Jump to content

Boo}{

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d E46

Boo}{'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Ok, se pare ca numai este consumabila acest filtru...asta e bine, deasemenea voiam sa va intreb pe unde este filtrul de motorina, m-am saturat cat l-am cautat pe langa motor. Filtru de motorina il localizezi sub masina pe partea dreapta, de obicei la mijloc, intre cele 2 portiere. cel putin la 320d-ul meu acolo e. E un locas special. Practic in scut este un decupaj, cu un capacel, care se deface usor si iti ofera acces la filtru de combustibil:) Nu pot atasa momentan nici o poza..dar daca nu il gasesti revin:)
  2. Ultima investitie : 2 bucati amortizoare spate (Sachz, 310 lei bucatax2=620 lei) Inlocuire saboti frana de mana( 4 bucati) -120 lei Inlocuire kit bucse fata - 285 lei + bucse 2 bucati - 36 lei Manopera totala 400 lei Total factura: 1461 lei:) Executant: Autofig Cluj Napoca
  3. Boo}{

    Ajutor

    incerc sa adun pareri care sa ateste sau sa conteste cele afirmate de "gurile rele" <_<
  4. Boo}{

    Ajutor

    Salut din nou tuturor. Revin cu un topic legat de calitatea serviciilor prestate de personalul reprezentantelor BMW Romania. Datorita neatentiei unui "individ" m-am ales cu portiera stanga spate infundata si cu aripa putin "atinsa". Fapt care ma trimite automat in service <_< . Initial am hotarat sa nu stau la discutii si sa merg direct la reprezentanta BMW Cluj (Autotransilvania) gandindu-ma la serviciile "profi" prestate de acestia. Ulterior insa "gurile rele" au inceput sa ma puna pe ganduri. De ce? Pentru ca umbla vorba ca se obisnuieste din ce in ce mai des ca mecanici sa insiste in a-ti rezolva si alte "probleme" ale masinii prin "inlocuirea" din partea casei a diferitor componente ale masinii. De aceea va rog pe toti cei care v-ati confruntat cu experienta trecerii prin service-ul bmw (preferabil Autotransilvania..dar nu numai) sa va exprimati multumirile /nemultumirile legate de calitatea serviciilor prestate si de seriozitatea lor. In speranta ca nenumaratele ghilimele folosite nu va vor deranja....multumesc anticipat. Astept raspunsurile voastre si sper ca acest topic va rezolva cateva din "nedumeririle" multora dintre noi:) :)
  5. Ok, revin cu un nou post legat de data aceasta de resetarea manuala a oil service-ului. Am urmat pasii indicati intr-unul din posturile unui user de pe forum si in mare parte totul a decurs ok. Faza e ca mie unu mi-a resetat oil service-ul la 30 000 km. In acelasi timp, primul lucru care acum este afisat pe display e "Oil Service in 30 000 km ". Inainte de asta imi era afisat numarul de km ramasi pana la urmatoarea inspectie: "Inspection in 11100 km" Ce s-a intamplat? Din ce am citit eu din celelalte posturi de pe forum legate de operatiunea respectiva unii dintre voi spuneau ca lor le afiseaza fie 20 000 km fie maxim 25 000 km. Deci? Ce poate sa fie? De ce la mine e 30 000 km? Si exista posibilitatea de a fi setat la o alta valoare? Gen 10 000 km sau 15 000? Multumesc anticipat.
  6. Gata. Am rezolvat problema. Oricum din aia 17000 care ii avea de la ultimul schimb 13000 au fost facuti in Germania. Dar nu mai e o problema. Azi i-am facut schimbul general (ulei + filtre) La ulei am optat pentru BMW LongLife 04 5W-30. La filtre am mers pe gama BOSCH, deoarece a fost facut intr-un service Bosch. Totul a decurs normal:) Revin cu detalii pe parcurs:). In viitorul apropiat o sa schimb si filtrul de gaze carter, deoarece am inteles ca e un lucru foarte important pe care foarte multa lume il omite. Multumesc tuturor pentru sfaturi.
  7. injectie directa, common rail. am rezolvat..ms frumos topic closed <_<
  8. Salutare. Va rog sa ma lamuriti si pe mine intr-o privinta... ce tip de injectie are un BMW 320d E46, motor M46?? Simpla sau cu duze?? Mersi frumos!
  9. S-a aprins azi:) pentru ceva vreme:D Apoi a disparut pur si simplu.<_<)
  10. Salut. As avea si eu o nelamurire legata de tipul de ulei potrivit pt un 320d, e46, 2004 cu 170.000 km rulati. Zilele astea am observat ca nivelul uleiului a trecut de minim, astfel ca intentionez ca luna viitoare sa ii fac un schimb de ulei. Dar totusi m-am gandit ca pana atunci ar fi ok sa fac si o completare, pentru a nu risca nimic. La ultimul schimb a fost pus un BMW LL-o4 0w-40. Din ce mi-au recomandat prietenii am optat pentru a completa diferenta cu un castrol magnatec 5w-40. ce parere aveti? Este ok? Am mai observat ca la denumire se mai adauga si un B4 (Castrol Magnatec 5w-40 B4). Ce semnifica aceasta caracteristica? E cumva vorba de ceva aditivi? Sunt curios daca e ok acest tip de ulei pentru inac cateva saptamani, pana la schimbul propriu-zis de ulei. Va multumesc anticipat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.