Jump to content

rammses85

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Suceava, Iasi si din cand in cand si-n Bucuresti

rammses85's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. gmircea, constatarea e facuta deja. Nu mi-au ridicat masina pe niciun elevator. Doar au facut cateva poze la bara si sub bara. Nu se vede mare lucru sub bara. Va trebui sa merg intr-un service sa o ridic pe elevator si apoi probabil incepe distractia. Vad ca au o agentie in Suceava la o adresa iar centrul de daune la care am fost eu e la alta adresa. Inca mai sper sa gasesc pe cineva acolo cu care sa pot sta de vorba si sa incerc sa imi dea bara noua...
  2. Buna, Am si eu batai de cap cu EUROINS. Pe 7 martie mi-a lovit bara spate un asigurat EUROINS, pentru ca acesta nu a pastrat distanta. Am facut amiabila, si-a recunoscut vina, insa bara mea e zgariata toata , difuzorul bara spate are niste pini rupti si atarna, iar ornamentul carligului de remorcare a sarit in urma impactului (la cat eram de nervos nici nu am vazut ca nu mai este la locul lui). Nu stiu ce e sub bara deocamdata, probabil voi avea parte de o surpriza si acolo cand o voi da jos. Macar senzorii de parcare au scapat… Problema e ca inspectorul de daune de la EUROINS nici nu vrea sa auda de inlocuirea barei si a difuzorului, iar cand i-am spus de ornamentul de la carligul de remorcare, a zic ca de unde poate sti el ca nu lipsea dinaintea impactului…. Am ramas masca si nu vreau sa mai comentez aici. Conduc un 520D din 12.2006 cu Paket M din fabrica, Carbon Schwarz Metallic. Am umblat 3 luni de zile dupa carutza asta, pentru ca am vrut sa fie cu anumite optiuni. Dar cea mai importanta optiune la ea a fost ca am vrut masina fara accident. Iar pentru „fitza”asta am platit in Germania mai mult decat face in mod normal un E60. I-am zis inspectorului acest aspect si ca doresc ca masina sa fie adusa la starea initiala (bara M originala fara accident). Raspunsul lui a fost: „daca o indoaie la cald si o chituieste si ti-o vopseste, ce are? Doar Service-ul iti da 2 ani garantie”. Mi-au facut o calculatie prin care ma anunta ca ma despagubesc cu 1227.88 lei (piese 129.01 lei, manopera 366.30 lei, materiale de vopsitorie 732,57 lei). .. L-am intrebat pe inspector in ce program si pe baza a ce a ajuns la suma asta. Mi-a zis ca in softul autorizat de EUROINS si nu imi poate da mai multe detalii. Service-urile cu care au ei contract ies din discutie. Imi raman 2 variante: sa repar bara si difuzorul la service-ul la care doresc si sa faca o reparatie de 1200 lei, dar voi sti mereu ca bara a fost lovita sau a doua varianta ar fi sa o fac la service-ul la care doresc, sa vorbesc cu ei sa imi aduca toate piesele noi si originale si apoi sa le prezint facturi si devize celor de la EUROINS. Intrebarea mea e daca le prezint celor de la EUROINS facturi si devize cu piese noi si originale ce au fost schimbate… ce sanse sunt sa fiu despagubit cu suma cheltuita? Piesele originale si cu vopsitul ajung in jur de 4000 lei. Sau poate mai sunt alte variante pe care nu le-am luat in calcul? Sa ii dau in judecata nici nu se pune problema pt ca dureaza aprox. 2 ani de zile si in timpul asta sunt sanse mari sa intre in insolventa/faliment. Varianta asta are un grad prea ridicat de risc si nu se merita complicatiile.http://imageshack.com/a/img922/6055/88zIJ6.jpg http://imageshack.com/a/img922/1641/eUnygd.jpg
  3. Ma intereseaza o emblema pentu capota la un BMW E46. As prefera sa fie noua. Asadar, astept oferte.
  4. Superba masina, bafta la vanzare!
  5. In momentul de fata cel mai mult imi place seria 7 E38 (1995-2001).
  6. Pot sa zic ca am incercat si chestia asta si tot degeaba... :blink:
  7. Buna ziua! Am un 316i din '99 si am o problema atunci cand accelerez. Cand stau pe loc si apas pedala, am de asteptat un interval de 1-2 secunde pana ce turometrul sa raspunda, subturandu-se intai de parca ar da in nas, apoi o ia si acul de la turometru in sus. Chestia asta se simte si in mers, avand un hop pana sa ia viteza. Cand plec de pe loc cu masina trebuie s-o turez mai mult ca sa nu-mi moara motorul (aprox. 1500 de ture). Si ar mai fi o problema: in Bucuresti imi consuma si 20l la suta. :blink: In afara consumul e de 7 - 7,5. Am schimbat debitmetru si senzorul de la axul cu came dar degeaba. Mecanicul meu a pus-o pe tester si a zis ca nu ii arata nici o problema. Cica sa incerc sa-i curat injectoarele, dar tind sa cred ca ma lasa un senzor ceva... Stie cineva cum as putea sa rezolv problema?
  8. Multumesc de raspuns, dar totusi exista vreo posinbilitate de a reseta oilservice-ul fara a trebui s-o pun pe tester?
  9. Am un E46, 316I, din august '99 si nu am reusit sa-i resetez OILSERVICE-ul. Am tinut apasat butonul din stanga si mi-a aparut un meniu cu 7 submeniuri, dar nu am gasit nicaieri oil-service-ul. In bord imi arata ca mai pot sa fac doar 900 de km pana sa schimb uleiul. Am auzit ca daca ajunge la 0, nu mai pot sa circul cu masina... Are cineva vreo idee?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.