Jump to content

BMW4ever

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318

BMW4ever's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. nu se cunoaste nici o diferenta, la sfatul unui "mecanic" am pus si aditiv pt ingrosarea uleiului si tot nimic deci tragi tu concluzia.
  2. nu cred ca tachetii a trebuii schimbati de vreme ce treaba asta se intampla pana se stinge becul la ulei logic ar trebuiii schimbati in momentul in care ar tacanii tot timpul nu doar pt 5 secunde la pornire
  3. ii dau dreptate lui pedro si inclin sa cred ca acel valve control face chestia cu retinerea uleiului
  4. SI OARE sa nu existe nici o rezolvare? ca doa nu avem o dacie 1300 amarata! totusi
  5. Salut am un e46 320d 136 cp din 2000 si ma lovesc de urmatoarea problema: pornesc motorul dimineata dupa 5 secunde se stinge becul la ulei in tot acest timp tacheti tacane enervandu-ma la culme .dupa ce merg cu masina in timpul zilei opresc motorul .daca il pornesc dupa max 5 minute nu tacane tacheti si becul se stinge instantaneu ,daca il las 20,30 minute o ora se intampla acelasi lucru ca si dimineata . intr-o dimineata am scos cartusul filtrului de ulei si am observat ca corpul filtrului era gol deci am dedus ca uleiul era scurs . de mentionat ca acest tip de motor nu dispune de o supapa de retine de la baza filtrului de ulei lucru intalnit la bmw 316 1.9 benzina. cine retine la acest tip de motor uleiul in carcasa filtrului. ulei folosit 5w40 bmw schimbat cu 10w60 castrol rs filtru MAN in rest motorul functioneaza impecabil motorul are 187000 km reali! multumesc anticipat tuturor celor care ma vor ajuta cu un raspuns .
  6. Part Number....codul.. ohh codul merci scuze de nestiinta <_<
  7. imi cer scuze de nestiinta dar ce este PN ? multumesc stima
  8. De bibelou nu este in nici un caz.Daca a fost luat de pe diesel este folosit pentru calcularea gazelor arse, deci degeaba nu este. Nu prea ai cum sa il verifici.Mergi cu masina 40-50km si vezi daca se aprinde check engine, desi asta nu inseamna 100% ca va fi ok. am cam 30 de km facuti cu masina si nu s-a aprins inca nici un martor dar stii ce mi se pare ca masina fuge mult mai tare decat inainte <_<
  9. Nu conteaza ca este de motorina si a fost pus pe benzina. Verifica codul Bosch daca corespunde cu originalul, putin probabil, dar cine stie. conteza ca una e fluxul de aer pentru amestec benzina si alta la un diesel 1000 % ca nu are nici o treba sa fie acelasi cod Asta depinde de motor si de softul folosit.Exista si la BMW debitmetre care merg de la diesel la benzina. Nici eu nu cred ca se potriveste codul, dar nu sunt asa de sigur ca tine. <_< eu sunt 100% sigur mai ales ca e vorba de vw si bmw daca as avea datele de la vw caravelle si masina lui as da codurile la ambele... asa ... Si ce daca e vorba de vw si bmw? Producatorul este Bosch, si nu vw sau bmw... Nu sunt facute de producatori diferiti sa zici ca nu "au casa cu masa"... Totusi ma gandesc exista posibilitatea ca debitmetru de caravelle doar sa tina loc de "bibelou" adica sa nu aiba nici o functie doar sa stea prins in suruburi sa ocupe locul ramas liber si motorul sa mearga fara el?? cum pot verifica inafara de tester daca el functioneaza multumesc stima
  10. NU au fost nici un fel de erori NU s-a aprins martorul --check engine-- Totusi ma gandesc exista posibilitatea ca debitmetru de caravelle doar sa tina loc de "bibelou" adica sa nu aiba nici o functie doar sa stea prins in suruburi sa ocupe locul ramas liber si motorul sa mearga fara el?? cum pot verifica inafara de tester daca el functioneaza multumesc stima Totusi ma gandesc exista posibilitatea ca debitmetru de caravelle doar sa tina loc de "bibelou" adica sa nu aiba nici o functie doar sa stea prins in suruburi sa ocupe locul ramas liber si motorul sa mearga fara el?? cum pot verifica inafara de tester daca el functioneaza multumesc stima
  11. Salut vreau sa supun atentie dvs urmatoarele un prieten de al meu are un e46 316 din 99 si l-a lasat debitmetru fireste a apelat cu incredere la un magazin de piese aici s-a lovit de 2 probleme 1 debitmetru original bosch undeva intre 12 si 14 milioane 2. debitmetru "no name" undeva pe la 4 milioane a ales varianta 2 cu cel de 4 milioane din motive financiare dar surpriza nu a mers masina facea mult mai urat cu el pus decat fara el va dati seama ca a fost dezamagit dar aici aintervenit ceva un prieten ia spus ca are unul de al un vw caravelle motor de 2,5 tdi a luat debitmetru de la acel vw caravelle si l-a pus la bmw 316 SURPRIZA !! FUNCTIONEAZA !!! perfect adica ma rog nu mai intrerupe si nu mai da in nas acum intrebarea mea adresata cunoscatorilor poate dauna motorului acest debitmetru de la vw? are vreo diferenta ca e de la un motor de 2,5 si pus la un motor de 1,9 si ca e de motorina si el are bmw benzinar ? merci mult de raspunsuri stima
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.