Jump to content

IoStef

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.roadpatrol.ro

Profile Information

  • Location
    Timisoara

IoStef's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Daca vrei navigatie poti gasi PDA-ul asta http://www.yakumo.com/produkte/index.php?pid=1&ag=PDAs de la Yakumo. Pretul e undeva pe la 200E, are GPS incorporat, distribuitor pe Romania este ETA-2U. Ca soft pt. noi poti folosi I-GO, pot sa zic ca este calumea facut, iar pretul era pe la 100 si ceva de euro, dar daca cunosti pe cineva ti-l poti pune si moca. Eu am avut unul si pot sa zic ca am ramas impresionat de acuratetea pe care o are, in plus iti spune el cand si pe unde sa o iei(o voce calda de femeie care iti vb. pe romaneste), iar daca te-ai abatut de la traseu ti-l reconfigureaza, iti da date despre altitudine, ora, ... defapt toate chestile pe care ti le asigura un PDA cu gps.
  2. Iti multumesc pentru parere. La aceeasi concluzie am ajuns si eu, adica voi pune telescoape si arcuri normale, pentru ca deja m-am saturat sa simt fiecare gropita, si nici macar nu sunt un conducator asa sportiv incat sa folosesc din plin telescoapele sport. Ca marca voi alege intre sachs, boge, sau monroe. Din cauza diferentei de bani , probabil voi lua monroe. La astea pot obtine un discount, au montare gratuita si asigura garantia pe loc(adica daca ai probleme iti schimba pe loc la ei - au si atelier). Si-au mai pus si altii(pe Audi, volvo) si nu au avut de ce sa se planga. :blink: In doua saptamani gropile din Timisoara se vor simti mai puntine :) .
  3. Imi doresc si eu un manual pentru E21 318i 1982(sau macar ceva asemanator dupa care pot sa ma orientez). Sare cineva in ajutor? ... iostef@yahoo.com
  4. Imi doresc si eu un manual pentru E21 318i 1982. :blink: Sare cineva in ajutor?
  5. Mi-am lasat masina in service ca sa imi repar defectiunile de pe la ea. L-am rugat pe nenea mecanicu' sa-mi faca o verificare, asa la sange, ca sa stiu ce am de facut. Azi am mers si am primit vestea cea mare(pe langa altele, nu putine la numar) : toate telescoapele varza + arcurile de pe fata. Masina e un rechin - e21 318i, cu roti pe 15" si cu telescoape sport, cred. Ma poate ajuta cineva cu ceva sugestii? Ce telescoape sa cumpar, ce preturi sunt,... daca cumpar telescoape normale(ulei) o sa-mi stea masina mai ridicata, sa iau sport - acuri sport, sau ce combinatii mai exista ? TREBUIE SA SCHIMB TELESCOAPELE SI NU STIU CU CE. Daca aveti un sfat pentru mine, il astept cu urechile cascate. Va multumesc!
  6. :blink: Macar are functie de cronometru care sa se decupleze automat cand kilometrajul "arata" 100km/ora? - o fantezie de-a mea...
  7. Aici.Ce reprezinta butonul de jos dreapta? la turometru-jos, ce repr. afijajul acela? Este vorba despre un cronometru? Sau indica consumul? Sau in tat timp faci sota/ora? Am vazut prin schrot-uri borduri cu asa ceva si daca e o treaba faina mi-as pune si eu...
  8. Am citit cu intarziere ce a scris XR6. Buna Ideea. Am zis ca am renuntat la treaba asta, dar m-am razgandit subir. Voi pune pe retur si gata. Va multumeac (in special XR6 - nu stiu cum de nu m-am gandit si eu, pentru ca pe mine ma interesa doar sa vad ca imi functioneaza pompa - mai am probleme din cand in cand si o iau pe traseu : benzineste? scanteieste?,...dar presimt ca in curand ma va preocupa doar locul de unde sa bag benzina si in rest drum bun :blink: ) !
  9. Mi-a trecut de mult gandul de a pune un filtru suplimentar(cred ca ma cam plictiseam si nu stiam ce sa mai fac pe la masina). Acum mi-am gasit altceva de lucru. Mi-am pus filtru sport si mi-am cumparat toba finala. E cam nasol pe sub masina(rugina, uzura - ma cam bate gandul sa inlocuiesc tot - toba mica,... - sa vad cum o sa stau cu monezile) si mai am si alte schimbari de facut. Concluzia mea : e presiune prea mare pentru un filtru de plastic(transparent), iar unul metalic nu isi are rostul.
  10. Regulatorul de presiune, in spate, dupa pompa de benzina nu iti mai lucreaza cum trebuie(dusa supapa) si nu iti mai mentine presiune in tevi(se duce benzina inapoi in rezervor). E doar o parere(dat cu presupusu'). Bafta !
