Jump to content

Feri

Members
  • Posts

    288
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad

Contact Methods

  • Yahoo
    Lr_Hades

Previous Fields

  • Masina
    BMW 530d E39

Feri's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-3

Reputation

  1. Feri

    530d GT

    Exista un singur standard un UE pentru motorina. Cifra cetanica de 51 este minimul cerut de standardul UE. Eu am alimentat ani de zile de la Lukoil, la un E39 si nu am avut probleme. In generel nu va recomand sa alimentati carburanti superiori, doar daca statia are rulaj mare. Carburantul superior se vinde greu si sta pe stoc, in rezervor, pana la 6 luni, pentru ca atat are termenul de valabilitate. Oricand este mai buna o motorina normala, decat o motorina aditivata care sta de 3-4-5 sau 6 luni in rezervor. In legatura cu uleiul, eu nu cred ca face rau la motor insa sunt sceptic in ceea ce priveste beneficiile. Iarna nu as recomanda pentru ca poate schimab temperatura limita de filtrabilitate al carburantului si daca prinzi un -20 s-ar putea sa nu mai pornesti.
  2. Salut!Mi Am si eu o problema ciudata. Am un E39, din 2002, 530 d, facelift. Am tipul de bord nou. Mi se semnaleaza, pe bord, tot felul de becuri arse. Cand pornesc masina totul e ok. In timpul mersului imi semnaleaza becur arse. Cateodata faza lunga, alta data farul de ceata, etc. Dupa cateva minute dispar. Nu imi da, niciodata, eroare pe faza scurta si pozitii. Toate becurile functioneaza. Pe tester nu imi da nimic. Sunt sigur ca ii ceva contact imperfect sau ceva fir oxidat, dar nu stiu de unde sa incep cautatea. Stie cineva?
  3. Mi s-au furat oglinzile de pe E39. Pur si simplu le-a smuls, cu tot suportul de oglinda de pe motoras. Au fost sablate cu numarul meu de inmatriculare. Ce se intampla in Arad? Se transforma in Bucuresti? Oare maine ma trezesc cu bandourile furate? Daca vede cineva AR25ZUM, sablat pe oglinda cuiva, va rog sa-i spargeti fata.
  4. Salut! Azi am desfacut si eu galeria de admisie. Am constatat ca doua dintre clapete aveau joc, dar foarte putin. Pe cele doua le-am dat jos preventiv si pe cele 4, bune, le-am lasat pe masina. Nu vreau sa las masina incompleta. Stie cumva cineva daca se pot cumpara clapetele separat? Cei care au demontat clapetele si clapetele sunt bune vreti sa le vindeti? Am nevoie de cel putin doua bucati.
  5. Pe E39 ai avut cutie automata? Ce fel de remorca tractezi?
  6. Eu vreau sa pun 3 motoare de viteza. Asta inseamna vreo 600 kg. O remorca fara sistem de franare are cam 150 kg si una mai mare cu frane are vreo 200-300 kg. De aia am scris 750-900 kg. Nu e problema carligul, o sa-mi montez carligul potrivit si motorul are putere, clar. Vroiam sa stiu daca are cineva remorca la o masina cu steptronic. Stiu ca automatele sunt mai sensibile si costa foarte mult reparatia unei cutii de viteze. Am intrebat la un service de cutii si au zis ca pot tracta fara probleme o remorca usoara, numa sa nu transport barci sau asa ceva. M-am gandit ca poate gasesc pe forum pe cineva care are remorca la masina cu steptronic. Tu ce cutie de viteze ai? Cat te costa carligul? Iti pui original?
  7. Nu e problema permisul, am A, BE, CE. Pentru remorca de 900 kg mi-ar trebui E-ul, dar il am. Vreau sa stiu daca tine sau nu tine o cutie steptronic daca tractez semiremorca.
  8. Salut! Vreau sa stiu daca pot sa tractez o semiremorca cu BMW-ul meu automat, cutie steptronic GM. Stiu ca se poate "teoretic", dar as vrea sa stiu daca are cineva experienta cu asa ceva. Are cineva idee despre ce scrie in cartea tehnica a masinii despre tractarea unei remorci? Nu vreau sa fac transport sau asa ceva, vreau sa-mi iau o semiremorca pt motociclete. Masa maxima ar fi intre 750-900 kg si as folosi-o ocazional.
  9. Las-o asa si mai pune poze.
  10. Poate sa-mi spuna cineva daca motorasul care regleaza oglinda stanga difera de la modelul cu memorie la modelul fara memorie?
  11. Am nevoie de o pereche de oglinzi complete, cu tot cu sticla, pt E39. Oglinzi mari, rabatabile electric, electocrom (cu lichid). Astept raspuns!
  12. Chiar daca nu-s trecute in talon, jantele pot fi compatibile cu masina. La registru sunt habarnisti si nu trec in talon sau CIV doar cateva tipuri de jante. Trebuie sa mergi la reprezentanta. Daca sunt compatibile poti primi o adeverinta cu dimensiunea jantelor si a cauciucurilor acceptate pe masina. Cu adeverinta se merge la RAR si se trece in CIV. A facut asta un prieten cu un Audi. Ma gandesc ca se poate si la BMW. A fost 80 lei adeverinta si nu stiu cat mai trebuie platit la RAR. In cazul in care jantele nu-s compatibile cu masina, recomandarea mea este sa nu le montezi.
  13. Nu se poate "incerca" un schimb de ulei. Un schimb de ulei costa in jur de 1000 de lei, nu poti arunca banii pe fereastra. Trebuie mers la un service de cutii automate si facut o constatare. Eu totusi cred ca fara o reparatie/recnditionare costisitoare nu o sa scapi.
  14. Daca la rece merge bine si la cald face figuri eu zic ca ii bai mare. Ar treb sa te astepti la o reconditionare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.