Jump to content

p_nicolae

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov

Previous Fields

  • Masina
    bmw 728 e23,318d e46

Recent Profile Visitors

3909 profile views

p_nicolae's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. buna seara! Ma intereseaza cum putem lua legatura !
  2. Pai din cate stiu E 46 318d din 2004 nu are clapete,cel putin a mea nu are !
  3. cum spune titlul,cumpar scaune sport din material textil(Jaqard antrazit)cu incalzire pentru e 46 FL
  4. buna,m-ar interesa de pe scutul de plastic de sub motor fisia de cauciuc care este inaintea fantei de aerisire a motorului (seamana cu aparatorile de noroi mici din fata dar este mai lung,aprox.50-60cm)
  5. Asa cum spune titlul mi-ar trebui un scut de plastic care este sub motor pentru un E 46 318d FL,de fapt am pierdut fisia de caucuic de aprox.50-60 cm care este ininte de fanta de aerisirea motorului asta din cauza unei parcari'reusite'dar si din cauza ca plasticul in care intra acea fisie de cauciuc are gaurile de fxare rupte.
  6. scuze ca ma bag dupa aproape un an dar vad ca nu se intreaba nimeni ce se intimpla cu bucatile de urechi care s-au rupt si care probabil circula prin motor,ceace mi se pare periculos.Asa ca daca exista o varianta mai sigura (chiar daca nu OEM)cred ca este de preferat
  7. Buna!! Pe mine m-ar interesa numai semnalizarea fata stinga,spune-mi te rog un pret
  8. ar trebui verificata si fulia care si ea poate cauza vibratii la oprirea motorului,cel putin la mine asa a fost,tampoanele au fost bune,fulia avaea cauciucul crapat(mare atentie ca poate provoca daune foarte mari) tot 318d din 2004
  9. Se poate inchide topicul.Astazi am rezolvat la Contempo in Brasov,intr-adevar exista o cheie speciala care fixeaza fulia de dintii care sint pe mijlocul fuliei si cu o alta cheie se desface surubul.Din pacate toata treaba (inclusiv curele,intinzatoare si role) au costat cam mult.Multumesc pentru sfaturi.
  10. M-ar interesa,daca ai fost de fata cind s-a demontat fulia,daca a fost necesar sa demontezi radiatorul inclusiv cel de aer conditionat,pentru ca eu m-am interesat la un mecanic si asta mi-a spus,trebuie demontat radiatorul,radiatorul de la aer condirionat si chiar si bara din fata pentru a avea acces la surubul fuliei.Mentionez ca am motor cu 4 cilindri si este destul loc intre fulie si radiator (aprox.20cm)
  11. La mine s-a auzit un zgomot metalic destul de slab,cind acceleram,la relanti nimic,dar dupa ce am umblat cam 20km a inceput sa se auda si la relanti,iar cind m-am uitat la sursa zgomotului,fulia avea o bataie laterala de aprox.5mm.
  12. Eu am schimbat la E90 320d cu un prieten. Dar am beneficiat de rampa (gaura). Eu tineam cu un levier cu varful lat si ascutit volanta, dar chiar de langa cutie. E o gaura special pentru asta. Eu cred ca fortezi prea multe prin procedeul asta: cutie, cardan, diferential, planetare... Si oricum intre motor si restul este ambreiajul,asa ca degeaba frinezi si .. Eu intrebam daca a vazut cumva cineva la un service serios cum se face treaba asta pentru ca pe linga cei 1000lei pe fulie parca nu as mai da si vreo 300 pentru desfacerea unui surub
  13. Este vorba despre un E46 318d,am ajuns in situatia de a schimba fulia.Asi vrea sa intreb pe cei care au reusit sa o demoneze daca,pentru imobilizarea ei este de ajuns dornul care se pune prin blocul motor(deasupra demarorului)intr-o gaura din volanta,cel putin asta am priceput din niste poze,dar care nu se refereau la demontarea fuliei.Intreb asta pentru ca banuiesc ca surubul fuliei este foarte strins si loc pentru multe scule nu prea este.
  14. E23 touring nu s-a fabricat oficial dar a facut un garaj din Paris,nu stiu daca mai multe exemplare ,e posibil sa fie cel alb,dintr-un 745i.Pe undeva cred ca am si intregul proces de transformare.Sint mare fan E23,chiar am un E23 si imi pare rau ca E23 nu prea este apreciat,cel putin 745i inca face de rusine multe masini moderne.Este posibil ca dricul de care vorbesc unii sa aibe peste 300CP !!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.