  11. Primul an... Era ceva mai demult, 17 ani, cu o patanie la mana - imi taiasem venele intr-un termopan care totusi s-a spart - mai complicata povestea - imi cumpar motor - un IJ din '62 pe care l-am impins pana acasa drum de vreo 6 km pana mi-a dat sangele prin bandaj, dar nu-mi pasa pentru ca eram foarte entuziasmat de noua achizitie. Pana pe la 18 ani si ceva nu imi luasem permisul, dar nu m-a oprit constinta sa nu ma plimb cu el. Mentionez ca IJ-ul asta era VARZA, nu lumini, nu prea frane, nu prea,.... OK 1. Polei, 2 taximetristi opriti pe drum ingust, unul langa celalalt, eu cam fara frane. Am mers printre ei, nu prea puteam sa opresc. La unul i-am ras oglinda cu cotul, iar la celalalt i-am retezat-o. 2 Tot polei, frane asa si asa, viteza asa si asa, cat putea si batranica intersectie(eu cu regulile de circulatie ma intelegeam cam greu pe atunci) si in intersectie vine masina. Pe moment am franat cat am putut(de mana - pe roata din fata) si m-am aplecat intr-o parte facand un frumos patinaj artistic. rezultatele: rezervor indoit si genunchi varza timp de o luna. Culmea, mie imi parea rau de rezervor... 3 Aveam un prieten cu mine in zona ce avea si el un IJ tot d'asta vechi . Ne-am adunat mai multi pe o strada si dupa ce s-a inserat cam tare am luat-o din loc. El si-a luat si o tipa in spate. Eu, ca sa ma dau mai smecher am accelerat ceva mai tare, el s-a tinut dupa mine, eu mai tare, el mai incet - s-a a apropiat un drum perpendicular pe ala pe care mergeam noi. El a luat-o fromos la stanga, iar eu m-am trezit in sant, norocos ca nu am intrat din plin intr-o masina ce era parcata pe acolo. 4,5,6,... Era la ordinea zilei sa raman pe undeva in afara orasului pe drumuri din cauza unor defectiuni, sau in cel mai bun caz din lipsa de benzina. Cred ca pe atunci trageam cel mai mult de "fiare". Totul s-a terminat de mult. Mi-am vandut motorul, dar gandul de a-mi lua un altul nu m-a parasit niciodata. Oricum voi fi mult mai atent la ce voi lua.
  12. Am observat ca nu am decaty un filtru de benzina - dupa pomba de benzina, in spate. L-am schimbat(e din metal, culindric si destul de sanatos - 600.000). Motorul este m10 din '82 cu injectie continua k-jetronic(presiune in tevi). Intrebarea mea este daca pot sa pun inca un filtru de benzina in fata. Unul ieftin de la Mol d'ala de plastic. M-ar ajuta pentru ca as putea vedea in el daca imi vine benzina in fata si daca e murdara(rugina,...). Se poate pune, sau ar fi prea mare presiunea pe el si s-ar crapa? Sau ar incetini mersul benzinei catre injectoare? Ma declar - nu prea priceput din start pentru a mai scadea intensitatea rasetelor in cazul in care poate sunt absurde intrebarile mele, dar eu chiar vreau sa stiu daca pot sa pun, sau nu. Multumesc.
  13. Va multumesc ! Era banuiala mea si si a catorva prieteni pe care i-am intrebat. DISC AMBREIAJ. M-am interesat si ma costa 2.500.000-2.800.000. Inainte de salariu il desfac sa vad care e treaba si cand vine si salariul, pac - l-am luat si l-am schimbat. Cred ca voi scapa de problema asta. E clar ca mai sunt si alte probleme, dar deocamdata ma limitez la asta. Vad ca va pricepeti si, sper ca ma veti mai putea ajuta. In masura in care si eu pot, o fac vizitand si scriind prin forum. Multam.
  14. Bun, vad ca pot sa fie tot felul de probleme pe la masina mea, dar tot nu am inteles, daca motorul se tureaza, din ce cauza nu trage in ritmul in care tureaza??? Acum cateva luni simteam cum ma trage in scaun cand imi cresteau turatiile(apasam pedala) - acum creste turatia, dar masina se intinde mai greu. M-am urcat intr-o dadie 1300 4 viteze si pe bune daca nu am avut senzatii mai puternice de sprint. POATE SA FIE CEVA CU AMBREAJUL - CEVA DINTI? Eu ma gandesc ca nu poate sa fie decat un angrenaj ceva. Motorul tureaza, dar nu ajunge la roti. Sau poate fi ceva in diferentil? Sau in cutia de viteze?
  15. O iau pe rand: Masina nu e rosie, e un verde-opal-gri-metalizat putin mai ciudat. Pentru compresie trebuie sa ma interesez unde pot sa o testez. Oricum cred ca am compresie buna(teoretic) pentru ca pot sa plec cu ea linistit intr-a doua de pe loc. Chiat si cu a treia(mai greu) - 5trepte. Bavaria : "Verifica injectorul ptr pornirea la rece ,sa nu ramana cuplat." Unde se gaseste injectorul asta in primul rand? Nu cred ca am asa ceva...sau ma insel? Regulatorul de presiune de dupa pompa("fuel acumulator") chiar pare cam obosit. M-am interesat de unul nou, si,...7.800.000 + TVA pentru un butoias metalic???? ADI OPRISAN : ESTI DIN TIMISOARA?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.