Jump to content

laur2009

Members
  • Posts

    69
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    BucureÂşti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d E90 2005 163cp

laur2009's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Electromotor BMW 320 D, 2005, E90, 163 CP, cod 12417798035 L-am cumparat de la o firma de dezmembrari foarte serioasa de la care am mai cumparat piese foarte bune in trecut. L-am cumparat inainte de a merge la service, fiind sigur ca am o problema la electromotorul meu. Dar problema la electromotorul de pe masina a fost ca era foarte slabit din suruburi, asa ca l-am lasat pe al masinii. Pret : 290 lei negociabil. Predare personala in Sector 4.
  2. Sa inteleg din acel link faptul ca daca am E90 anul 2005 nu are acel sistem inovator care necesita si recodare ? "Models that require battery registration: 2002 and newer 7-series E65/66 chassis 2003 and newer 6-series E63/54 chassis 2004 and newer 5-series E60/61 chassis 2006 and newer 3-series E90 E91 E92 AND E93 CHASSIS 2007 and newer X5 series E70 chassis 2008 and newer X6 series E71 chassis "
  3. Chiar impresionant acest articol. L-am salvat la Favorite, vreau sa-l mai citesc si pe viitor si sa-l regasesc cu usurinta.
  4. As fi vrut sa am si eu macar o ideie despre problema asta si sa ma pregatesc cu ce piese imi trebuie pentru cand voi duce masina in service. Dar daca tot nu stie nimeni despre aceasta eroare, as vrea sa mai intreb aici ceva, si anume: Dupa efectuarea unui test si gasirea unei erori (care a aparut prima data la 100.000 kilometri de exemplu si s-a repetat de X ori, dar eu nu am sesizat nimic la acele momente), apoi dupa tester mai corectez cate ceva la masina (bujii, filtru aer si motorina, burduful de aer dintre intercooler si filtru aer, etc) si ma intereseaza daca mai duc masina la un tester imi va gasi iar acea eroare aparuta prima data la 100.000 km si repetata de X sau Y ori, sau dupa fiecare tester se sterg erorile, astfel ca acum sa pot vedea si eu cum mai stau lucrurile ? va multumesc.
  5. Vezi AICI topicul lui @grozadan sau @claudiuBWR si mai sunt si alti colegi.
  6. Cere un pret direct pe topicul importatorilor de piese de pe acest forum. Ei stiu de fiecare data ce iti trebuie, iti dau si pretul atat pe varianta original, cat si pe fiecare producator in parte. Eu asa am cumparat de mai multe ori piese sau consumabile. Mai sigur si putin mai ieftin decat in magazine.
  7. Asa cum scrie si in titlu, m-ar interesa sa aflu ce inseamna o eroare aparuta la tester si anume : Delivery control valve, activation. Un coleg de forum (pe care il consider un bun mecanic si un om deosebit) mi-a gasit aceasta eroare si mi-a spus ca nu are tot ce ii trebuie in dotare pentru a mi-o putea rezolva. A mai avut cineva aceasta eroare, cam ce ar trebui inlocuit sau facut? Va multumesc mult celor ce veti gasi putin timp sa-mi dati cateva indicii.
  8. Multumesc. Dar am auzit din mai multe surse ca sunt exagerat de scumpi, devenind (probabil mai de curand) inabordabili de scumpi. De Auto Nesti ce parere aveti?
  9. Unde ma sfatuiti sa fac si eu ITP-ul la E90 in Bucuresti, astfel incat sa fie si treaba buna si nu exagerat de scumpa. Preferabil sa cunoasca bine marca BMW. Am fost candva la un service dintr-acela care se pricepe la toate marcile, am facut doar schimbul de filtre si ulei si am plecat de acolo si imi scartaia ceva pe la bord, nu au mai stiut cum se monteaza totul la loc in zona filtrului de polen. Mi-a scartait asa cateva luni pana am ajuns la un coleg de-al nostru specializat pe BMW dar care nu face ITP-uri. Va multumesc.
  10. Salut. Niste preturi te rog pentru un portbagaj deasupra masinii (doar barele, nu si portbagajul). E90. Original si producatori. Multumesc.
  11. Salut. Niste preturi te rog pentru un portbagaj deasupra masinii (doar barele, nu si portbagajul). E90. Original si producatori. Multumesc.
  12. Ai avut dreptate, inseamna ca avem aceeasi problema. Multumesc. Am avut. Am reusit sa ajung. Am mai avut portiuni de drum in care imi facea problema, in special unde erau de urcat pante. Nu era suficient sa opresc si sa pornesc. Trebuia sa o las sa se raceasca, iar apoi mergea sute de km perfect, chiar si cu 160 km/h (nu am vrut sa dau mai mult), dar daca o fortam in depasiri sau demaraje puternice riscam sa-mi faca iar (mi-a facut probleme inclusiv in Istambul, am avut nevoie sa merg prin interiorul orasului). Dupa Istambul am lasat-o sa se raceasca bine si nu mi-a mai facut pana acasa, dar am tinut turatia permanent sub 2500 ture. In Bucuresti nu simt sa faca desi ma dau tare la ea. Daca tot suntem mai multi in aceeasi situatie, poate aflam pana la urma ce problema au masinile.
  13. Ai dreptate intr-un fel, insa dupa parerea tuturor colegilor de aici, nu este chiar turbina in sine ci doar ceva legat de ea, ceea ce inseamna ca probabil nu se va sparge nimic, in cel mai rau caz voi putea veni acasa fara sa pot folosi viteza si demarajul normal al masinii. Cel putin eu asa am inteles. Voi merge usor, in jurul la 2500 ture (+ sau - asta ar fi dilema), fara pilot automat, ceea ce inseamna 140 km/h in treapta 6, deci nefiind subturata astfel din ceea ce inteleg. Daca ma duceam din proprie initiativa intr-o reprezentanta de pe aici, ma costa o caruta de bani doar constatarea, ceea ce nu stiu cat m-ar fi ajutat (stiut fiind faptul ca daca vream sa si rezolv ceva, reprezentantele nu curata, nu repara, ci doar inlocuiesc). Daca voi ajunge totusi la ei, nu va fi din proprie initiativa, ci doar daca nu se va mai putea continua drumul. As vrea sa multumesc din suflet tuturor colegilor care mi-au scris pana acum aici, consider ca deja scopul intrarii mele pe site tocmai din Turcia a fost atins. Daca mai exista si alte pareri sunt binevenite. Eu joi abia plec spre Istambul, iar sambata spre Romania.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.