ms de raspuns. si eu m-am gandit la schimbarea arcurilor dar mi-a spus cineva ca arcurile in mod normal nu se schimba decat atunci cand se rup. acum problema e cu 2 sensuri. 1.sa schimb amortizoarele fara aarcuri si exista posibilitatea sa se strice si acestea noi din cauza arcurilor 2.sau sa fie ok toata treaba nici eu nu stiu , ideea e ca bugetu e cam restrans. si din experienta mea pentru ca si eu lucrez la un service auto , mai bine spus de camioane (reprezentanta MAN) care e partener cu BMW si am sediu lipit de BMw si ii cunosc pe toti de acolo , dar tot nu imi vine sa merg sa ma rog de unu si de altu , pentru ca toti sunt cu nasu pe sus , asa ca as prefera sa fac eu daca se poate.Plus ca asa zisii mei "colegi" defapt nu sunt colegi decat atunci cand au ei nevoie de mine nu si cand am eu nevoie, mi-au cerut 200 de lei ca sa mi le schimbe. Si cand un coleg iti cere bani sa t ajute cu ceva , mai bine te iei si iti rezolvi singur problema cum poti mai bine Intr-un fel mi si scarba sa intreb macar pe cineva de la mine de la lucru despre treaba asta, pentru ca toti sunt destepti si daca ei lucreaza la bmw inseamna k sunt foarte smecheri , si nu stau ei sa dea explicatii. dar daca m-as duce k si client , cu toata amabilitatea mi-ar explica , dar cum nu sunt client si nici daca am bani s aplatesc tot , nu ma baga in seama la fel cum ar baga un client necunoscut. stau cu amortizarele langa mine in birou si ma uit ca prostu la ele si nu le pot monta pe masina. E cel mai urat sentiment , si din cauza asta vreau sa invatz sa-mi fac eu singur la masina tot , folosindu-ma de service-ul la care lucrez , dar fara ajutor de la nimeni