Jump to content

Graveworm

Members
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    320xD E91

Recent Profile Visitors

5283 profile views

Graveworm's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. Se poate face si acasa daca ai un pic de indemanare si cateva scule. Uite aici: Nu dureaza mult.
  2. Nimic deosebit. Revizie normala cu citit erorile. Atat. Dar, totusi, o revizie nu inseamna doar schimbat ulei si filtre, inseamna si verificarea masinii. Bine, mecanicul este acelasi de 20 ani, stie ce are de facut, primesc lista cu ce trebuie sa schimb si in cati kilometri (estimativ) trebuie sa schimb dupa fiecare revizie sau atunci cand este in service. Niciodata nu comentez, schimb ce am de schimbat. Cu dpf-ul, recunosc, nu am avut niciodata probleme sau erori. Poate sunt eu mai norocos ...
  3. Ti-ai luat aceeasi teapa ca si mine. Eu am trimis turbina pentru geometrie si ei m-au sunat ca nu este OK nici turbina. Legende ... De la 500 RON am ajuns, cu totul, la 2200 si am o turbina care fluiera. Aia de pe ebay este completa (turbo, geometrie, furtunul pe care trebuie sa-l cumperi daca vrei garantie, oringuri colier etc) si costa mai putin ... Sfat: schimba obligatoriu si acel colier, pare o chestie minora dar eu am dat la perete 2 luni nestiind pe unde ies gaze de esapament ... PS. Vezi ca autorizarea RAR a service-ului este pe clase. Multe. Daca nu este cea pe care o vor AVD .... :bye: garantie. Uite aici lista https://prog.rarom.ro/servicenou/Default.asp?jud=BB
  4. Eu am vrut neaparat kit de distributie aftermarket. Daca cele originale sunt proaste de ce sa merg pe acelasi produs? Am cumparat febi care se lauda cu lanturi "tritan coated" etc. Cand sa le monteze, mecanicul m-a sunat si mi-a zis ca sunt originale, se vedea sigla BMW stearsa de pe anumite repere. In fine, am 50.000 km cu acest kit si nu am niciun zgomot suspect. Diferenta de pret a fost mica, nu merita daca vrei sa faci o economie.
  5. Nu recomand AVD. Eu am trimis turbina la ei pentru geometria variabila si m-au sunat ca ar trebui sa fac si reconditionarea turbinei, asta desi nu avea niciun simptom. Daca tot era data jos de pe masina, masina in service, am zis sa-i ascult si sa o fac. Rezultatul: dupa 3 luni a inceput sa fluiere. M-am infiintat la ei cu garantia si au inceput cu cacaturi ca service-ul la care am montat-o nu are autorizatie RAR de nu stiu ce clasa si alte prostii de genul asta. M-am lamurit repede ca am luat teapa si am plecat urandu-le de mame si fiice. Daca vrei o alternativa, vezi ca exista asa: https://www.ebay.de/itm/Turbolader-BMW-120d-320d-420d-520d-GT-X1-X3-2-0d-135-kW-11658515188-11658512464/152629975975?hash=item2389749ba7:g:OugAAOSwXJ9ajnLF Firma are 4900 de review-uri si este 100% pozitiv. Foarte rar gasesti asa ceva, tot timpul are cineva ceva de comentat. Eu o sa cumpar de la ei si asta e.
  6. In 120.000 km cu dieseluri Bmw cu DPF nu am stiut niciodata cand isi face regenerare. Si nici nu ma intereseaza. Nu este treaba mea, este a masinii, nu ma intereseaza ce face ea sub capota atata timp cat nu-mi da batai de cap. Merge? La revedere si un praz verde, ne auzim la urmatoarea revizie.
  7. ATE au si varianta ceramica. Mai putin praf, mai multa uzura. Stiu pentru ca sunt doua coduri ATE pentru fiecare punte (pentru vehicule "neoficiale"), m-am lovit de aceasta probleme pentru placutele spate. Evident ca am luat normale, nu ma deranjeaza praful, important e sa franeze bine.
  8. Salut, Verifica mizeria de colier. Eu am schimbat la masina si racordul felxibil si tot nu am scapat de miros in masina. Pana la urma m-am dus la niste baieti care au gasit problema - acel colier care leaga galeria de evacuare cu DPF-ul. Vezi ca are si o garnitura, trebuie cumparata si aia. Si la mine s-a umblat la galeria de evacuare si de atunci am avut probleme pana am schimbat colierul si garnitura. Este destul de greu de identificat problema, nu se vedea ca este f putin afumat decat daca te uitai in md special la colier.
  9. Fasaitul daca este din fata, este de la cureaua de accesorii. Am avut si eu acest zgomot, am schimbat cureaua si intinzatorul si acum e liniste. Eu am tot N47T pe un E91 din 12.2010 si aveam zgomot de lant pe care-l auzeam cel mai bine in interior la relanti
  10. Problema este de la AVD turbo. Si eu am trimis turbina la ei pentru schimbat actuator si m-au intrebat telefonic daca nu fac si reconditionarea turbinei ca "are un mic joc". Turbina mergea perfect dar, totusi, am zis daca este acolo, sa-i faca tot. Rezultatul? Dupa 5000 km a inceput sa fluiere turbina si eu fluier dupa cei 2500 ron. Garantia? Degeaba, daca nu este demontata/montata turbina la ei. Gasesc motive sa nu o onoreze.
  11. Daca sunt latime 8J - ET 34 Daca vrei cu latime diferita, ET 37 pe spate cu 8.5J Aici ai toate jantele puse pe bmw si cu dimensiunile corecte, te poti inspira: http://www.bmwstylewheels.com/3/E90+
  12. Cel care ti-a facut resetarea nu a facut si o verificare a filtrului de particule? In Rheingold exista procedura speciala pentru verificarea filtrului de particule si vedeai daca este infundat sau nu.
  13. Se cheama xhp xdrive delete. Ai aici mai multe infoirmatii: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1557299. Dar nu merge, inca, pe F-uri. Eu o sa-l cumpar, mai nou baga si diverse moduri de rulare: snow, sport, etc Tarif: 150 eur
  14. Eu prefer sa folosesc spritmonitor.de. Este si o metoda de a tine evidenta cheltuielilor cu masina De cele mai multe ori eroarea fata de ce vezi in bord este semnificativa. Cu plus sau cu minus. E91 lci 320xd automat, mers in Bucuresti 14 km dus, 14 km intors. Timp: 45-65 min. Asta este consumul pe 30 dec - 09 martie.
  15. Ce-mi plac chestiile nedocumentate ... Asa arata un dpf curatat cum trebuie. La momentul curatarii, masina avea 191.000 km. La momentul testarii, masina avea 243.000 km. Masina nu scoate fum, are teava de esapament curata, etc Testarea este facuta de mine, existau ingrijorari din cauza mersului in oras (80%). Din cate vad eu, aia 10.000 km au fost depasiti de 5 ori si dpf-ul inca mai poate mult.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.