Jump to content

bakal

Members
  • Posts

    54
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Vaslui

bakal's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. acum o zi am atins cu scutul masinii, partea de dupa rotile din fata, o spinare de magar(o denivelare) si avand suspensii mai joase, nu mi-am dat seama ca ating tare, dar am lovit ceva pe acolo, si acuma la hopuri se aud ceva zgomote, dar mai critic e faptul ca mergand cu masina, am observat ca nivelul la motorina scade rapid,...panicat m-am dat jos sa vad daca nu curge, si pe unde...dar nu am vazut nimic... e posibil oare sa fi atins cu burta masinii denivelarea aia si sa fi intrerupt vr-un fir de la senzorul din rezervor? se poate vedea asta pe tester? daca cumva e defect plutitorul, cat costa?
  2. eu cu al meu e46 136 cp am mers cu 3 pers cu 200km/h la 3600 de ture, pe pilot automat, cam vro 3 min si consumul il arata ca fiind 8%
  3. e posibil ca la mine sa scada mai repede in ture, si de aia am impresia asta....poate ai si tu dreptate...nu zic nu
  4. nu se infraneaza brusc, cum ar crede multi, dar fiind automata, se simte mai bine, motorul fiind conectat de puntea spate tot timpul....si cand iei piciorul de pe acceleratie, motorul scade singur in turatie, deci franeaza si puntea spate....... asta vroiam eu sa spun
  5. in fond fiecare are dezvoltat un stil de condus, mai bun sau mai rau, dar mie asa mi se pare ca e mai aficient....altu poate o sa zica ca nu e, ca el face altfel....acuma depinde de fiecare in parte
  6. se poate, eu conducand un 320d steptronik, la mine frana de motor e tot timpul prezenta odata cu ridicarea piciorului de pe acceleratie, dar acum iarna, merg mai mult pe manual, si schimb inferior odata cu franarea, si e mai eficient decat simpla franare
  7. fratilor, ce atata cearta...... diferenta cea mai mare intre ASC si DSC e ca primul actioneaza doar asupra rotilor din spate, care pot pierde aderenta cel mai des,franand roata care se invarta cel mai tare, reducand puterea motorului, daca ambele derapeaza, incercand sa opreasca spatele sa fuga, iar DSC-ul actioneaza asupra celor 4 roti, fiind deci un sistem mai complet... ambele functioneaza in curbe, cand spatele rupe aderenta, cat si in linie dreapta, cand se intampla acelasi lucru...chestia e ca pe ghiata sau zapada, ASC-ul e cam periculos, mai ales la viteze mari, pt ca se comporta ca o frana de mana trasa pe spate, blocand rotile, astfel permitandu-le sa derapeze... insusi cei de la bmw spun ca sistemele lor functioneaza in limitele fizicii... si pt cei care spuneau ca nu e indicata frana de motor iarna, sa nu creada asta...e cel mai bun mod de a merge... pt ca daca schimbi intro treapta inferioara, fara sa mai apesi acceleratia, nu derapezi...si deci nu se rupe aderenta...ori daca voi schimbati intro treapta inferioara, si mai si apasati pedala de acceleratie, sunteti sinucigasi, caci in acest caz, se rupe aderenta si pe asfalt uscat, daramite pe zapada, gheata, sau umezeala...
  8. de ce nu o repari? te costa 3000 ron, plus ca ai si garantie..... decat sa dai 2mii euro pe una noua....dar daca ai banii astia.....
  9. fratilor, asa o fi...ca eu nu am fost la ei, doar din auzite.........
  10. am spus cred... iar banii sunt mai putini decat la firmele mentionate.... oricum, omu' o sa se hotarasca ce o sa fac
  11. cred ca cei de la pilot pot face o evacuare cap coada sa sune bine si sa ai ceva castiguri dinamice, in bani putini... cred
  12. asculta-l ca asa am spus si eu la inceput... ca o dau, si-mi iau alta.... chiar ma gandeam sa-mi iau logan nou, doar sa am garantie... ce prostii mai debitezi cand esti nervosss... eu inca nu am rezolvat problema, si ma chinui de 1 luna dar nu ma dau batut... si in plus, dau atatia bani, o faca sa mearga struna, si daca o vand nu imi recuperez banii bagati in ea, plus ca de ce sa o fac si sa o dau la altu.. cand pot merge eu cu ea... pastreaza-o
  13. la mine, dupa ce am pus pompa de injectie reparata, si am si schimbat injectorul cu senzor, nu a pornit... s-a unblat la avns din pompa, marindu-se, si porneste....dar nu prea trage... dar am inteles ca ar fi vorba de o pompa de transfer, care e sub motor si care s-ar bloca si de aceea nu merge masina... maine ma duc sa vad daca pot sa aflu daca e de vina si sa vad ce si cum...
  14. stiu ca e topicul vechi, dar asta am patiti si eu.... nu mai pornea masina...am dus pompa de injectie la reparat, 30 mil... apoi mi-a dat eroare de injector...10 mil si ala.... dar tot nu porneste.... cu avansul decalat o ia,dar cu avansul normal nu.....sa vad si eu daca e pompa
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.