Jump to content

Lastun

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 125 i coupe

Lastun's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. @LoLa : unde ai gasit drumul , pe unde este , pune mai multe detalii , cu ce masina ai fost etc...
  2. Hai totusi sa nu ne mai facem griji de off-topicuri <_< Ideea initiala era intradevar sa mai gasesc drumuri care te provoaca sa conduci putin mai sportiv , drumuri bune, in apropierea Bucurestiului , DAR din moment ce in apropierea capitalei nu prea gasesti asa ceva , ne putem mandri macar cu Paradisul din alte tari prin care am fost sau drumuri din tara noastra fie ele in Judetul Brasov sau oricare altul.
  3. Drumuri cu priveliste frumoasa sunt sigur ca avem chiar si aproape de bucuresti. DAR exista oare destul de aproape de Bucuresti si nu numai , un drum care sa ne satisfaca pe toti ? Adica : 1 - Asfalt cel putin bun(fara gropi sa nu faci vreun accident, sa fie semnalizat sa vezi pe unde mergi si noaptea , etc.. ) 2 - Priveliste decenta (sa poti vedea un camp sau o padure sau orice , nu oras) 3 - Trafic aproape inexistent (fara prea mult trafic, fara tiristi idioti care sunt prea beti ca sa mai observe pe cineva in oglinda. Nu zic necirculat de nimeni intrucat ar fi o aberatie sa ceri asa ceva) 4 - Sa ai viraje (sa simti ca esti la volan si conduci , nu sa te pui in linie dreapta si eventual sa adormi daca esti noaptea la volan) 5 - Eventual o benzinarie pe o raza de minim 80-90 km <_<
  4. Presupun ca si voi macar o data in viata v-ati trezit fara nici un motiv si pur si simplu v-ati urcat in masina "sa dati o tura" . Problema este ca in oras (Bucuresti mai exact) nu prea ai foarte mult spatiu si plus ca e oras...nu poti merge prea tare, sunt semafoare, sunt pietoni , politisti , angajati ai REBU care stau in mijlocul strazii la ora 4 dimineata , oameni beti care conduc masini plecand din cluburi si asa mai departe... Daca ai destui bani pentru a-ti face un plin si sa pleci spre munte e o alternativa . Dar pe DN1 sunt radare fixe si portiunea de drum mai placuta pentru condus (care incepe undeva aproape de Comarnic) se termina prea repede (in Sinaia). TransfĂŁgĂŁrĂŁÂşanul este totusi destul de departe ... merita oare sa te avanti pana acolo ? Un drum care mie imi este foarte drag este cel dintre Cheia(Valenii de munte) si Brasov. Am deschis acest subiect pentru a ne "prezenta" drumul pe care conducem masina , oricand , cu drag. Eu nu pot spune ca am gasit in Romania acest drum pe care sa conduc oricand cu placere, dar sunt in cautare...din pacate nu gasesti sau nu stiu eu unde sa caut in apropierea Bucurestiului. Orice ideea e bine venita ! Astept sa vad pe unde ne/o sa ne plimbam masinile
  5. Lastun

    BMW vs Porsche

    Problema , dupa parerea mea , se pune cu totul altfel. Cum au spus si ei la sfarsitul emisiunii un Bmw sa bata un Porsche... Nu e vorba ca Porschele nu era top de seria si ca Bmw-ul era , era pur si simplu ideea ca un Bmw sa bata un Porsche. Cat despre teste , sunt de parere ca erau destul de corecte.(nu cele mai corecte, dar destul de corecte) Daca as avea bani de Porsche nu spun ca as salva 6.000 pentru a lua Bmw , care pare sa fie putin mai performant. Porschele arata putin mai bine si cand vine vorba de coupe-uri, cam despre asta este vorba, de cum arata. Desigur si performantele joaca un rol important dar cele doua testate sunt foarte apropiate. Cat despre ce se vorbea mai devreme ca Bmw este mai ok ca masina de oras, este adevarat. Dar cand vine vorba de o masina de 45-50.000 , nu cred ca se pune problema sa iei in paralel si un Smart/Peugeot 107 / ceva gen care nu costa mai mult de 3.000 la mana a doua. In felul asta scapi de problema locurilor de parcare nuti faci griji ca nu ai unde sa o parchezi fara sa o gasesti zgariata si asa mai departe. Ce as face eu daca as avea banii de Porsche , as cumpara 135i - ul si in paralel un Smart SH ...
  6. Lastun

