Jump to content

florin2477

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw

florin2477's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. Salutare! Cumpar aripa bmw e46 nfl sedan pt partea stanga, de culoare argintiu ,originala si in stare f buna. Multumesc!
  2. Stie cineva, ce rol ar avea jetul de apa care curge chiar la gura vasului de expansiune?Mentionez ca la mine nu mai curge apa prin acel orificiu, iar presiunea e foarte crescuta in instalatie.Am demontat vasul de expansiune si am observat o crapatura intre camerele acestuia. Multumesc anticipat!
  3. Dupa 30000 de km de batai in caseta si implicit in volan, instabilitate ,tramlining, am renuntat la bucsile meyle hd si am revenit la cele cu ulei(lemforder). M-am convins ca toate acele caracteristici prezentate ca plusuri(fata de cele originale) de catre firma producatoare , nu sunt decat marketing, ba chiar sunt daunatoare celorlalte parti componente ale masinii(in primul rand joc in caseta ).Acum masina se conduce mult mai usor, nu se mai simt vibratii in volan si tramliningul aproape ca a disparut(roti normale 205\55\16).
  4. Vezi ca scartiitul sa nu fie si de la vreo bucsa. La mine a ramas fara ulei bucsa nr 2 din link http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-Sedan/Europe/318i-M43/L-N/mar2000/browse/rear_axle/rear_axle_support_wheel_suspension/, si scartia f tare.
  5. Eu raman la parerea ca e sonda lambda.Nu iti poti da seama din tester daca functioneaza corect sau nu.Eroarea 141 e de sonda lambda. Din diagnoza ar trebui sa iti si spuna care sonda ar fi defecta. (normal prima este, pt ca asta testeaza noxele si influenteaza mersul motorului).Eu am pus bosch universala si e ok , dar vezi ca si asta trebuie cautata dupa cod ca sa se potriveasca motorului tau.(ar trebui sa fie la 250roni).Oricum daca nu a fost schimbata niciodata sau are f multi km , sonda ar trebui schimbata, pt ca nu mai e in parametri.
  6. -Daca ai eroarea 141 ,eu zic ,(cel putin la mine asa a fost) ca e sonda lambda, iar 171 este doar o rezultanta a primei erori. Ce inseamna ca lambda avea valori normale pe tester? A fost verificata cu osciloscopul?
  7. aveti grija si la producator .... am pus meyle acum un an jumate si cand a trebuit sa schimb radiatorul(e46 318i) , am costatat ca oringurile prin care se fixeaza vasul de expansiune de radiator erau deja plate si curgea(noroc ca pastrasem vasul original bmw si am luat de acolo garniturile, acestea fiind in perfecta stare si dupa 11ani..)
  8. capota goala la ce pret?(eventual cu cea veche la schimb care e putin indoita la balamale)
  9. am aceleasi vibratii de cand am schimbat bucsile de la brate cu unele hd meyle,(dupa ce iau o groapa parca vibreaza cateva fractiuni de secunda volanul);mai am si un mic joc in pivotii de la bascula(cei dinspre roata), asta sa fie cauza vibratiilor?(e46 din 2000)
  10. daca curge si cu capac nou ,verifica valva pcv sa nu fie blocata si sa se faca presiune de gaze(si sa scape pe la capacul de la ulei)
  11. ce sa zic ,am citit multe topicuri(unele de pe site-uri straine) in care multi s-au plans ca pentru aceesi eroare au schimbat pompa de benzina ,sonde lambda ,regulator de presiune in rampa de benzina ,chiar si debitmetre si tot nu rezolvasera problema si din motivul asta am postat ;am incercat initial pierburg, nu a mers ,mi s-a aprins checku dupa 100km si a trebuit sa-l schimb cu unul QH care e ok pana acum (conform catalogului pierburg pe 2009 acest senzor era trecut atat pt motoarele pe benzina cat si pt diesel ,numai ca in cel din 2010 nu mai figureaza decat pt motoare diesel);
  12. e46 318 din 2000;simptome: o usoara lipsa de putere ,esapament afumat si check engine aprins(eroarea citita cu carsoftu 171 fuel supply system,dupa fiecare resetare a calculatorului checku se aprindea la 30km);rezolvare- schimbarea debitmetrului;am facut 3000km si nu s-a mai aprins.
  13. Am o mare problema,mi-am verificat zilele trecute nivelul la ulei si am constatat ca acesta era crescut cu 2-3mm(e46 318),nivelul lichidului de racire era ok(nu am spuma alba pe busonul de la ulei) ,singura explicatie ar fi benzina in ulei.Engine checkul il am aprins de vreo 8luni iar pe tester(carsoft) imi apare eroarea 171 fuel suply system.In zilele geroase am avut probleme cu bateria asa ca am pornit motorul si l-am lasat pana ajungea apa la temperatura normala,si de cateva ori a luat-o greu de parca era inecata(parca mergea in 2-3 pistoane timp de 5sec). Intrebarea e cum ar putea ajunge benzina in ulei?Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.