Buna, Am si eu batai de cap cu EUROINS. Pe 7 martie mi-a lovit bara spate un asigurat EUROINS, pentru ca acesta nu a pastrat distanta. Am facut amiabila, si-a recunoscut vina, insa bara mea e zgariata toata , difuzorul bara spate are niste pini rupti si atarna, iar ornamentul carligului de remorcare a sarit in urma impactului (la cat eram de nervos nici nu am vazut ca nu mai este la locul lui). Nu stiu ce e sub bara deocamdata, probabil voi avea parte de o surpriza si acolo cand o voi da jos. Macar senzorii de parcare au scapat… Problema e ca inspectorul de daune de la EUROINS nici nu vrea sa auda de inlocuirea barei si a difuzorului, iar cand i-am spus de ornamentul de la carligul de remorcare, a zic ca de unde poate sti el ca nu lipsea dinaintea impactului…. Am ramas masca si nu vreau sa mai comentez aici. Conduc un 520D din 12.2006 cu Paket M din fabrica, Carbon Schwarz Metallic. Am umblat 3 luni de zile dupa carutza asta, pentru ca am vrut sa fie cu anumite optiuni. Dar cea mai importanta optiune la ea a fost ca am vrut masina fara accident. Iar pentru „fitza”asta am platit in Germania mai mult decat face in mod normal un E60. I-am zis inspectorului acest aspect si ca doresc ca masina sa fie adusa la starea initiala (bara M originala fara accident). Raspunsul lui a fost: „daca o indoaie la cald si o chituieste si ti-o vopseste, ce are? Doar Service-ul iti da 2 ani garantie”. Mi-au facut o calculatie prin care ma anunta ca ma despagubesc cu 1227.88 lei (piese 129.01 lei, manopera 366.30 lei, materiale de vopsitorie 732,57 lei). .. L-am intrebat pe inspector in ce program si pe baza a ce a ajuns la suma asta. Mi-a zis ca in softul autorizat de EUROINS si nu imi poate da mai multe detalii. Service-urile cu care au ei contract ies din discutie. Imi raman 2 variante: sa repar bara si difuzorul la service-ul la care doresc si sa faca o reparatie de 1200 lei, dar voi sti mereu ca bara a fost lovita sau a doua varianta ar fi sa o fac la service-ul la care doresc, sa vorbesc cu ei sa imi aduca toate piesele noi si originale si apoi sa le prezint facturi si devize celor de la EUROINS. Intrebarea mea e daca le prezint celor de la EUROINS facturi si devize cu piese noi si originale ce au fost schimbate… ce sanse sunt sa fiu despagubit cu suma cheltuita? Piesele originale si cu vopsitul ajung in jur de 4000 lei. Sau poate mai sunt alte variante pe care nu le-am luat in calcul? Sa ii dau in judecata nici nu se pune problema pt ca dureaza aprox. 2 ani de zile si in timpul asta sunt sanse mari sa intre in insolventa/faliment. Varianta asta are un grad prea ridicat de risc si nu se merita complicatiile.http://imageshack.com/a/img922/6055/88zIJ6.jpg http://imageshack.com/a/img922/1641/eUnygd.jpg