mai subtiri. Eu am un 323 E30 din 83 si are altfel de motor, cu rorotul mai gros , la fel si paletele sunt mai groase si mai mari in diametru, insa mai scurte. Las un ID si un telefon daca ma poate ajuta careva. " ursulet_bjp" si nr. 0751.79.33.73
  6. Problema rezolvata, am reusit sa ma descurc. Ptu cine mai are asemenea problema, desfaceti capota si pe centru dedesubtul parbrizului se afla un capac pe care daca il scoateti ajungeti la aeroterma. Langa firele care se conecteaza spre bord va uityati cu atentie si veti gasi o rezistenta cu trei pisioruse . O scoateti, o curatati si daca e dezlipita o lipiti si veti rezolva problema. Rezolvarea este valabila din cate am inteles pentru TOATE E 30 - nu stiu daca la alte modele merge. Bafta si fara incidente!
  7. Cu scuzele de rigoare daca mai exista un astfel de topic, dar vreau sa stiu si eu ce ma fac cu aeroterma mea - am un E 30 323i , nu merge decat pe treapta 4 , si doar cand vrea ea, trebuie sa ii dau cu pumnul in bord sa porneasca. Am auzit ca trebuie sa dau neaparat bordul jos..este adevarat? Imi e greu sa cred ca nu s-au gandit nemtii la o rezolvare mai rapida....Oricum astept o mana de ajutor. Merci anticipat.
  8. Haide sa imi dau si eu cu parerea. Eu am un E30 iar atunci cand l-am luat rotile din spate erau atat de cracanate incat aproape imi dadea fundul de pamant. Propietarul mi-a zis ca are suspensii sport si de aia sta asa.Bun. Cum am ajuns insa in bucuresti am urcat-o pe elevator si ce sa vezi>? Lonjeroanele spate erau pur si simplu inexistente iar basulele mancate de rugina. Am refactu tot incepand cu lonjeroane, schimbate bascule cu tot cu bucse iar in final masina s-a indreptat considerabil. Imediat am urcat-o pe rampa cu laser ptru verificarea directiei si unghiurilor.Am gasit programul special ptru E30 323 (modelul meu). Spre surprinderea mea rotile inca mai erau cracanate (nu ca la inceput, insa erau departe de a fi drepte), insa la laser au iesit aproape 100% pozitie corecta. Asadar unele modele sunt facute cu o anumita deviatie a rotilor, iar suspensia sport o accentueaza, probabil din cauze de stabilitate. Boala insa des intilnita si cracanarea atat de agresiva este din cauza uzurii basculeor in general, a bucselor aferente si in unele cazuri - din cauza tractiunii spate si forjei- imbatrinirea lonjeroanelor care usor cedeaza, permitand arcului sa intre spre contra-aripa si astfel sa modifice pozitia rotii. Cam asta este ce am aflat pe propie piele despre rotile spate ale ursoaicei mele. Bafta./ Inca ceva, E30 NU are reglaj pentru puntea spate a rotilor sau orice altfel de ajustare. Da , cam asa arata o masina cu suspensii sport , insa cracanarea nu este deloc extrema.,.,.,.este exact cum ar trebui.:lol:
  9. Salut, uite eu lucrez la Honda la laboratorul de vopsitorie. Ceea ce ti s-a intimplat tie este ca cel care ti-a pregatit-o ptru vopsit a gresit. Neslefuire corecta a fulherului (pre-vopselei) sau aplicarea acestuia in strat prea subtire..etc, as putea sa iti dau o gramada de cauze dar nu rezolvi mare lucru Ideea e ca trebuie matuita in intregime , degresata foarte bine (un factor important daca vrei ca vopseaua si lacul sa tina), si revopsita. Dupa parerea mea e singura solutie , orice alta varianta ar fi carpeala si nu va tine. Bafta si sper sa o rezolvi.
  10. Cumpar chiulasa pentru un M20B23 fie de 2.3 fie de 2.0 (am inteles ca se potriveste) pe 2.3. Cer si ofer seriozitate.Doar cei din Bucuresti (nu am timp sa ma deplasez afara). Daca oferta este buna, vin , si daca piesa este ok,ne intelegem la pret si o cumpar pe loc,. 0765.058.429 0751.79.33.73 Filip Multumesc anticipat.
