Jump to content

racer

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW E39 530D, 04/2000

racer's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am un E39 din 2000 (inainte de facelift). Dupa o vizita la service (am schimbat electromotorul - avea colectorul mancat) am observat ca indiferent de setarile climatizarii (16 grade cu AC pornit sau numai 16 grade fara AC) masina imi baga aer fierbinte pe la picionare si pe la parbriz. stiu de rotita din mijloc de pe bord care introduce aerul proaspat de afara (cald sau rece indiferent de setarile climatizarii), nu e vorba ce aerul acela. problema e ca atunci cand se incalzeste motorul (5 minute de mers) tot bordul radiaza de caldura si daca dau drumul la climatizare pe AUTO la 18 grade sa spunem (afara fiind 20 iar in masina 25-30 daca a stat la soare) imi baga aer fierbinte la picioare si parbriz si aer rece prin fantele din mijloc (portiere). in spate baga aer fierbinte la picioare dar prin mijloc baga in fuctie de setarea rotitei de la pasagerii din spate. Ca sa pot rezista inchid din ventilatie aerul de la parbriz si picioare si las numai aerul din mijloc, iar daca pornesc AC imi baga in nas Crivatul de la rusi si ies cu nasul rosu din masina... daca a mai intalnit cineva problema asta si daca a rezolvat-o va rog sa-mi spuneti. Pentru vwalu77: daca poti, spune-mi in linii mari cum ai desfacut (curatat) electrovalva de caldura: unde e amplasata, ce panouri se desfac, ce unelte trebuiesc... din cate vad, dupa ce ies dintr-un service, se rezolva una si apar alte probleme...
  2. Am un E39 din 2000 (inainte de facelift). Dupa o vizita la service (am schimbat electromotorul - avea colectorul mancat) am observat ca indiferent de setarile climatizarii (16 grade cu AC pornit sau numai 16 grade fara AC) masina imi baga aer fierbinte pe la picionare si pe la parbriz. stiu de rotita din mijloc de pe bord care introduce aerul proaspat de afara (cald sau rece indiferent de setarile climatizarii), nu e vorba ce aerul acela. problema e ca atunci cand se incalzeste motorul (5 minute de mers) tot bordul radiaza de caldura si daca dau drumul la climatizare pe AUTO la 18 grade sa spunem (afara fiind 20 iar in masina 25-30 daca a stat la soare) imi baga aer fierbinte la picioare si parbriz si aer rece prin fantele din mijloc (portiere). in spate baga aer fierbinte la picioare dar prin mijloc baga in fuctie de setarea rotitei de la pasagerii din spate. Ca sa pot rezista inchid din ventilatie aerul de la parbriz si picioare si las numai aerul din mijloc, iar daca pornesc AC imi baga in nas Crivatul de la rusi si ies cu nasul rosu din masina... daca a mai intalnit cineva problema asta si daca a rezolvat-o va rog sa-mi spuneti.
  3. Am un E39 din 2000 (inainte de facelift). Dupa o vizita la service (am schimbat electromotorul - avea colectorul mancat) am observat ca indiferent de setarile climatizarii (16 grade cu AC pornit sau numai 16 grade fara AC) masina imi baga aer fierbinte pe la picionare si pe la parbriz. stiu de rotita din mijloc de pe bord care introduce aerul proaspat de afara (cald sau rece indiferent de setarile climatizarii), nu e vorba ce aerul acela. problema e ca atunci cand se incalzeste motorul (5 minute de mers) tot bordul radiaza de caldura si daca dau drumul la climatizare pe AUTO la 18 grade sa spunem (afara fiind 20 iar in masina 25-30 daca a stat la soare) imi baga aer fierbinte la picioare si parbriz si aer rece prin fantele din mijloc (portiere). in spate baga aer fierbinte la picioare dar prin mijloc baga in fuctie de setarea rotitei de la pasagerii din spate. Ca sa pot rezista inchid din ventilatie aerul de la parbriz si picioare si las numai aerul din mijloc, iar daca pornesc AC imi baga in nas Crivatul de la rusi si ies cu nasul rosu din masina... daca a mai intalnit cineva problema asta si daca a rezolvat-o va rog sa-mi spuneti.
  4. Referitor la problema pe care o am cu electromotorul. (530D E39 an 2000) Un prieten mi-a masurat tensiunea pe electromotor: 1,5 Volti cand incerc sa pornesc. mi se pare ciudat. Suspectez contacte imperfecte sau un releu defect. la 1,5 Volti bobina nici nu poate misca bendixul. Numai seara am timp de mesterit si la lumina lanternei e cam greu iar pe mana mecanicilor din service nu am curaj sa o mai las. Blitzu, sper sa ai dreptate sa fie un cablu care nu face contact bine... cand voi avea timp am sa verific cablurile, cum mi-ai recomandat. Rewvin cu update peste o zi sau doua, cel mai tarziu sambata... Bafta tuturor.
  5. Verifica furtunele de vacuum care comanda turbina. in urma cu 2 ani am constatat intr-o zi ca motorul nu mai "trage" la fel (530d din 2000) am fost la 3 service-uri "de cartier" si mi-au spus ca e turbina dusa... am verificat furtunele de vacuum care comanda deschiderea turbinei si unul era crapat. l-am inlocuit, si a mers perfect de atunci. Bafta
  6. Am patit la fel cu un Range Rover din 1995. la rece mergea perfect, cand se incalzea motorul mergea la max 1200 rpm. Problema era alimentarea motorului cu combustibil: un furtun din material plastic (cred) care avea o curbura (la 90 grade) trecea foarte aproape de motor, cand se incalzea motorul , se incalzea furtunul si se gatuia chiar la curba respectiva, astfel ca pompa de inalta presiune nu mai era alimentata corespunzator... Rezolvarea: am inlocuit furtunul (m-a costat 6 lei). Deci poti verifica, cu motorul cald, furtunele de alimentare cu combustibil... Bafta
  7. Am nevoie de ajutor. am un BMW E39 530D din 2000 (inainte de facelift) Problema e ca nu imi porneste electromotorul, nu misca deloc. e ca atunci cand introduci cod de pornire in OBC. Mentionez ca bateria are 1 an, Bosch 88 Ah (800 A curent de pornire) si are 12,5V) cand a murit bateria anterioara (Rombat 80 Ah veche de 5 ani) cand incercam sa pornesc facea: Clank-Clank-Clank. dupa schimbarea bateriei a mers perfect. Mentionez ca merg in fiecare zi cu masina, cheia e incarcata, imi descuie masina. Am impins-o cu un prieten si a pornit in 10 metri, din prima, deci nu cred ca e problema de imobilizator, iar in rezervor am peste 30 litri Azi am sa ma uit la cabluri, sa vad daca nu e un cablu desprins/corodat. Toate sigurantele din masina sunt ok (cele din torpedou si cele din porbagaj de la baterie) Multumesc mult.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.