Jump to content

bazil

Members
  • Posts

    114
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Timisoara

bazil's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Defectiunea gasita - contact imperfect in conectorul pompei intermediare [5bar]. Pasii urmati: - verificat sigurantele 22,31 din torpedo => au fost bune - in mod normal trebuie verificat si releul pompei de combustibil dar eu nu am facut-o. (releul se afla in torpedo care trebuie demontat pentru acces) - ridicat bancheta spate, desfacut acoperitoarea fonica de peste pompa din rezervor (in partea dreapta). - pus contact pozitia 2 (fara pornire motor) si ascultat daca functioneaza pompa din rezervor si cea intermediara. Pompa din rezervor se auzea ca functioneaza cea intermediara nu. - deconectat furtun de intrare in filtru de motorina si pus intr-o sticla - pus contact poz 2 => nu a venit motorina de loc (nici chiar comutand din poz. 2 in automat) Concluzia -> probleme cu pompa intermediara Rezolvare: - ridicat masina pe cric, asigurata cu suport de sustinere, blocat rotile cu pana inclinata, frana de mana, maneta schimbator de viteza in treapta 1. - demontat capacul de protectie /scut pompa intermediara pentru acces la pompa -4 clipsuri plastic, un surub si doua piulite. Clipsurile sunt cu stift central - se extrage mai intai stiftul apoi clipsul. Nu se demonteaza complet scutul se creeaza doar acces la pompa. - desfacut cele doua furtunuri ale pompei - deconectat conectorul electric al pompei. - demontat pompa impreuna cu colierul de fixare (este fixata cu un imbus de 5mm) - pulverizat spray contact in conectorul pompei partea cu fir si in conectorul din corpul pompei - testat pompa pe o baterie de 12v - pompa a functionat. - montat pompa la loc conectat furtunuri si cuplat conectorul electric al pompei - pus cheia in poz 2 - s-a auzit ca pompa intermediara functioneaza - lasata cheia in pozitia 2 pana nu s-a mai auzit pompa apoi am taiat contactul si am repetat de trei secventa cu punerea contactului in poz 2, asteptare, taiat contactul = pentru aerisire cat mai buna. Masina a pornit din nou la sfert de cheie. Pentru alte situatii solutiile pot sa fie diferite - dupa concluzia ca pompa intermediara nu functioneaza am comandat una noua dar am returnat-o pentru ca problema se pare ca era in contactul electric. Daca nu functioneaza pompa din rezervor (nu se aude sau nu ajunge tensiune cand se pune contactul pe poz 2 (masurata cu multimetru)) dati o cautare pe YouTube "E39 fuel pump replacement" si veti gasi cum se demonteaza. Detalii in foto atasate. P.S. Se pare ca eu am auzit pompa din rezervor si nu cea intermediara asa cum am scris in postul anterior.
  2. Nu am avut nici un simptom anterior -pornea la sfert - cu o zi inainte masina a stat in fata garajului, am pornit-o si am bagat masina in garaj - totul ok. A doua zi cand am pus contact pentru pornire, motorul se invarte dar nu porneste - in esapament nu apare fum. Diagnoza cu INPA arata 4704 Pre-supply pressure monitoring Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 0.00 1/min Air-temperature 21.78 Grad C Einspritzmenge 29.19 mm^3 fuel pre-supply pressure 1.09 bar Fehler aufgetreten bei 221780.00 km Error present Pre-supply press.below min.value for eng.start Errorcode: 12 60 28 01 74 04 00 5C 39 44 56 A2 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 Pompa de sub scaunul soferului se aude ca merge la punerea contactului si nu sunt sigur dar parca se aude foarte slab un "bolborosit" spre rezervor cat timp merge. Poate sa fi cedat pompa de sub scaun sofer (intermediara) care nu mai asigura decat 1bar din cei 3-4bari necesari la pornire?? Ce teste ar trebui sa fac pentru a nu cumpara inutil pompa intermediara ? A schimbat cineva pompa fara sa foloseasca elevator ?? - doar prin ridicare pe cric si asigurare ? Multumesc pentru orice sugestie.
  3. Incearca aici. In relatia cu mine au fost corecti si prompti. Eu am optat pentru inlocuire.
  4. Am avut aceeasi problema - la mine sarea in viteza a patra si numai pe viteza riguros constanta. Am schimbat uleiul de cutie cu ulei de la reprezentanta -nici un efect. Se incepe cu "sa o desfacem mai intai sa vedem ce are" dupa care rezultatul este incert. Dupa o tentativa de reparatie (esuata, dupa reparatie a sarit mult mai des) si multe explicatii am schimbat-o. Pe mine m-a costat 300Eu cu tot cu montaj.
  5. Multumesc pentru oferte @brandex, @sebilica; am rezolvat prin user-ul @blo caruia ii multumesc inca o data. Se poate inchide topic-ul.
