Jump to content

irazvan

Members
  • Posts

    168
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TM

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318ti compact / F650 GS

irazvan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cam asta a fost toata problema, nu a mai aparut nici un cod de eroare de la "reparatie"...
  2. Din pacate chiar nu au fost service-uri necunoscute, chiar dimpotriva, chiar specializate pe BMW unele. Nu voi da nume, le voi zice cu proxima ocazie direct lor situatia prin care am trecut. Unele probabil nu au gasit pentru ca au tratat cu superficialitate problema, nefiind vorba de o masina prea noua...11/2003... si inca am suspiciuni de locul unde a fost generata problema, unde se prea poate ca a fost generata cu scopul de a ii vizita din nou...plecand de la ei cu recomandarile de a mai schimba inca o lista consistenta de piese...pe care le-am si schimbat intre timp, dar in alta parte ...erau uzate intr-adevar, dar nu generau problema pe care am avut-o... Nu s-a tras, sunt suficient de lungi ambele ca sa le poti inversa usor. O sa revin cu poze, before and after diseara, le am pregatite acasa de aseara Tot ce sper cu acest thread, ca macar sa fie o patanie buna pentru altii in cazul in care treceti prin incidente de genul, sharing is carring
  3. And we have a winner Daca te gaseam acuma juma de an, eram cel mai fericit, problema mea e ca nu te-am cautat Asta a fost problema, care am gasit-o aseara cand am postat. Am ramas masca... Dupa tot schimbul initial de piese (simeringuri supape, distributie, role, garnituri) am mai schimbat una din electrovalve, aliniat distributia de doua ori, diagnoze in 3 service-uri, cu indicatii de a tot schimba piese, si mentiuni ca ba nu e bun kitu de distributie, ba valvele, ba rolele ,etc. Nimeni nu s-a uitat la mufe. Variante sunt doua cred eu: Primul service fie a pus din greseala invers mufele, si ulterior nimeni nu si-a dat seama. (nu am mai mers la primul service din motive de costuri mari, si timp pierdut cu masina in service) Fie primul service a pus intentionat invers mufele ca sa mai aibe motiv sa ma cheme la "schimbat piese", si restul din superficialitate, nu au descoperit problema. Ideea e ca rezolvarea finala a fost inversarea mufelor de la solenoizi, care m-a costat 5 minute aseara, si cateva sute de euro aruncate (pe diagnoze , consum crescut de conbustibil, si timp pierdut prin service-uri) Sper ca postul sa fie util tuturor, voi reveni si cu poze pentru varianta corecta de pozitionare a mufelor. Multumesc tuturor pentru raspunsuri si sugestii.
  4. 1 - motorul mergea ok - se auzea zornaitul clasic de la rolele Adjustment unit, inlet + output camshaft 2 - garnituri 3 - cica a ramas lipita garnitura...
  5. exclus, nu e el, pff, din ce in ce mai scump ies cu reparatia
  6. 1. distributia a fost schimbata si aliniata folosind scule dedicate de aliniere pentru tipul de motor 2. senzorul/mufa de la senzorul de pozitie nu a fost problema 3. nu au fost probleme la axul excentric 4. totul a plecat de la simeringurile de la supape, consum mare de ulei (motorul mergea rotund inainte), si au fost schimbate urmatoarele: - simeringuri supape si accesorii aferente - refacuta planeitate chiulasa, scaune supape - kit distributie - schimbat folosind scule dedicate - ambele Adjustment unit, inlet camshaft + re-aliniere distributie in alta locatie cu scule speciale - o electrovalva (usless, nu era stricata) - garniturile aferente pieselor desfacute
  7. Am facut si asta, schimbat si kit-ul de distributie + intinzator.
