Jump to content

Mups

Members
  • Posts

    296
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.asociatiaador.ro/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosani/Iasi

Previous Fields

  • Masina
    E46 316i

Recent Profile Visitors

8935 profile views

Mups's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

7

Reputation

  1. Din ce am mai citit pe aici la cei cu probleme similare, pare a fi regulatorul de ralanti primul in top vinovati, era cineva care schimbase deja debitmetrul si senzor ax came si sonde lambda si valva PCV fara succes si urma sa schimbe si regulatorul dar nu a mai revenit cu raspuns daca intr-adevar ala a rezolvat problema sau nu. Ralantiul cum fac sa-l cresc, e vreo optiune anume ce trebuie bifata undeva sau se scrie chiar valoarea exacta a ralantiului in vreun camp editabil cu soft de diagnoza?
  2. Nu mi-e deloc de consum, merg destul de putin cu ea si nu ma deranjeaza consumul, de asta ii si pun de 98 cand toti spun ca ard banii aiurea pe benzina mai scumpa. Pe mine ma sacaie ca nu e perfecta desi am grija maxima de ea si nimeni nu stie ce sa-i fac sa nu mai tremure aiurea si sa nu-i mai pice ralantiul cand ii vine cheful, chiar si cand nu folosesc dezaburirea. Avand in vedere ca ralantiul pica doar uneori in conditii pe care nu mi le explic, pare totusi o piesa defecta undeva. Pentru tremurat cand pornesc dezaburirea am inteles fixul, crescut turatia la ralanti din soft.
  3. Pai a mea are 165 de mii, mai mult a stat prin garaj si a primit doar benzina 98 in ultimii 65 de mii facuti in 12 ani de Romania... Deci sa ma consolez ca nu am ce-i face? As incerca sa mai repar ce se poate totusi, in caz ca exista ceva de reparat.
  4. Deci zici sa cresc din soft ralantiul pe perioada iernii la un 800 rpm gen ca sa previn acest tremurat? La masinile noi tot asa se intampla, tremura toata cand pornesti prea multi consumatori?
  5. Ok, dar totusi ECU vede ca ralantiul a scazut sub valoarea normala dupa ce intra prea multi consumatori, de ce ECU nu da comanda de crestere a turatiei inapoi la valoarea normala incat sa nu tremure masina aiurea? Daca mai pun in priza si o aeroterma de 1000w ce se intampla, moare motorul de tot?
  6. Pai si de ce nu creste turatia in mod automat cand creste consumul? Ce anume e defect? Daca pornesc AC creste turatia, ma astept sa fie la fel si cu dezaburirea lunetei.
  7. Turatia scade la activarea dezaburirii lunetei chiar si cand e motorul rece, deci socul activ si turatia peste 1000 rpm, cat si cand e motorul cald si turatia la ralanti normala 750 rpm. Da, scade si mai mult cand aprind in plus faza lunga, si chiar se observa usor cum lumina are flicker cand motorul e cald si turatia e la 750, atat faza lunga cat si becurile din interior daca deschid portiera. Daca dezaburirea lunetei e dezactivata nu pare sa se intample nimic deosebit cand aprind faza lunga.
  8. Salutare, a mai rezolvat careva problema ralantiului? Eu n-am mai schimbat debitmetrul, dar recent am schimbat sonda lambda 1, parea initial ca am scapat de problema dar cum a dat frigul si umezeala in aer a revenit buba cu ralantiul care pica pe la 500 rpm cand cade liber de la sub 2000 rpm si apoi se stabilizeaza. Si la mine pare ca face doar dupa ce motorul e cat de cat cald, dar o sa fiu atent si cand e rece. Si inca o chestie pe care am remarcat-o, se accentueaza acest ralanti buclucas cand am dezaburirea lunetei pornita, plus ca atunci cand stau pe loc si o pornesc se vede cum scade foarte putin turometrul si incepe masina sa tremure usor, simt in scaun si volan. Daca opresc dezaburirea creste inapoi turatia si nu mai tremura.
  9. Eu nu i-am mai dat de cap, am vrut sa curat injectoarele dar cei de la service au zis ca sigur nu e de la ele, au citit valorile live la diagnoza si erau ok. Au zis ca ori e o problema de la acceleratie (vreun senzor pe la clapeta sau chiar murdarie), ori e debitmetrul obosit si face figuri cand il apuca. Clapeta a fost curatata, la fel si regulatorul de ralanti, valva PCV e schimbata, bateria si alternatorul sunt ok. Probabil o sa schimb debitmetrul sa vad daca rezolv, o iau prin incercari ca altfel nu vad ce-as putea face. Inca o chestie pe care am remarcat-o, mi se pare ca apar mai des oscilatiile de ralanti atunci cand e aerul umed afara, desi nu e o regula neaparat.
  10. Nenea asta si-a pus quad-xenon, singura problema e la palarii care trebuie taiate sa intre in oglinda care e mai mica decat la faza scurta.