  11. Am schimbat garnitura de _chiulasa_ initial, am crezut ca e arsa. Se pare ca nu, acum imi intra si mai multa , e mizeria maxima in vasul de apa. Nu stiu ce sa fac, sa fie _chiulasa_ crapata? Daca mai sunt alte cauze sa imi ziceti, ma gandesc sa pun o _chiulasa_ de 2.0, o merge?
  12. Din cate stiu ai putea sa incerci la Racing Nick, eu am mai luat de la el diferite chestii si cred ca poate sa iti aduca ce ai tu nevoie. Stiu ca odata cand am cumparat eu niste arcuri , in fata mea cineva a luat exact un astfel de adaptor pentru un filtru de ulei, vrand sa isi monteze un ceas care indica temperatura, pe un E30 binenteles.Acum singurul lucru care nu il stiu este exact firma, dar nu ar trebui sa fie o problema. Incearca acolo ca poti avea o sansa buna sa gasesti ce iti trebuie. Bafta.
  13. Revin cu informatii proaspete. Am reusit sa o pun la punct, insa cu multa bataie de cap.Iata si cum se face ca pe viitor cei ce se confrunta cu aceasta problema sa stie rezolvarea. Jetronicul este mult diferit fata de motronic, in sensul ca ciclu delcou-debitmetru-injectie are o stransa legatura. In distributie, pe langa cele doua roti din bloc si _chiulasa_ care trebuie puse la punct , mai exista a treia roata care are functia de a invarti delcoul.Spre deosebire de motronic care are delcoul dirijat direct din calculator, jetronicul are delcoul invartit de distributie. Cea mai nasoala parte este ca acea rotita nu are un semn specific si de aia eu nu am reusit sa il pun pe punct.Vina mea a fost ca nu am facut initial semn inainte sa desfac distributia.Ca sa o pun la loc am aliniat motorul incepand cu pistonul 1 si fisa 1 in asa fel incat sa am corelate scanteia cu injectoarele. Imediat dupa asta masina a pornit la sfert. Ce am descoperit cu ocazia asta a fost ca daca scanteia nu era bine pusa in punct, debitmetru imi oprea tot ciclu motorului, adik nici nu imi mai deschidea clapeta cand dadeam la automat, si imi si anula electrica pe instalatia de injectoare in asa fel incat nu imi venea pe piston nici o picatura de banzina.De aici este acea stransa legatura de care aminteam mai sus delcou-debitmetru-injectoare. Oricum sunt maxim fericit ca am reusit sa ii dau de cap , cu marea mirare cat de complicat poa sa fie 2.3jetronic fata de motronic. Cu ocazia asta daca cineva se mai loveste de ceva problema legate de jetronic pot ajuta cu cat pot si am aflat si eu in ultima experianta. Bafta !
  14. Salut, am si eu un E 30 323i jetronic, si dupa o banala schimbare de garnitura de _chiulasa_ , nu reusesc sa o mai pornesc. Dupa ce am intrebat in stanga si in dreapta nimeni nu a stiut sa imi zica mare lucru de aprinderea la jetronic Cert este ca am aflat ca si aprinderea - mai precis scanteia de la delcou - are si ea un punct, deoarecea delcoul este prins fix in blocul motor, si este dirijat de o rotitza ce se afla angrenata pe cureaua de distributie. Oricum as aprecia mult daca m-ar lamuri si pe mine cineva despre toata distributia asta ca am dat mii de telefoane si unii nu stiu altii vor sa le duc masina (contra cost ) ca sa ma ajute, insa nu stau prea bine cu finantele ( ca mi-am luat E30 , normal <_<) Apreciez orice felk de sugestie sau parere, ptru ca sunt in pragul disperarii , masina sta pe dreapta de 2 saptamani si acum planiuiam sa o vopsesc si pierd ocazia! asa ca AJUTOOOR! Las un ID de mess, "ursulet_bjp", poate asa e mai usor. Multumesc anticipat.
  15. E30 323i

    Seria 3 E30

    Am aflat...si rezolvat problema...si pun aici informatia si pentru cei care vor sa afle Am diferential Open 4.10 si voi pune ulei de diferential hypoid, aproximativ 800g In cutie, un ZF 2.80, voi pune un API GL4 , de la Texaco, 75w90. Cam asta e...am aflat si eu de la un mecanic specializat pe urs....sper sa fie ceea ce trebuie. Bafta!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.