Jump to content

g_emanuel

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.oxylusflash.com

Profile Information

  • Location
    Iasi

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320i coupe

g_emanuel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Deci sa inteleg ca puntea este putin mai ingusta pe m5, incerc sa caut o punte de m5, daca nu trec la roluit, nu am mai facut . Camber negativ oricum are de la natura , mai mult mi-e teama ca o sa merg doar pe muchia de la cauciuc Multumesc mult.
  2. Salut, Am o problema si nu reusesc sa-i dau de cap de cativa ani. Am un e39 520d modificat destul de serios ( nu pusa emblema m5 ) ) Am cumparat jante de m5 originale si cauciucuri standarad m5 275/30/r18. De cand le-am montat daca iau o persoana in spate la hopuri ating rotile in caroserie. Am schimbat amortizoarele si arcurile cu cele de mtech2, barele stabilizatoare. Nici o schimbare Pe realoem am vazut ca si puntea si toate bratele sunt aceleasi la ambele modele. Imi scapa mie ceva ? Aripile evazate cumva ( ma indoiesc, codurile de la panourile de la caroserie sunt aceleasi si de la aparatorile de noroi ) Aripi: normal: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM71&mospid=47536&btnr=41_0053&hg=41&fg=25 M5: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DE91&mospid=47550&btnr=41_0053&hg=41&fg=25 Punte & Suspensie Normal: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM71&mospid=47536&btnr=33_0518&hg=33&fg=30 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM71&mospid=47536&btnr=33_0519&hg=33&fg=30 M5 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DE91&mospid=47550&btnr=33_1079&hg=33&fg=30 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DE91&mospid=47550&btnr=33_0519&hg=33&fg=30
  3. Ma intereseaza doar ORIGINAL / SH, nu plastic, "OEM" made prin nustiu ce tari ... Multumesc
  4. Cele mai nice sunt cele facute de ac schnitzer. Fiind fixe ajuta mult mai mult decat cele cu 1000 de reglaje. Dezavantajul este ca sunt destul de scumpe, la mine a fost ~10mils si a durat cam 2 sapt pana a venit. Pe spate nu poti pune decaat daca e break, sau .... in functie de cat de mult conteaza poti suda prin interiorul portbagajului o bara fixa intre amortizoare.
  5. mai bine cauta stalpi + plafon de m5 negru si toate elementele parasolare, lumini, lumini sub parasolare, plasticele de la centuri etc .... Iesi undeva pe la 2-300euro asa, vs 500+ doar alcantara + toate elementele electrice ~ ~4-500euro.
  6. Salut , Mult success si peri albi .... Dupa cip ( nu dau numele dar cu box cu mai multe harti marca renumita) maxim ce am putut scoate au fost 330n/m si ~145hp. Pe capat nu mai face fata turbina. ( 1.3bari, am inteles ca daca o fortezi mai mult poti sa ii aprinzi si o lumanare ). Am schimbat turbina cu una de audi 3.0, acum cu 1.8 bari am ajuns chinuit la ~165 cai dar la fel pe capat moare, urmatorul pas cel putin pentru mine este sa dau afara catalizatoarele, toba sport etc, se face presiune cam prea mare pe evacuare si din anumite semne asta ar fi limitarea de acum. Chiar si asa boxul de acum nu ii poate da mai multa motorina. Varianta urmatoare este sa fac o resoftare a calculatorului la ~200hp si cu boxul sa il aduc in 180 ( vreau sa ma tina motorul vreo 40k km ), 200 si 200+ (cat se poate scoate maxim) pentru omorat pe distante scurte. Trebuie sa schimbi si senzorul de presiune din galeria de admisie, cel stock citeste doar 1.5bari max, cel de pe x5 3.0 motorul de 218hp citeste pana in 3.4bari. Tot ce am zis mai sus a fost facut pe dyno , valorile nu sunt scoase din burta. Have fun Proprietar de e39, 520d ( profund suparat ca sa apucat de "cipuit" ).
  7. Cam orice unitate si rama incerci tot urat o sa arate, dupa parearea mea cel mai bine arata unitate cd-business stock, mai ales ca are si acoperamantul care vine peste cd. cel mai bine este sa gasesti una la fel cu celelalte ornamente care le ai. Adaptorul acela este ok, l-am mondat pe o masina ( din comoditate am scos firele alea 4 si am montat mufe rca pe el ) . In rest subwooferul se aude ok, doar ca trebuie sa reglezi din statie.
  8. E mai complicat cu demomentatul, am vrut sa iau pt mine o navigatie si am mi sa spus ca trebuie sa cer de la bmw o instalatie electrica pentru codul meu de caroserile la care sa adauge ca optiune si navigatia. Sunt niste fire care trebuiesc trase/ adaptate. Acum care o fi realitatea nu stiu insa sunt prea multi bani ca sa se justifice modificarea. Cu cd-ul oem nu cred ca ai iesire de sub, oricum poti sa iei semnal de pe boxele din spate, ai nevoie de un convertor, cei de la sal au asa ceva http://www.autosound.ro/convertor-semnal-p-782.html
  9. Navigatiile alea sunt niste panarame chinezesti, finisaje din ciocan, softu laguit in draci, a luat asoc meu una de la acelasi producator pt un mondeo si a returnat-o dupa cateva zile. Voiam si eu sami pun pe e39, dar am preferat cd-ul original Daca chiar vrei navigatie atunci ia ceva original ( o sa te coste destul de mult, dar macar merge cum trebuie, singura problema e ca o sa faci bucati toata masina, si in spatele display-lui o sa ai o frumoasa caseta :) ) Cheers!
  10. Navigatiile alea sunt niste panarame chinezesti, finisaje din ciocan, softu laguit in draci, a luat asoc meu una de la acelasi producator pt un mondeo si a returnat-o dupa cateva zile. Daca chiar vrei navigatie atunci ia ceva original ( o sa te coste destul de mult, dar macar merge cum trebuie, singura problema e ca o sa faci bucati toata masina, si in spatele display-lui o sa ai o frumoasa caseta :) ) Cheers!
  11. Salut Stie cineva de unde pot gasi un senzor MAP pentru e39 520/530d care sa citeasca minim 2 bari ? Cel original citeste maxim 1.5 bari
  12. Salut Nu vreau ceva foarte rigid. Vreau ceva ce sa ramana totusi confortabil dar nici barca totala sa nu mai fie. Acum imi bate caroseia in jantele de 18 ( m5 ) cand intru tare in curbe sau la valuri de asfalt. Am realizat si eu acum 2 zile ca suspensia mea ( barca ) ar fi din cauza amortizoare / arcuri care sunt foarte obosite, dar foarte confortabile. nu stiu daca sa iau suspensie m sau m2 ( m2 este si pe m5, dar este mai dura ... ). Daca aveti m, imi puteti spune niste impresii ?
  13. g_emanuel

    Suspensie e39

    Salut, Trebuie sa schimb suspensia la un e39 520d, am pus jante de m5 ( e39 ) si masina fiind cam barca in curbe sau denivelari mai bat rotile in caroserie. Am nevoie de o suspensie sport / reglabila care nici sa nu imi rupa spatele, sa mai pot pastra ceva din confortul de odata :twoup:. La alta alternativa ma gandeam sa vad daca se potriveste o suspensie completa de m5. Pentru cele reglabile am gasit pe la 600euro AP ( nu am auzit niciodata ) pe ebay. Ce parere aveti ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.