  11. Salutare, Am o problema mai veche la motorul meu care in perioada cand a fost frig afara s-a accentuat, poate o fi fost si benzina proasta un factor totusi. Cu motorul cald, stand pe loc apas scurt acceleratia fara sa trec de 2000rpm si cand cade turatia inapoi se duce uneori mult sub normalul de 750 (parca atat e ralantiul normal), cateodata ajunge si la 500rpm si tremura motorul. Imediat cum scade acea fractiune de secunda urca singur inapoi pe la 800+ si apoi se stabilizeaza la 750 cum trebuie, nu mai oscileaza deloc. Nu face tot timpul, observ comportamentul de obicei dupa ce opresc masina sa zicem 10 minute sa merg la magazin si cand repornesc si vreau sa ies din parcare vad cum acul isi face de cap, iar dupa ce merg o perioada nu mai face deloc. Senzatia pe care o am e ca atunci cand trec de 2000 mai intervine un mecanism ce controleaza revenirea treptata si corecta a turatiei, pe cand de la sub 2000 cade de capul sau, se aude putin altfel motorul in cele 2 cazuri. Valca PCV si furtunul aferent au fost schimbate, valva de control ralanti am curatat-o de vreo 2 ori, bujiile schimbate si ele, nu s-a simtit nicio diferenta. La un service cu tester bosch mi-au citit valorile debitmetrului si ziceau ca-i in regula. Dupa patania din perioada cu frigul cand m-am speriat ca facea mult mai des, mi-am instalat BMWhat si am gasit acolo o eroare la motor, dar nu stiu sa o interpretez (atasez poza). Am facut si un video cu turometrul, sa-l fac de rusine in public -> Daca cineva are idee ce as putea face pt. a rezolva situatia va sunt recunoscator, nu e ceva grav, nu s-a oprit niciodata motorul din cauza asta, dar imi sta pe creier.
  12. Pt. cei cu faruri ZKW va recomand tutorialul acesta Dar aveti grija ca inelele adaptoare ce vin in kitul de la performanceauto.ro sunt mai mari si nu trec de urechiusele soclului, a trebuit sa pilesc de m-am plictisit (la min 1:09 vedeti cum arata inelul fata de cel din poza mea). De asemenea, nu trebuie sa aliniati lupa cu partea de sus a farului, pt ca la montarea pe masina o sa observati ca farul de fapt e inclinat intr-o parte putin, nu e paralel cu solul, asa ca a trebuit sa mai invart lupa sa bata drept. Totusi am o intrebare, voi ati lasat asa liber in spate unde intra becul, nu patrunde apa/praf prin golurile alea?
  13. Mi-am luat si eu o pereche de lupe 3 inch de la performanceauto.ro, atasez o poza cu o comparatie intre farul cu halogen (jos) si lupa xenon (sus). Unul din becuri focalizeaza mai prost, au zis ca-mi trimit altul, deci isi dau tot interesul sa fie multumit clientul, bila alba din partea mea.
  14. Hello, Pe al mew E46 2001 am un business CD fara buton MODE, asta insemnand ca nu suporta mufa aux in, dar am descoperit din greseala ca exista pe piata niste interfete aux/usb/bt ce se monteaza pe mufa de magazie CD, care se regaseste pe toate unitatile audio business. Pe ebay sunt multe modele, dar primul gasit in Romania a fost marca Connects2, 400 ron pret, dar pt mine n-a fost cu noroc. Desi la apasarea de 2 ori pe butonu CD ar fi trebui sa-mi treaca pe magazia CD, eu primeam mesajul NO DISC. Am incercat apoi la un prieten cu E46 din 2004 cu buton MODE si la el mergea, deci unitatea mea era de vina. Dupa multe cautari pe net am gasit un nene cu aceeasi problema si a rezolvat cu un dispozitiv mai destept, Dension Lite BT, care e mai scump dar ofera in schimb si functionalitate de BT, adica play audio direct prin BT plus handsfree. Nu-mi pare rau acum pt diferenta de bani, merita cu varf si indesat. Exista si varianta fara BT tot la 400 ron, fiecare dupa buget si preferinte. Ce e fain la jucariile astea e ca suporta control next/previous direct din unitatea CD, iar numele melodiilor apar pe ecran, dar numai pt redarea de pe stick USB. Pt jack si BT apare scris AUX pe ecran. Montajul nu e complicat, se desfac ornamentele de langa HU, se scoate HU care e prins in 2 suruburi, se pune mufa noua la spate si apoi se duce cablul prin spate in bord catre torpedou. Trebuie scos si torpedoul ca sa puteti trage cablul si sa-l bagati apoi printr-o gaura din stanga direct in torpedou unde veti mufa dispozitivul. Partea mai grea e sa bagati inapoi HU, pt ca ocupa mult mufa noua si cablurile aferente, trebuie impinse in stanga intr-un loc gol si incercat pana intra unitatea de tot inapoi. Microfonul l-am scos pe langa HU in stanga, pe sub ornament si apoi l-am pus intre bord si volan, nici nu se vede de unde vine. Va recomand cu caldura acest upgrade, dar verificati pe site-ul producatorului (Dension, Connects, Xcarlink) sa fie compatibil cu modelul dvs.
  15. Nu e complicata deloc, se scoate unitatea si se pune o mufa noua la spate care se trage apoi prin bord in spate catre torpedou si acolo pui dispozitivul. Trebuie demontat torpedoul (sunt vreo 6 suruburi cred), ornamentele de langa unitatea audio si inca 2 suruburi care tin unitatea. Sunt pe youtube clipuri cum scoti HU. Am uitat sa spun ca merg si controalele de pe unitate cand faci play de pe usb, ai chiar si numele melodiilor pe ecran.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.