Jump to content

M3-Addict

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ados7f

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    318i E46

M3-Addict's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut. Ai cumva idee daca Florin are acelasi nr de tel? Ai putea te rog sa imi dai un msj pe ados7f@yahoo.com? Multumesc mult.
  2. Pe diagnoza, acum 2-3luni mi-a aparut o eroare la unul din senzorii de la axa cu came. I-am schimbat pe amandoi! Testul de compresie nu l-am facut inca, ultimul mecanic mi-a sugerat sa facem o segmentare a motorului! Multumesc pt info!
  3. Salutare Am de ceva vreme o problema cu masina (E46 318i N42 2002) si habar nu am de la ce ar putea fi! La pornire, uneori, se aude din partea motorului, a distributiei cred, un "clancanit", ca si cum ar lovi lantul de distributie in patine, iar motorul trepideaza, turatia scade la 600-700rpm(parca ar fi motor in 2 timpi) si la un momentdat motorul se opreste! Cand apare problema asta, daca il turez scurt undeva la 2500-3000, ralantiul se stabilizeaza la 800, motorul merge normal. Se mai intampla, din cauza aceleiasi probleme, ca in mers, daca las masina la ralanti pt cateva secunde si problema mentionata apare, motorul sa nu mai aiba "forta"! Se transforma intr-un 1.6 de 80cp ca sa fiu mai explicit! Am schimbat recent distributia(patine,lant,etc.), senzorii de la axa cu came, garnituri, pompa de benzina, filtre, alti senzori pe la motor(in speranta ca voi remedia problema, dar inutil)... Mi-a mai ramas un singur lucru de schimbat, bobinele de inductie(am schimbat o singura bobina acum 5-6 ani) dar sincer nu cred ca se va rezolva in vre-un fel problema. Mai exista cineva care a intalnit o problema asemanatoare? Am fost la 6 service-uri diferite si nici un rezultat, doar bani dati pe testere, senzori...fara nici o rezolvare. Am ajuns si la MHS Motors Militari unde mi-au spus ca tb sa schimb motorul! Easy fix cum s-ar zice ) Si mai este o problema! La 500-600km tb sa completez un litru de ulei! Nu sunt urme de scurgeri pe motor, nu scoate fum(este EURO5 si poate filtreaza mai mult decat este nevoie). Cineva mi-a spus sa shimb garniturile de la supape. Nu imi aduc aminte daca au fost cumva schimbate in trecut! Multumesc!
  4. Rolele , patinele, lantul si cureaua sunt schimbate ! Pe tester am pus-o la Bavaria si la inca 4 service-uri si nu imi apare absolut nimic !! Sincer as vrea sa o vand dar imi place mult masina, am bagat ceva bani in ea si sunt in dubii, cum am spus , in legatura cu tipul asta de motor , pt ca parerile au fost 50/50% bune sau rele. Plus ca pana la 170.000km cand am cumparat-o , nu stiu cum s-a mers cu ea !! nu are istoric de service , doar cartea de revizii cu stampile de la Bavaria pana la 155.000 km. Am nevoie de un mecanic care sa ma poata ajuta cu o parere sincera despre stadiul in care se afla masina si ce ar trebui sa fac cu ea...
  5. Am urgenta nevoie de cat mai multe pareri despre tipul acesta de motor !! Masina pe care o conduc este un touring echipat cu aceasta varianta de motorizare !! Am avut mici probleme cu pierderi de ulei pe la garnituri ! Mai nou am gasit bucati din patinele de la distributie cazute in baia de ulei !! Am schimbat distributia dar acum , masina sta la ralanti undeva in jur de 700 rpm motorul avand trepidatii asemanatoare unui motor in 2 timpi .. ! cand motorul sta la ralanti se aprinde ,neregulat, becul la ulei . Am inteles ca problema cu becul este de la ralanti implicit distributie care nu este reglata si acum vine rugamintea catre voi cei care ma puteti ajuta ! Am nevoie de cineva sa regleze distributia pt ca la bavaria ma costa 450 ron dar nu garantau pt lucrare , la un alt service 300 euro dar nu am inteles de ce asa de mult si la fel, nu garantau pt lucrare..... Multumesc anticipat pt orice ajutor venit din partea voastra .... si va rog mult sa imi spuneti daca am facut o alegere buna cu tipul acesta de motor....
  6. Salutare tuturor !! In primul rand vreau sa multumesc celor care au avut ideea de a crea un forum dedicat BMW in romania, pt ca nu sunt putini cei care detin o super "jucarie" apartinand marcii ! De ceva timp am achizitionat un 318i e46 ,105Kw din 2002 si parerile despre motorizare au fost diverse. Majoritatea spun ca este o motorizare reusita tinand cont ca motorul este pe benzina , aceasta oferindui fiabilitate si rezistenta indelungata motorului ( tot de la acestia am inteles ca modelele diesel fab. pana in anul 2002 au intampinat multe probleme pe parte mecanica cat si electrica :) ) iar celelalte pareri sunt contrare ! Tipul caroseriei este Touring (nu am vrut asta dar altceva mai bun nu am gasit :bashwall: ) este adusa din germania de 6 luni , cu 177.000 de km la cumparare (in prezent 180.000 ). Probleme nu am avut cu ea pana la intrarea in "scumpa si draga" noastra Romanie <_<. Una dintre marile pb care au aparut odata cu aducerea ei in tara au fost pierderile mari de ulei ( 1 litru de ulei la 150 de km :blink: ) urmate mai nou de mici pierderi de antigel ! Problemele au fost remediate la service si se datorau uzurii avansate a majoritatii garniturilor din partea superioara a motorului. Eu unul sunt f multumit de felul in care se "aude" motorul , asta fiind si unul din motivele pt care am optat pt modelul acesta si tipul de caroserie. Cel de la care am cumparat masina m-a convins si in acelasi timp m-am convins si eu ca masina a fost una de familie , motorul fiind oarecum protejat de viteze excesive si turatii mari( maxim 150 Km/h , bine .... asta nu am de unde sa stiu daca este sau nu adevarat :unsure: . ). Sper ca nu v-am plictisit cu speech-ul meu... si pe final am o f f f f f f mare rugaminte la toti cei care ma pot ajuta cu o parere legata de masina si de motorizare !! Multumiri anticipate tuturor care imi vor raspunde si in cel mai scurt timp voi venii si cu cateva poze ale "iubitei" mele de drum.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.