Jump to content

dax

Members
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Arad

Previous Fields

  • Masina
    E90 - 320d

dax's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Stie cineva daca versiunea LCI are roata de rezerva (macar din aceea de dimensiuni reduse)?
  2. Stie cineva la cati kilometri e programata schimbarea filtului de particule la motoarele diesel de 177 cai (2.0 litri)? La unele marci acest filtru este regenerabil si nu trebuie schimbat niciodata (de ex. noul A4).
  3. Cureaua care antreneaza compresorul de clima nu o poti lua jos decat daca iei jos si cureaua cealalta. Eu am slabit doar intinzatorul si am tinut cu mana cureaua intr-o pozitie astfel incat sa nu fie angrenata de cealalta curea. Asta e treaba de 1 minut. Nu merita sa dai jos si cureaua cealalta pt un test. Nu cred ca are nimic, cum spuneam eu am pornit masina pt 30sec fara cureaua care antreneaza clima si pompa de apa.
  4. Singur nu o sa reusesti: cineva trebuie sa tina de cureaua mare si altcineva sa porneasca motorul. Daca nu tii bine de curea, risti sa o angreneze fulia de pe arborele cotit....Eu am tinut asa motorul pornit 30 sec....a mers foarte silentios :) Din cate am inteles exista kit de reparatie pt compresor cu rulmentii aferenti.
  5. @IulianC: in Austria aveau un pistol mic si puternic care incapea intre radiatoare si fulie. Treaba a fost de 10minute, nu mai mult. Pt problema zgomotelor ar fi bine sa identifici prima data zgomotul si apoi decis ce trebuie facut. Primul pas ar fi demontarea curelei care antreneaza clima, pompa de apa etc si pornirea motorului sa vezi daca se mai aude. Atentie: cineva va trebui sa tina cureaua mare cu grija sa nu fie antrenata de motor (in caz ca nu o iei jos). Daca mai face poti investiga alternatorul. Daca nu se aude nimic suspect cand invarti cu mana si nu are deloc joc singura cauza e compresorul de clima. Poti incerca la o reprezentanta (eu recomand Austria) pt a-l repara. Din cate stiu are intauntru niste rulmenti care pot fi inlocuiti fara a schimba tot mecanismul insa nu oricine poate face asta.
  6. Am rezolvat intre timp problema la o reprezentanta BMW din Austria pt 300 EUR (piese, manopera plus verificarea generala a masinii si a km). Totul a durat 30minute. La reprezenta din Arad mi s-a spus ca se demonteaza fata masinii ca nu incape pistolul in spatiul dintre radiator si fulie. Daca nu ai pistol adecvat se poate chiar fisura arborele cotit de la socurile transmise de pistol. Legat de intreabarea nr 2 fulia e fixa pe ax iar eventualele zgomote provin din compresor. Rolele le-am schimbat si eu deageaba...
  7. @oSerX: te referi la cea de pe arborele cotit? cand suiera, la rece sau la cald? din pacate eu nu mai am garantie...
  8. Salut, 1. A schimbat cineva fulia de pe arborele cotit? Cum ati reusit? Din cate am vazut are un surub destul de lung (posibil cu pasta pe el) care e strans foarte tare. Am auzit pana acum doar o varianta, cu pistol de strans roti de camioane, insa trebuie demontate radiatoarele si toata fata masinii. 2 Legat de fulia de la compresorul de clima. Este fixa pe ax? Poate sa genereze un zgomot ca de rulment neuns?
  9. Am reusit sa il resetez folosind butonul Menu din radio. Multumesc mult pt ajutor. Se poate inchide.
  10. dax

    O zi cu 118d

    Am petrecut si eu 3 zile cu un 118d, efficient dynamics si am fost foarte placut impresionat. Fata de modelul anterior (cel de 122 cai) am observat urmatoarele: - motorul suna altfel, mai silentios - cutia de viteze este etajata mai lung - reprize sensibi mai bune - consum mai mic - directia mai usoara la viteze mici
  11. @Ravenul: si eu am acelasi model de radio, astept cu interes pasii necesari.
  12. Poate sa descrie cineva procedura de resetare a consumului mediu (nu am navi)? Am urmat instructiunile din manual insa nu am reusit sa resetez consumul mediu. Imi apare 0.5l/km ceea ce nu pare in regula. Crezand ca ceva este in neregula am pus masina pe tester insa nu a aparut nici o eroare.
  13. La ce drumuri sunt prin judetul Arad, conteaza sportivitatea de a ocoli gropile si denivelarile :twoup:
  14. Cea mai intretinuta este prima varianta. Ultima este cea mai putin intretinuta (ma refer indeosebi la interior care reflecta in oarecara masura grija proprietarului). Suspensia sport nu reprezinta un dezavantaj? Si asa suspensia este destul de dura din cauza cauciucurilor runflat.
  15. As dori sa achizitionez un E90 din Germania, 320d din 2005 si oscilez intre 3 optiuni (detaliez doar diferentele intre masini): 1 - 70k km, argintiu, manere usi negre (nu argintii), clima automata 2 - 95k km, negru, clima automata, xenon, faruri ceata, tempomat, suspensie sport (asta nu prea ma incanta pt ca voi circula si pe drumuri mai putin bune) 3 - 75k km, negru, clima automata, faruri ceata, tempomat - insa destul de neingrijita Primele 2 sunt masini in leasing, iar ultima este de firma. As dori un sfat care optiune este mai potrivita. Personal as merge pe prima (mai putini km)...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.