Jump to content

adned

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    București

Previous Fields

  • Masina
    F10 520d

adned's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Pentru cine e interesat de schimb ulei cutie BMW, am intrebat la service ZF Faur cat costa pentru masina mea. Acesta este raspunsul primit: "Este recomandat a se schimba uleiul la cutia automata ZF la fiecare > 80.000 km. > > Preturile pentru BMW , F10, AN 2011, 520 I, 135 kW / 184 CP sunt: > > - ulei ZF Lifeguard Fluid 8– *101* *lei + t.v.a. / litru x aprox. 6 litri* > > - baie ulei cu filtru ZF 8HP45– *523 lei + t.v.a.* > > > > - manopera – *156 lei + t.v.a.* > > - consumabile – *45 lei + t.v.a.*" Eu o programez zilele astea. La precedenata masina, E60, dupa ce am facut schimbul de ulei, cutia schimba mult mai lin si disparuse un mic soc pe care il avea intre treptele 2-3 dupa ce se incalzea prin oras. Acum la F10, am acelasi mic soc intre 1-2, dar la rece, dupa ce se incalzeste, dispare complet. Ciudatenii >
  2. PlĂŁcuțele sunt noi, le-am cumpĂŁrat din greșeala, pe 520d nu se potrivesc. Preț 150 RON https://www.sawauto.ro/set_placute_frana_frana_disc_pentru_bmw_5_versiuni_f10_535__forNI5TO_modDL0IG_artPRK5PHG/vezi_toate_all.html Tel 0722441904
  3. Cauciucurile alea cu balon mic+suspensie sport=jale in Romania. Eu am tot suspensie sport, dar gume pe 17 cu balon 55 si tot e foarte dura in Bucuresti, zbarnaie toate prin ea cand merg pe denivelari.
  4. Mi s-au furat capacelele de la jante...ce solutii ieftine/aftermarket exista? Nu-mi vine sa dau 200 ron pe originale ca sigur mi le fura iarasi. Voi cei ghiniosti, ce solutii ati gasit? Nu vreau sa cumpar sh, mai bine o las asa pana trece "moda" asta cu furatul de capacele si embleme.
  5. E un pic cam mare consumul. Eu am acelasi motor si cutie automata, pe drumul din DE-RO nu a sarit de 6%, destul de alergata prin Germania. A mea are cutie sport cu padele pe volan, de multe ori o tin in 2500-3000 rpm, mi se pare ca merge prea subturata cateodata, schimba pana in 2000 rpm. Daca as merge incetisor, doar pe automat, sigur ar scadea sub 9. Mentionez ca am roti pe 17 inch, fac presiunea saptamanal, asa e cand parchezi langa vulcanizare . In Bucuresti, in ultmii 2000 km imi arata un consum de 9.4 la o viteza media de 24 km/h.
  6. Si eu am avut probleme cu e60-ul precedent la receptia radio. Cum la radio ma zapacesc reclamele, in afara de Music Fm (103.8 in Buc.)nu ascult altceva, care din fericire era ok.
  7. Problema cu sunetul la f10 cu harmann kardon. Din cand in cand dispare total sunetul in boxe, nu mai merge nimic, radio, cd, stick, nimic nimic. Practic apara o eroare "no acoustic sound" si usor isi revine, cu pacanituri la inceput, mai merge 3 secunde, iar se opreste, parca ar fi un contact imperfect. Pe tester nu e nicio eroare. A mai patit cineva asa ceva? L e60-ul precedent n-am patit asa ceva, e drept, avea sunetul hi-fi, se pare ca era mult mai fiabil.
  8. Webasto???? No way... nu-ti dau ei presuri in ziua de azi.
  9. Daca nu ai optiunea de cald/rece in spate, ar trebui sa corespunda cu optiunea cald/rece din fanta centrala din bord.
  10. La ce dotari are, masina e chilipir. Parerea mea este ca un kit M optic nu isi are rostul, F10 e frumos cu nabadai si fara kit M.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.