E normal, stai linistit. Pretul vinde.
Important e sa fie ieftina, mirajul mobile de se cheama, dotata, jante mari, sa arate bine. Nu ma refer la masinile tale, caci un e46 are ceva anisori si e firesc sa mai bagi in ele ceva.
Ma refer la masina mea :)))))
E pe mobile de de doua luni si doar 5 persoane au intrebat de ea :))))) patru samsari si inca unul.
Are VIN ul la vedere, servisata doar la bmw, acte la vedere, am facut strict naveta cu ea circa 80-90 km pe zi,desi n am specificat in anunt, km un pic peste 100 mii, ma rog.
Ma intreba unul daca am mers mult cu ea in oras. I am zis ca masina asta a facut naveta, ma crezi ?
Nu !
Si atunci de ce plm mai intrebi ?
Asa ca revin la ce spuneam mai sus, pretul vinde. Cand dai pt un schimb de ulei xxx euro nu prea iti mai vine sa negociezi, pentru ca nu ai facut schimbul de ulei sau placute la coltul blocului.
Nu inseamna ca daca ai schimbat uleiul la coltul blocului e gresit, sau placute in regie proprie in garaj.
Nu asta e problema. Problema e ca romanul s a saturat de masini tipla cu km reali si ieftine.
Apoi intram pe forum si deschidem 2-3 topicuri gen:
-am cumparat acum o luna un Fxx din 2015 cu 150mii km reali : unde curat DPF ul la odorhei sau nu stiu unde.
Sau fluiera turbina, merg la avd sau in alta parte
Sau imi mananca ulei mult de la un schimb la altul, ce fac?Infunda dpf ul ?
Am mai spus o si am s o mai spun, o masina chiar si la 150 mii nu are voie sa aiba probleme cu dpf ul, sa pape ulei, ori sa bata/troncane.
Nu vorbesc din auzite sau citite, ci din esperenta. Avem la firma in batatura vreo 30 de masini, bmw si skoda si vreo doo forduri. Masini alergate pe teren, nemenajate la rece sau dupa drum lung sa lase masina la ralanti sa se raceasca turbina, ulei doar la 25-30 mii schimbat.
Cu toate am mers, daca nu te uiti in bord nu iti dai seama daca are 20 mii sau 120 mii.
Cine stie, intelege
Asa ca, ieftin si bun nu exista .
Offtopic: daca te pot ajuta, sa zici