Jump to content

andreisaioc

Members
  • Posts

    552
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

andreisaioc last won the day on February 1 2018

andreisaioc had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    Ford Fusion

Recent Profile Visitors

4812 profile views

andreisaioc's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

39

Reputation

  1. salut, am si eu de vanzare un x5 din 2010, 30d, cumparat de la bavaria in 2014 (bavaria premium selection) familia s-a marit si avem nevoie de 7 locuri acum, mai jos anuntul seria de sasiu wbazw41040ll41666 pret 12.000 EURO (pretul nu e negociabil) Este bine intretinuta: - itp facut acum 3 luni, valabil 2022 - schimbat la 185.000 pernele aer spate, si bielete antiruliu - revizie cutie la 160.000 - schimbat compresor aer conditionat + radiator (lucrare in garantie) cost 5000ron - schimbat bielete directie, si capete de bara + geometrie fata (acum 1000km) - parbriz nou (ianuarie 2020) din cauza unei fisuri Masina are anvelope de vara. Mai am si un set de covorase de velur originale bmw. pretul nu este negociabil pentru plata neaparat transfer bancar masina este pe persoana fizica poze: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x5-ID7GCYyU.html?isPreview=1
  2. nu fac toti. D-asta zic ca trebuie luat un mecanic sa o verifice inainte de cumparare. Mai bine risti 100 de euro la mecanic, decat sa dai 12.500 pe un chilipir si sa mai bagi 10 mii in ea reprezentanta nu garanteaza ca masina e in regula. Important este sa fie intretinuta periodic cu piese originale (sau conforme, noi nu sh). Nu doar reprezentanta stie sa faca service.
  3. cine a zis ca au fost ah sau de pe olx. Au fost noi noute. Daca bagi piese sh, dai banii aiurea pe manopera, ca dupa o luna pica iar si trebuie sa schimbi iar... vorbim de reparatii facute ca la carte
  4. nu am zis asta, dar eu gandesc asa:. Sa zicem la 150 de mii ti se strica alternatorul, si il schimbi, deci la 200 de mii, alternatorul tau are 50 de mii de km eu cred ca sunt mai mari sansele ca sa ti se strice alternatorul la o masina cu 100 de mii de km, decat la una de 200 de mii din cazul de mai sus. eu de exemplu, am schimbat pernele de aer la un e70 , la 170 de mii km si au fost cele originale. Deci teoretic aceasta piesa va rezista cel putin pana la 250 de mii de km... Eu asa gandesc, mai bine o masina la 170-250 de mii de km, cu multe piese schimbate, si cu service la zi, decat una de 100 de mii de km, care nu prea are vizite in service. Nu dati cu pietre, nu sunt expert sau mecanic, pur si simplu sunt un utilizator de bmw in ultimii 6 ani. Masina pe care o am acum , o am din 2014, si am reusit sa ii fac un test de lunga durata la toate aspectele (service, fiabilitate, piese)
  5. corect. nici macar din alea de la samsari cu km dati inapoi nu costa 12.500....
  6. la 245 de mii incepi sa bagi bani in ea ? eu cred ca dupa 120-150 de mii incepi sa bagi bani in ea serios. Posibil la 245 de mii de km daca a fost regulat la service, sa fie in regula totul. Dar ia pe cineva sa o ridice pe elevator, sa verifici tot - directie - suspensie - frana de mana - motor - etc
  7. uita-te la un mini. Eu am mini countryman, si m-am speriat prima data cand am observat "problema" asta. Cei de la bmw mi-au zis ca asa este modelul..
  8. am schimbat pernele de aer, s-a rezolvat. Era o perna fisurata. Masina are 170 de mii de km, cred ca le ajunge si lor.
  9. Un mic update, cand pornesc masina, se ridica putin apoi se opreste si se aude ca si cum se scurge aerul (ca dintr-un balon cu o gaura care se dezumfla) Cel mai probabil va trebui schimbata perna de aer. O sa vad maine la service. Daca a mai patit cineva asta, ar trebui schimbate amandoua ? sau merge doar pe o parte daca cealalta e buna ?
  10. Buna ziua, am un e70 care se inclina pe o parte si cand il opresc, se aude ca si cum se scurge aerul foarte repede de la compresorul care umfla pernele de aer. Voi ajunge la service sapt asta, dar as vrea sa stiu la ce sa ma astept. Ar putea fi furtunul care merge la perna de aer fisurat ? Se aude ca si cum se dezumfla un cauciuc cand opresc masina.
  11. am aceeasi problema la un x5, e o problema comuna pe aceste modele... la x5 e vreo 370 de lei, la x1 probabil ca putin mai ieftin
  12. si tu schimbi uleiul la 1500 de km ? de unde stii ca mai ai pilitura daca nu ai schimbat uleiul din nou
  13. eu am avut o baterie de 115ah iar pe x5 cea originala era de 105 parca, si am inregistrat-o la valoarea cele originale. Merge perfect si au trecut aproape 3 ani. Asa ca nu va agitati prea tare si apropo bateriile astea sunt facute sa pice dupa 4-5 ani oricum. La x5 masina e din 2010 si bateria a picat in 2015, si la mini care e din 2014 bateria mi-a picat anul trecut (deci 4 ani) si masina avea doar 50 de mii de km...
  14. asta iti arata ca masina din germania , fie ea si de la reprezentanta este un mit. Eu am luat de la bmw premium si mi s-a stricat dupa 15 zile, m-a lasat in drum si am luat-o pe platforma, si reparatia a durat o luna si ceva...
  15. masina este foarte buna, eu am una din 2014, dar am avut ceva probleme cu cutia. Asa ca imediat dupa ce o iei, fa o revizie la cutie. Reviziile (ulei, si filtre) nu sunt asa de scumpe (gen 700-1000 de lei) daca ti le faci tu(vorba vine), decat daca te duci la reprezentanta (gen 2000 de lei) Piesele pot fi destul de scumpe daca iti pica ceva important (cutie, turbo, pompa servodirectie, etc) In rest masina e super, eu am 168 de mii de km la ea, si tevile de la evacuare sunt curate ca lacrima Apropo, mergi pe 30d, este suficient de puternica, si mai scazi riscul unor probleme in plus
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.