  8. Salutare tuturor, Dupa mult timp revin cu un topic interesant, si enervant. De ceva vreme, dupa o interventie majora la motor, N42B20A, am ramas cu urmatoarele coduri de eroare, aparand cand unele cand altele. Sunt grupate in calupurile in care apar, la pornire in principal, dar si pe parcurs in mers. Daca aveti idee ce ar putea fi, fac cinste cu o bere. Trei service-uri nu au rezolvat, si am schimbat piese degeaba, timp pierdut, nervi si benzina consumata usless. Nu voi mentiona numele service-urilor din motive de bun simt... Sunt curios daca a mai patit cineva asta, pentru ca rezolvarea e una care ma duce catre niste banuieli de practici ... dubioase pentru unul din ele, si de lipsa de interes pentru altele. So, daca aveti idee care ar fi problema, sau ati trecut prin asta, hadeti sa vedem ce pareri adunam In final voi veni si cu solutia la problema, dar sunt mega curios de parerile de pe grup . P0011: "A" Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance (Bank 1) P0015: "B" Camshaft Position -Timing Over-Retarded (Bank 1) P0013: "B" Camshaft Position - Actuator Circuit (Bank 1) P0015: "B" Camshaft Position -Timing Over-Retarded (Bank 1) P0011: "A" Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance (Bank 1) P0013: "B" Camshaft Position - Actuator Circuit (Bank 1) P0012: "A" Camshaft Position - Timing Over-Retarded (Bank 1) P0013: "B" Camshaft Position - Actuator Circuit (Bank 1) P0013: "B" Camshaft Position - Actuator Circuit (Bank 1) P0011: "A" Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance (Bank 1) P0015: "B" Camshaft Position -Timing Over-Retarded (Bank 1) P0011: "A" Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance (Bank 1) P0013: "B" Camshaft Position - Actuator Circuit (Bank 1) P0012: "A" Camshaft Position - Timing Over-Retarded (Bank 1) P0015: "B" Camshaft Position -Timing Over-Retarded (Bank 1)
  9. 1x suport ax cardanic spune-mi te rog de aici care e piesa care te intereseaza http://realoem.com/b...105&hg=26&fg=10 ---> piesa 12 Center Mount 26121229089 1x bucsa grup spate numi dau seama la care te referi http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CG11&mospid=47451&btnr=33_0531&hg=33&fg=10 ---> piesa 2 pare sa fie Rubber Mounting 33171090948 multumesc mult deocamdata
  10. Salut, am si eu nevoie de urmatoarele pise pentru un E36 316i compact 1995 si daca poti sa imi spui un pret pentru inceput 2x bieleta antiruliu fata 1x bucsa grup spate 2x bucse punte spate 2x pivot exterior fata 2x pivot interior fata 2x bucsa stabilizatoare fata 1x suport ax cardanic 1x bandou bara fata 1x volanta simpla multumesc mult
  11. tnks, se pare ca problema asta o am si eu la un e36. sper sa gasesc momentul si locul potrivit pentru a o remedia. ... la mine la rece nu s-a manifestat pana nu demult, se manifesta doar dupa ce mergeam mai mult in oras si se incalzea cauciucul de la rulment...cred...
  12. era un anunt pe forum in legatura cu inscriptionarea oglinzilor... aici la sat in tm :twoup: si legat de cumpararea oglinzilor... chiar poti sa iti dai seama care sunt oglinzi furate si care nu...una e sa mergi la dezmembrari sa vezi masina de pe care le ia, si alta e sa le iei de pe net de la comercianii care aduc doar oglinzi din germania :| sa fim seriosi...da mi se pare cam clara treaba... varianta cu $$ putini la noi e de inteles, da mai bine stai fara pana faci economii, mergi cu tramvaiu, pe jos...dar la noi mai bine iei capra vecinului :) dar in tot raul si un bine, poate data viitoare o sa le comanzi de la magazin chiar daca faci un efort... romania te iubesc , sau nu...
  13. si uite de ce se cumpara piese furate... si se mai si vaita unii ca se fura...dar ei sunt clienti fideli. ar trebui pedepsiti prin lege si cei care cumpara de la hoti, si aspru! exista magazine si dezmembrari de unde se pot cumpara piese! si in Timisoara sunt foarte multe, daca nu stii de ajutam. :| si...bine zicea zippo
  14. sau in cazul meu e folia(inelul) de la volan. in cazul meu nu mai merge nici claxonul..si tot cam 100 euro e :twoup: (asta la E36)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.