Jump to content

LYM

Members
  • Posts

    2548
  • Joined

  • Days Won

    12

LYM last won the day on February 12 2021

LYM had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW G30 530d xDrive LCI

Recent Profile Visitors

22555 profile views

LYM's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

739

Reputation

  1. Din experienta mea xDrive isi face simtita prezenta in curbe - fie la rece sau cald. Cu rwd il dadeam usor de fund (era si fun, nu zic nu), dar xdrive iti da o mult mai mare siguranta daca vrei sa mergi ca nebunu. Pe zapada nu mai zic, nu exista grad de comparatie, oricat de bune ar fi anvelopele la rwd. Downside-ul ar fi ca aduce greutate, complexitate si scade putin manevrabilitatea in spatii inguste.
  2. Montat, tras un fir din SZL in BDC + Codat. Iti spun sincer ca l-am pus acum 2 sapt si am folosit padelele doar de cateva ori mai mult de proba; cutia schimba perfect si fara ele. L-am montat mai mult de moft :))
  3. Un mic update la masina - am montat volan cu padele. Sincer nu aveam cine stie ce nevoie de ele, cutia schimba suficient de previzibil, insa l-am montat mai mult ca sa activez si 2TB - Sports Transmission, cu care am observat ca schimburile de viteze se fac muult mai agresiv in modul Sport (inainte avea un delay deranjant de mare la schimbul 2->3 la turatii mari) Am facut si un mic 0-100 cu o aplicatie pe tel. Nu stiu cat de precisa este, dar a scos fix cat declara fabricantul. A implinit 80k km, consumul de cand s-a nascut este 7.0l/100km. Vechiul E90 20d avea 8.3
  4. Cand ai preluat masina era la maxim uleiul? altfel mi se pare prematur sa ceara ulei, dupa doar 14k km.
  5. legat de placute, eu am 80k km cu placutele originale si la ultima revizie mi-au spus ca sunt la jumatate pe spate, iar pe fata la 60%. Ce-i drept, s-a mers preponderent in afara localitatii.
  6. Fiind o problema atat de comuna, nu se prea gasesc. Am incercat si nu am reusit sa gasesc. Este 700 Lei noua, n-ar fi tocmai o tragedie, insa mi-e tare groaza ca mai trebuie si vopsita.
  7. Dupa o excursie de aproape 5000km, masina s-a comportat exemplar. A implinit deja 80.000km si 1an de cand e la mine. Consum 7.9% (cu o cutie mare pe plafon). Cu fostul E90 320d am scos 8.5%, viteza medie ceva mai mare, fiindca tura asta am dat si prin Elvetia si acolo am mers ultra-regulamentar cateva sute de km (si tot am muscat o amenda). Si, ca totusi sa nu se termine totul cu bine, cand am ajuns acasa si am dat jos cutia si barele de pe masina am reusit sa rup un capacel ce acopera locul unde se fixeaxa barele, pe plafon, atunci cand am vrut sa le inchid la loc. La E90 le foloseam frecvent si erau mega-tzapene, la G30 au pus un rahat de sistem care odata deschis ai 80+% sanse sa nu le mai poti inchide si sa le rupi, iar solutia oficiala este sa inlocuiesti intreg trim-ul + vopsit, capacelul ala nu se gaseste de cumparat separat. Tipic BMW, pt o piesa de 1 Leu, trebuie sa cheltui 2000 (cum am facut si la galeria de admisie de la E90 - pt un o-ring de 1Leu am dat 4200Lei pe galerie noua) Sunt curios daca a mai patit cineva problema asta (este extrem de comuna) si daca a gasit o solutie mai ieftina pt reparat. Am gasit pe eBay un set de capacele (prin Turcia), insa nu stiu daca pot fi schimbate - https://www.ebay.com/itm/395123362497
  8. încearcă si vezi dacă intrii putin mai tare (eventual intr-o coborâre in ac de par) si pui frână in timp ce se aude ticaitul - dacă încetează, atunci e f posibil să fie de la asta.
  9. salut. Da, e vb de Service Buletin SI B340517 (cauta pe google). Pe scurt, când luam curbe in mers aproape maxim stanga sau dreapta pocnea ceva la roti. Initial am crezut ca e ceva la planetare, dar era ciudat ca pocnea in ambele parti si am cautat pe net, am dat peste SB ala. Aparent sunt niste micro-mișcări ale discurilor, se monteaza discuri de frictiune intre disc si fuzeta si se schimba toate prezoanele. Problem solved.
  10. salut salut! cred ca s-au făcut câțiva ani buni, într-adevăr :)) Merci frumos! Merci mult!
  11. Mai slab ca HiFi de pe E90, într-adevăr. Este un regret că nu am găsit măcar cu HarmanKardon, dar asta e, nu le poți avea mereu pe toate. Merci frumos pt urări.
  12. Cand bateria mhev ajunge la 2 linii, din constatare personala, se cam opreste din mers motorasul electric. Nu functioneaza doar la plecarea de pe loc, ci si in mers si la accelerari. Mi s-a parut ceva ciudat - bmw declara 11CP, intr-adevar, insa la RAR are trecuta o putere de ~2KW electrica, cele 2 valori nu prea bat.
  13. Hm, nu stiu daca lipsa lag-ului vine de la mhev sau de la faptul ca 20d-ul de pe modelele noi are 2 turbine (sper sa nu ma insel, dar parca asa citisem). Bateria mhev e minuscula si se consuma imediat si dupa aia e fas. N-am sesizat o diferenta la felul cum merge intre atunci cand intra motorasul ala electric vs. cand e bateria low si nu mai intra, dar motorul are cuplu suficient sa miste masina la orice turatie ar fi.
  14. Mie nu mi-au placut scaunele sport si nici nu cred ca este o masina facuta pt a fi sportiva. Eu am vrut neaparat scaune confort, care pt mine functioneaza perfect. Motorul este mild-hybrid, cel de 286hp, toate cele facelift vin cu MHEV din cate stiu eu.
  15. Am pus codul optiunii, nu știu ce dorești mai mult. Caută in dotări, si dacă ai 2VA + 2VH îmi retrag cuvintele, altfel hai te rog să ne oprim aici. Am mai avut discuția asta si pe alte grupuri și tare greu faci oamenii să priceapă ca Adaptive Drive nu e același lucru cu Adaptive Suspension sau butonul ăla de adaptive, care e un mod de condus. Dupa cum scrie si in poza, "Sport", "Comfort", "Eco Pro", "Adaptive" sunt DRIVE MODES. Nu este Adaptive Drive, este ADAPTIVE drive mode (aka. mod de condus). N-are nicio treaba ce spui tu cu ce zic eu. S2VA Chassis & Suspens. Setup"Adaptive Drive" - contine Adaptive Suspension si, in plus, are si bare stabilizatoare active fata-spate (aka. 2 motoare care torsioneaza barele stabilizatoare pt a elimina ruliul in curbe). Din rationamente de spatiu pe puntea spate nu se pot monta simultan pe G3x 2VA si 2VH. Poza1: adaptive drive Poza2: fara adaptive drive
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.