Jump to content

hxplucian

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E91 LCI 318D

hxplucian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Ai vreo recomandare de vreun baiat ok poate de aici de pe forum? Ca am dat de multi jepcari si "hai la mine boss" ) Mersi!
  2. Salutare! Nu stiu daca s-a mai discutat, am tot cautat dar nu am gasit nimic in privinta asta.. Detin un 318D din 2011 cel de 136cp De ceva vreme isi face regenerarea la DPF foarte foarte des.. la modul din jumate in jumate de ora daca merg 2 ore in oras fara sa opresc motorul de exemplu.. sau din 10 in 10 km maxim.. Teava de esapament este perfect curata, masina trage perfect, nu scoate pic de fum in schimb problema.. ca asta ma dispera.. Are un tremurat la relanti, ca si cum ar merge intrerupt in timp ce isi face regenerarea... Zic ca isi face regenerare pentru ca am dus-o la mai multi mecanici, au pus testeru pe ea si nu da absolut nimic.. toti imi zic ca doar ce s-a regenerat filtu si ca e normal sa se regenereze atat de des.. si ca "asa face ele" Chiar nu mi se pare normal acel tremurat se balangane toata masina cand stau la semafor de ex.. Ar putea fi foarte murdar filtru si ar trebui totusi sa ii fac o curatare? Nu ar trebui sa traga mai greu sau sa dea fum sau sa fie teava afumata daca cumva filtru este infundat? Ce ma sfatuiti sa fac? In caz ca s-a mai confruntat cineva cu problema asta.. Mersi!
  3. Bun, mersi! Este cineva pe aici care poate face asta?
  4. Salutare, nu stiu daca a mai facut cineva pe aici dar caut de vreo 2 ore.. Masina in cauza este un E90 LCI bixenon.. Angel eyes-urile stau pe zi aprinse la intensitate maxima, cand porneste faza scurta (xenonul) ele isi reduc din intensitate.. Intrebare: Le pot face sa ramana la intensitate maxima chiar si atunci cand faza scuta este aprinsa? Am vazut ca la cele coupe, e92, noaptea se vad mult mai aprinse angel eyes-urile.. banuiesc ca e vorba de codare.. si daca ma poate ajuta cineva in Bucuresti. Mersi frumos.
  5. Salutare, vin si eu cu o dilema in privinta cumpararii unui 520d 2009 inculpatele sunt acestea.. doua la numar.. 1. https://www.olx.ro/oferta/bmw-520-d-177-cp-automat-lci-ID7jTv0.html PRO: Ma incanta kitul M si ca are ultima intrare la 163.000 in ianuarie (asa zice in anunt) Pare sa aibe navigatia mare CONTRA: Nu imi place volanul si nici insertiile gri de pe plansa de bord.. probabill ma pot obisnui 2. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GjkOj.html#785c2739e8 PRO: Imi place mai mult volanul si insertiile negre de pe bord CONTRA: Pe autodna.ro am introdus seria de sasiu si aparea pe undeva dauna totala, nu stiu daca m-am uitat bine in graba.. Rog pe cineva mai experimentat decat mine daca ma poate ajuta cu un sfat, orice e binevenit.. Iti e cam ciuda sa muncesti cinstit 10k de euro pe care sa-i dai pe apa sambetei Multumesc mult!
  6. Da, incurcasem 316 cu motorul de 1.6.. my bad.. Din Bucuresti sunt, Tind sa ma orientez spre 318i 143cp.. stiu ca au anumite probleme "cunoscute" dar mai stiu si ca, o data schimbate toate cele merge ok.. Am vazut 2 masini in Bucuresti, nu m-au dat pe spate.. cred ca raman la varianta cu adusul din Germania in cazul in care nu gasesc una aici oarecum recent adusa si cu un istoric clar..
  7. Salutare.. membru nou, sper ca am postat unde trebuie... Asa cum am scris si in topic, intentionez sa-mi achizitionez un e46.. Pana acum n-am avut BMW, doar doua masini cumparate de noi.. Focus 1.8tdci si Leon 1.4tsi.. Pe cea din urma doar ce am dat-o... Vine partea cu bugetul.. Dispun undeva pana in 5000 EUR.. Ma bate gandu' sa dau o fuga in Germania in speranta ca pot sa iau ceva cu 130-150k km de la privat.. insa am gasit si pe la noi cateva aduse.. Acum vine prima problema.. Stiu ca motoarele pe benzina au pret de achizitie mai mic si de asemenea intretinerea e mai putin costisitoare. Am variante.. motor 1.6 1.8 si 2.0 Mentionez ca fac cam 20-25k KM pe an.. Ma intereseaza consumul sa nu fie unul exagerat pentru puterea masinii.. Nu caut nici un consum de "mosneag" doar ca prefer sa aleg varianta cea mai ok.. Ma intereseaza si intretinerea.. in conditiile in care iau una cu 140k KM la ce sa ma astept (rog doar posesorii cu probleme reale sa ma ajute) Ce motor este mai bun si mai putin costisitor si de asemenea care este cel mai bun raport pret/calitate. Automata sau manuala? As prefera automata din comoditate.. dar nu stiu ce probleme pot interveni la ambele (de aia postez aici) Ce anume trebuie sa caut? Stiu ca motoarele sunt pe diferite categorii/serii.. Care sunt cele mai reusite dpdv tehnic? Se merita sa o iau de aici adusa sau sa merg personal sa o aduc? Ce "bube" majore si cunoscute au aceste modele? Sper ca nu v-am stresat prea tare, orice raspuns sincer este binevenit.. Multzam! Ca un exemplu.. am gasit asta pe mobile.. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-318i-hannover/191702742.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7%2C8%2C9%2C75%2C10%2C76%2C11%2C12%2C13%2C88%2C14%2C77%2C15%2C56%2C78%2C72&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2002-01-01&maxPrice=4500&ambitCountry=DE&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=150000&categories=Limousine Pareri?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.