Jump to content

lore46

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Romania

Contact Methods

  • Yahoo
    xtremesuspension@yahoo.com

Previous Fields

  • Masina
    E46320d

lore46's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. S-ar putea sa fie sa fie mai bine proiectate. Pentru e46 bucsele originale sunt subdimensionate. Si eu am un Opel Corsa cu 100k in Romania si 140k in afara si bucsele de la bascula nu au nici o problema, depinde de masina. Bafta cum naiba schimbati frate atatea bucse? eu unu am masina de aproape 4 ani (E39) si nu am schimbat niciodata aceste bucse, desi am facut 135k km ce-i drept mai mult de jumate in afara. am de gand sa le schimb si eu acum in primavara, dar doar asa dupa ureche ca ma gandesc ca nu or fi tocmai bune <_< , dar nu mi-a zis nimeni ca sunt de schimbat
  2. Inlocuire bucse OEM cu bucse Powerflex, interesant.
  3. Salut, Are cineva idee cum sunt bucsele de la bara stabilizatoare produse de Powerflex? Sunt mai rezistente decat bucsele OEM? Ca ar cam trebui sa le schimb pe fata si nu sunt hotarat inca ce sa aleg. Va multumesc anticipat.
  4. Stie cineva daca bucsele de la e36 sunt compatibile la e46? Ca mie mi-se par la fel dar sunt mult mai ieftine. Multumesc
  5. Eu le-am schimbat acasa, M-am chinuit enorm o zi intreaga, ele pot fi schimbate si la service-uri unde au prese >10tF. Eu nu am avut presa si le-am taiat cu bomfaierul pentru a le scoate pe cele vechi, apoi mi-am improvizat o presa si le-am bagat pe cele noi. Sfatul meu este sa mergeti la un service, pentru ca nu merita efortul.
  6. www.xtremesuspension.ro Pret 73 euro cu TVA - 314 RON, am mai sunat si la altii dar era putin mai scump. Succes
  7. Iti multumesc pentru sfat, Mi-am schimbat si eu astazi bucsele cu bucse Power Flex. Producatorul spune ca sunt de vreo 10 ori mai rezistente, mi-a fost cam greu sa cred acest lucru pana cand le-am vazut. Spre deosebire de cele originale care au doua prinderi de cauciuc de 1cmc si in rest un lichid, acestea sunt poliuretan, pline si sunt din doua bucati exteriorul e negru(mai dur) iar interiorul mov(mai moale). Partea mov se poate roti si culisa in cea neagra, acest lucru mi-sa parut foarte ingenios pentru ca la la denivelari line ale soselei axul hexagonal al basculei impreuna cu partea mov a bucsei se rotesc in bucsa neagra fara a tensiona inutil intreaga iar inainte de a se intruduce partea mov in cea neagra se greseaza cu o vaselina tot Power Flex, am gasit si un filmulet pe YOUTUBE cu montarea bucselor Powerflex ( )Despre rigiditate nu stiu ce sa spun, mie nu mi-sa parut sa fie vre-o diferenta doar directia mi-sa parut mai precisa. iti multumesc inca o data
  8. Merci, Eu le-am schimbat si cu unele originale si cu unele de firma si cam acelasi rezultat 30 - 40K km. Cred ca le voi incerca si pe acestea pe care mi-le-ai recomandat tu. Sper sa tina mai mult. Multumesc din nou
  9. Schimbatul bucselor a inceput sa ma cam streseze. Din 35K in 35K le schimb. As vrea sa stiu daca exista bucse mai rezistente pentru e46 (bucsele de la bascula fata). Aceste bucse mi se par cam subdimensionate pentru masina asta chiar daca sunt cele de 66mm. Daca exista bucse mai rezistente va rog sa-mi spuneti si mie! Va multumesc anticipat.
  10. Decat sa platesti 100 Ron mai bine le schimbi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.