Jump to content

STALIN

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.mintrubbing.org
  • Yahoo
    resetkm

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pitesti/Frankfurt/Brussel
  • Interests
    Automotive

Previous Fields

  • Masina
    750i V12 E32 M70, E30 318icabrio M40, si pt sotie 320i E36 M52new

STALIN's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. De vanzare BMW 750i V12 300 PS, stare impecabila, an 1991 ( nu are piele) pachet SCHINTZER M7, volan piele M,dublu climatronic, computer bord, abs,asc, transmisie automata,geamuri negre, gume de iarna,jante clasice cu spite bmw,placute frana noi,ulei filtre etc, numere de export valabile pana la 04 aprilie si se mai pot prelungi cu numere provizorii in romania inca 3 luni. Pret 2000 euro fix. Km la bord pot afisa in prealabil cat vrea noul proprietar. Motorul merge impecabil, detin tester de reprezentanta pentru diverse teste .Masina merge CEAS. consum 14% pe sosea mers sportiv, oras depinde de oras minim 17 max 25% . tel 0762 938 002 - Pitesti.
  2. Cauta BMW WDS ( wiring diagram system) prin diverse torente sau alte metode de download.
  3. Daca vrei benzinar doar 728i, 740i V8, sau 750i v12. 728 o sa iti consume cat 740 daca vrei sa nu rada de tine pe sosea cei cu 1.9 tdi cu masini vag sau etc. Daca vrei diesel este 725tds daca vrei ieftin , dar sa fie cu pompa injectie BOSCH ( NU DELPHI !) ,sau 730D dar e scump. 740 D sunt f rare si scumpicele ,pe mine m-ar incanta unul dar nu stiu nimic despre fiabilitatea lui v8 Biturbo diesel acesta si nu imi permit sa fiu beta-tester pe buzunarul meu. Referitor la impozite cauta o solutie sa il eviti daca vrei motor mare.
  4. Mersi colegu`. Sunt curios cum ar arata cabrio <_< , am vazut una modificata in olanda dar era modelu cu sigla mica ,un 730i cred si cam uratel. Cred ca astuia i-ar sta bine in "costum de baie ".. Dupa ce ii expira numerele decat sa o vand pe nimic mai bine ma apuc sa o modific sa vad ce iese. Va anunt cu poze.
  5. Salutare Raduch . Imi pare rau sa aud ca te plangi de M70, dar al meu are 400.000 km ,consuma ulei acceptabil dar pe partea de electronica nu a facut nimic in cei 20.000 km in care l-am forjat eu.Chiar i-am verificat conectica si mufele erau curate erau ca o bijuterie in interior dupa 20 ani ai sai. Poate aveai mici probleme care puteau fi remediate dar nu ai stiut sa le afli rapid <_< Daca te intereseaza dupa ce imi expira numerle in 2 luni pot sa iti dau masina completa ( E32 750i pachet Schintzer) foarte rezonabil. Eu o sa imi iau alt E32 dar acu vreau cu piele crem. Pe E38 V12 s-au pus 2 cutii. una in 4HP cum o ai tu pe E32 si tiptronicul . cam toti posesorii de tiptronic pe orice motorizari au avut probleme cu tiptronicele. Acum tine si de intretinerea cutiei,filtre,ulei, stil de plecat de pe loc... E38 imi place la nebunie si pot sa imi iau si maine dar mai greu de gasit la piese dezmembrari. Eu prefer sa nu am emotii cand ma lasa ceva la masina si sa bag bani in benzina decat in piese. Nu vreau sa spun prin asta ca E38 cade repede, pt ca e o masina durabila si solida ca si E32 dar..pt E32 gasesti tare ieftin componente.
  6. Salut . Eu sunt fericitul posesor al unui 750i V12 - E32 1991. Pachet SCHNIZER original. nu are piele dar ma lipsesc. am dat pe el aprox 1400 euro + 700 taxe+ 400 benzina pana acasa. mi l-am luat din germania si il tin cu numere de export ca e mai rentabil la taxe. o viata ai,de ce sa o petreci rabdand dupa un motor puturos?Eu mai bine nu cheltui pe alte palceri dar bag benzina. Referitor la consum pot spune ca un Pitesti arad sau miercurea ciuc, deci combinat , mers FORJA,TURBAT, fara discutie in fata nimanui si fara limita atat cat permite drumul si stabilitatea imi consuma 15% . Mers moderat si econimic 12%. In oras - PITESTI - mers turbat 20% . Mers in Bucuresti ( nu se mai poate circula in orasul ala decat noaptea sportiv) 25% Are suspensie hidraulica autoreglabila pe spate ce te ajuta mult in viraje . este computerizata total si muuulte masini 2008 ar vrea sa aiba macar jumatate din computerizarile si optiunile ce le are un 750i. sigla si masca este mai mare decat la E32 cu motoare sub 4000cc. Nu schimba nimic, am avut si eu idei d-astea initial. Dar cand simti cuplul enorm pentru un benzinar si cum trage pana in 2000 de ture o sa zici ca mai bine strangi banii de benzina dar ca sa ai placerea sa conduci un v12. Are practic 2 motoare si rar te lasa in drum. de ex acu 2 saptamani ningea si eram pe langa Resita,era dimineata,mi-era foame, mi-era somn, eram singur si mi sa dus o pompa de benzina( are 2) si a mers in 6 cilindri pana acasa. Dar m-a adus acasa ! Nu as fi avut chef sa stau pe acolo pe niste dealuri pustii. Cand am vrut sa ii reduc consumul i-am scos un calculator de motor sau ii scoti o mufa de la o clapeta de acceleratie . Dar pt ce ca tot a consumat 11 si dabea tragea pt ca il chinuia compresia la ceilalti 6 cilindri anulati.Eventual ii scoti bujiile ca sa iasa compresia dar nu ai acces la ele prea usor. Am lovit un caine mare de vro 50 kg aproximativ in Petrosani direct si mi-a infundat nici 1 cm bara in rest nimic d-abea e sesizabil. Dar daca il tii imatriculat pe Romania, ai grija cu impozitul. te v-a costa 40 mil pe an. Orice problema tehnica legat de 750i ma poti intreba,am si tester pt modelele vechi de bmw si te ajut gratuit legat de v12-ele tau. ( modelele vechi de bmw se diagnoisticheaza mai greu datorita protocolului si trebe alt tip de interfata decat cele uzuale) .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.