    BMW 125i coupe

    Hehe! Mersi am vazut masinuta ta pe forum ... o bijuterie. Totusi nu pot compara 125 cu 135 desi arata lafel. Mai degraba comparam ca performante cu 123 de mai sus dar 135 e mult peste. Am citit si m-am documentat pe tot felul de siteuri si de tuning si de descriere a fiecarui motor ca date tehnice. Nu prea gasesc motivul diferentei de cai intre 125 si 130 . Oricum nu as risca garantia masinii pentru un plus de 50 de cai. Sunt foarte multumit de cu se simte masina si momentan nu simt nevoia de un plus de putere. Sper ca la sfarsitul saptamanii sa revin cu niste poze ca nu am mai intrat pe forum de o gramada de timp si am promis poze , pe care le-am tot amanat.
  7. E clar ca nu e nici o boala daca suntem asa multi <_< ideea e ca pasionatii (mai mult sau mai putin) au o oarecare placere in a-si aranja masina la orice defectiune fie ea minora , iar daca nu e neaparat o placere sa o faca , este satisfactia de dupa, cand se urca in masina si e totul la locul lui, fara zgarieturi, fara carapaturi ... este perfecta. Cat despre masina ta, tot respectul pentru ce ai facut! Nu multi au rabdarea necesara sa intretina permanent o masina oarecum vechie ba mai mult sa faca si imbunatatiri! Numai bine sa o ai sanatos cat mai mult timp! Bafta!
  8. Steptronicul e tot ce imi trebuie... pe drive ai un consum decent si o lejeritate inexplicabila in traficul de bucuresti si nu numai. In drive sport ai acceleratie prompta si o decelerare buna de la >80km/h plus ca simti ca trece in trepte inferioare , iar daca vrei sa te distrezi treci in manual si chiar o sa te bucuri cu adevarat de cutie
  9. Eu nu contest nimic inca... mai astept pana ajung la 5000km si dupaia o sa vorbesc de timpi si "curse" cat despe performante, nu imi fac griji:) nu ma prea intereseaza ... atata timp cat am un plus de putere fata de fosta masina de care ma rugam sa accelereze in depasiri ... ma declar mult mai mult decat mutumit... O sa vorbim despre putere , performante, intr-o luna cand o sa mai eliberez si eu programul si poate ne gasim cu totii la o intalnire BMW ... acolo o sa ne putem masura si caii si tot <_<
  10. Am citit la descrierea motorului . Am citit in carticelele de prezentare de la 1er 3 usi si 1er coupe ca nu gasesti ambele motoare pe aceiasi caroserie. 130i este cu hayon si 125i este coupeul ... doar asa le gasesti. Dar din tot ce am citit tot nu pot sa fac diferenta... asta inseamna ca poti duce lejer 125i la 260cp pt a ajunge ca 130i ? intreb si eu ca nici pe site nici in brosuri nu am gasit diferenta intre cela doua motoare.Amandoua au 3 litrii amandoua 6 cilindri linie , amandoua aspirate ... dar difera puterea , de ce? nu am gasit inca un raspuns clar. Merci oricum!
  11. Uite ca ma fac de rusine ... tot nu am reusit sa pun pozele dar promit ca in urmatoarele 2-3 zile le urc pe forum. Vin si eu cu o intrebare, spre rusinea mea, din nou : 125i presupun ca are acelasi motor ca 325i amandoua 3 litri amandoua 6 cilindri linie amandoua 218cp... nedumerirea mea vine la motoarele 1/3 30i ... este acelasi motor sau difera cu mult? Singura diferenta pe care o fac eu momentan este de putere... Daca ma poate lamuri careva , astept cu nerabdare !
  12. Dupa ce conduci numai 1.9 tdi-uri si din senin incerci un MINI COOPER , te simti ca un copil mic si iti zici clar si tare : vreu un bmw sau macar un pui de BMW . Am inceput cu ideea de a-mi lua un cooper , sau de ce nu cooper s... in cele din urma nu a fost decat un pas pana am ajuns sa fiu mandrul posesor al unui BMW 125i Coupe. Am asteptat mult timp o masina ca asta... Ca si dotari, nu are nimic extravagant , in mare parte strictul necesar : xenon , scaune incalzite , piele partiala un cdplayer decent si o cutie automata . Desigur , fiind pe stoc am beneficiat si de chestii usor inutile : Senzori de ploaie de lumini , senzori PDC spate si alte chestii menite sa-ti faca viata mai usoara (cel putin dupa ce termini leasingul ) . Masina era pe stoc asa ca nu am asteptat prea mult sa o iau, de altfel , avand in vedere starea financiara mondiala precara si faptul ca masina era pe stoc de ceva timp am obtinut si un discount mai mult decat generos . Am cautat pe forum alti posesori de 125i ... nu am gasit pe nimeni , ba mai rau nici macar pe cineva cu un 325 i (cel de 3 littri ) nu am gasit... Am sa revin cu poze cat de curand. Pana atunci astept pareri : CONSUM , SE POATE MODIFICA ? , FIABILITATE , orice parere e bine venita!
  13. Lastun

    Registru seria 1

    M-as baga la orice intalnire pt seria 1. Detin actualmente un 125i coupe 2008 ... BUCURESTI
  14. Lastun

    BMW 125i coupe

    M-am interesat de mult pentru achizitionarea unui seria 1 . La inceput nu aveam mari preferinte la motor ... dar cand ti se ofera un discount de 25% la o masina si mai ai si taxa de poluare platita partial de automobile bavaria , incepi sa te gandesti ca poate merita banii . Am vazut , mi-a placut , am cumparat. Pe forum am dat search dar nu am gasit nimic despre 125 i coupe . Tot ce stiu e ca are un motor de 3000cmc , 6 cilindri in linie si 218 cai. Dotarile nu cred ca intereseaza prea mult lumea. Astept pareri din partea voastra. Mai are cineva un model asemanator , ati auzit sa aiba pribleme , se poate modifica usor , etc. ? Orice parere e bine venita!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.