  6. @Dariusel Multumesc, dar este vorba de airbag pasager /plansa bord (partea dreapta !). Airbag-ul este functional-cupla este crapata (vreun Dorel curios :-) ), eu am atins-o din greseala umbland in compartimentul din spatele display-ului incercant sa imi trag un fir de aux de pe casetofon. A aparut eroare pe airbag, eu am lipit-o, am sters eroarea dar vreau ca sa o inlocuiesc la prima "abatere :-) ", desi in 7 ani de cand am masina nu s-a manifestat.
  7. Bmw 525/2001, navigatie mare (16/9)+casetofon, amplificatorul este BM24-nu are cablaj pt cd changer, nu este DSP. Am splitat firele care ies din mufa albastra din spatele display-ului, tape out left/right +/gnd, am tras fire conectate la o mufa jack stereo 3.5". Am conectat un iPod shuffle la mufa jack, am incercat si cu iesirea de casti de la un telefon Samsung Galaxy Mini. Sunetul este stereo, clar, dar pe volume maxime (player/audio unit) se aude slab. Pentru ca sa se auda in boxe am pus o caseta neinregistrata in casetofon si am selectat 'Tape 1'. Ce trebuie facut pentru ca sa se poata auzi la un nivel similar cu radio/cass ? Exista solutii simple ?
  8. Cumpar cupla airbag dual-stage pasager pentru E39/2001 - cupla este aratata in atasament. Este cupla din stanga care are blocatorul de aceeasi culoare cu cupla (galbena). Sunt din Timisoara.
  9. BMW 525DA /2001 - modul radio BM24 TMC 65.12-6 907 130 /navi 16:9 Odata cu scaderea temperaturii sunetul in toate difuzoarele se aude mult mai slab si fara joase - as putea descrie sunetul similar cu cel al unui radio portabil mic (cam cum se audea pe vremuri). Cand temperatura de afara creste lucrurile revin la normal. Ma poate ajuta cineva din Timisoara cu depanarea modulului ? Multumesc !
  10. Exista pareri diverse despre calitatea audio a DMC-ului -unii reclama zgomot de fond. Care este parerea ta despre calitatea acestui device ? - poate ai avut ocazia sa compari cu altele. Ar fi relevant (atat cat poate fi) si daca ne-ai spune cat de pretentios esti . Eu am cass+navi 16:9 (nu am in portbagaj cupla de cd-changer) si caut alternative pentru imbunatatirea calitatii sunetului Multumesc !
  11. Uite experienta mea care pare a fi similara cu problema ta -poate te ajuta in diagnosticare. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/80378-zgomot-trancane-in-zona-rotii-dreapta/page__fromsearch__1 Daca este aceeasi piesa, asigurate ca bucsa va fi stransa dupa ce masina este coborata pe roti pentru ca in caz contrar bucsa va ramane torsionata si se va deteriora in scurt timp.
  12. Motorul pentru 525D/2001 este M57 (diesel 2497cmc). In TIS uleiurile recomandate pentru acest motor sunt Longlife-98 (5w40), Longlife-01(0w40 si 5w30). Uleiul 5w40 are calitati optime pe o plaja mai mare de temperaturi (asta inseamna ca porneste mai usor la temperaturi negative decat 5w30). Important este ca uleiul pe care il iei sa fie marcat cu una din cele doua cerinte LL-98 sau LL-01. In TIS exista lista uleiurilor echivalente (aprobate BMW) pentru LL-98 si LL-01 - fiecare tabel se termina cu nota "BMW recommends Castrol" - or fi stiind ei ce stiu !
  13. Eu am aceeasi masina 525d/2001 dar cu aprox. 190.000 km - la reprezentanta au pus ulei 5w40 Superpower BMW Longlife 98. Poti insa pune si alt tip de ulei, eu am folosit Castrol Magnatec dupa ce cei de la reprezentanta l-au facut brusc la un pret nesimtit (de la 32 la peste 60ron)- important este ca uleiul sa aiba inscrise pe ambalaj ca este 5w40 BMW Longlife 98 si respecta normele ACEA A3/B3/B4-[w40 este indicele de vascozitate la temperaturi negative si este indicat pentru clima noastra]. Un asemenea ulei este Castrol Magnatec (capac ambalaj rosu). Atentie, exista si Castrol Magnatec Diesel [capacul ambalajului este negru] care nu este bun pentru masina noastra pentru ca nu are specificatia BMW Longlife 98 ci doar pentru Mercedes (specificatie cu MB....). Foto atasate arata comparatia intre uleiul Superpower BMW Longlife 98 si cel la care am facut referinta.
  14. pt @evil Uite doua documente luate de pe net in care sunt aratati pasii de depistare a nefuctionarii Aux fan. Aux fan este comandat prin rezistente (2 trepte) la modelele mai vechi si prin impulsuri la modelele de dupa 98. Succes ! Auxiliary_fan.pdf Aux_Fan_new.pdf
  15. Iti sugerez sa faci mai intii o diagnoza. La mine se aprindea dupa un timp martorul DSC din bord - se aprindea dupa ce mergeam in linie dreapta 2-3km. A fost eroare "steering angle" - care s-a corectat prin soft. Eu am E39 dar poate ca ai aceeasi problema -este doar o sugestie nu un diagnostic !.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.