Jump to content

Imparatu

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Romania, Arad

Contact Methods

  • Yahoo
    mircea_angheluta@yahoo.co.uk

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318i

Imparatu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. si altii m-au ajutat de pe forum ar fi ceva normal sa ajut si pe altii :)
  2. Am cumparat in Mai 2009 un BMW E46 318i. Baietii care mi-au adus masina, mi-au spus ca usile se deblocheaza nu tot timpul din prima comanda de la cheie. Ei mi-au spus ca "poate" fi ceva problema de la cheie. Dupa un timp usile se deblocau din prima incercare si nu am mai bagat in seama acest lucru. Inainte sa inmatriculez masina, i-am schimbat bateria cu una noua. Dupa aceea usile nu au mai vrut deloc sa se deblocheze din comanda de la cheie, si nu am mai putut deschide toate usile, doar usa soferului. Am postat acest topic in semn de multumire celor care m-au ajutat sa remediez aceasta problema, fara a fi nevoit sa ma duc la reprezentanta, sau la un service unde nu stiu sigur cat de bine lucra. Acest topic l-am postat si pentru cei care au probleme cu "Inchidere/deschidere centralizata sau inchidere/deschidere ferestre" pentru ca consider ca mai sunt si altii care isi iubesc BMW-urile, ma gandesc ca nu sunt singurul. La mine problema s-a remediat prin inlocuirea unor relee care actioneaza motorasele din usi pentru deblocare sau actionarea ferestrelor. La acele relee se poate ajunge in felul urmator: 1-se deschide capota si se deconecteaza borna negativa de la baterie (vezi manualul de utilizare/intretinere a masinii)-se demonteaza torpedoul (cred ca 6 suruburi tin torpedoul) 2-in spatele torpedoului se afla un suport unde pe al treilea raft (de jos in sus) se afla o cutie alba cu 3 conectori 3-bateria fiind deja demontata, se pot deconecta cei trei conectori 4-suportul in partea stanga sus si in partea dreapta sus este prins in niste "cleme", iar in partea de jos este prins intr-un surub 5-surubul de jos se va destrange partial (nu trebuie demontat de tot, cam un sfert-jumate), apoi se va scoate (cu simt) suportul din clemele care il tin din stanga si dreapta sus 6-conectorii fiind deja scosi din cutie, se poate indeparta cutia alba 7-in partea opusa conectorilor cutiei, se afla capacul care tine inchisa cutia 8-dupa ce se desface capacul cutiei (cu atentie), se va impinge de conectori ca sa iasa placa electronica din cutie 9-pe placa electronica se afla 6 relee 10-de la stanga spre dreapta cum tineti placa cu conectorii opus spre voi: cele 2 relee mari servesc la deschiderea ferestrelor din fata, urmatoarele 2 relee (pe verticala) servesc la deschiderea ferestrelor din spate, iar urmatoarele 2 relee servesc la deblocarea usilor 11-in functie de ce nu functioneaza, releul respectiv trebuie schimbat -dupa schimbarea releelor se parcurg acesti pasi invers (de la 11 la 1) In caz ca nu am fost destul de explicit va rog sa postati la acest topic, si cand o sa intru pe forum o sa incerc sa va raspund P.S. Releele de pe placa le-am schimbat utilizand o pompa de cositor, si ciocan de cositorit. Aceste scule le am la dispozitie la mine la fabrica. Nu va recomand sa incercati sa le schimbati daca nu aveti scule adecvate (se poate strica modulul). Aceleasi instructiuni relative le gasiti pe http://www.bmwgm5.com Va doresc succes
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.