Jump to content

mihai vigariu

Members
  • Posts

    1854
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

mihai vigariu last won the day on July 31 2016

mihai vigariu had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Deutschland

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318i , e61 523i , volvo s60 2.0D

Recent Profile Visitors

16382 profile views

mihai vigariu's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

426

Reputation

  1. neaparat test de compresie. Eu am de un an un N52b25 si cand l-am luat consuma un litru la 800 de km. Are tot asa ca si al tau 220 de mii de km. Avea pierderi de ulei pe la garnitura capac, si probabil si valva PCV nu era ok. Mai pierde putin si pe la garnitura de la baia de ulei, dar nu cine stie ce. Dupa ce am schimbat garniturile imi consuma 1 litru la 1500 de km. Eu am facut doua spalari de motor cu un aditiv de la liqui moly. Se adauga in ulei , lasi motorul sa mearga la ralanti 15 min, apoi schimbi uleiul. Apoi am bagat un alt aditiv de la Liqui Moly, ceva oil leak stop ii zice. Ajuta la regenerarea garniturilor de cauciuc. La motoarele astea se cam usuca simeringurile de la supape, si pe acolo intra ulei in camera de ardere. Dupa vre-o cateva mii de km, am un consum de ulei de 1 litru la 2500/3000mii de km. Fac multe drumuri scurte, de maxim 7/10 km. Am fost si intr-un concediu de 800 de km in care a luat doar 1 linie din 5, deci presupun 200/300 de ml. Deci la drum lung probabil se duce catre 1 litru la 4 mii de km. De atunci bag la fiecare plin si un aditiv de curatare supape. Am inteles ca ajuta sa mai curete cat de cat si motorul, cel putin in partea de sus a pistonului. Schimb de ulei la maxim 7000/8000 de km.
  2. azi am schimbat si regulatorul de presiune de pe rampa de injectie. Din nefericire nu a adus nici o schimbare. In continuare face la rece intre 2.4 si 2.6 bari la ralanti, cu scurte cresteri pana la 2.8 pe accelerare. Iar la cald face 2.2 bari, cu cresteri pana la 2.5 pe accelerare. Am masurat si presiunea la pompa, acolo presiunea este 2.6 bari la ralanti pana la 3 bari la accelerare. intre timp mai comandasem un set de senzori second, senzor de axa cu cama si senzor de vibrochen, si cum senzorul de vibrochen era nou, l-am schimbat decat pe cel de la vibrochen. Din pacate nu e in stare prea buna, are ecranajul de pe cablu in doua locuri crapat, insa se pare ca nu a contat, masina porneste bine si in sfarsit am scapat de limitarea de turatie. Acum merge iarasi perfect si pot sa accelerez pana la capat.
  3. Diagnoza nu prea mă ajută în acest caz. Nu apare nici o eroare. Pompa a fost relativ ieftină 60 de euro. Regulatorul Bosch este 40 de euro. L-am comandat deja. Dacă nici așa nu rezolv nimic trebuie să verific injectoarele, poate rămâne vreunul deschis.
  4. masina porneste perfect, are relantiul stabil, si cel putin pana cand se incalzeste, primii 5-7 km, trage normal. Initial pana peste 4 mii de ture, apoi pana pe la 3.5 mii si in final nu mai ajunge la 3 mii. Bujiile pareau ok cand le-am schimbat, desi erau destul de vechi, vreo 25 de mii de km.
  5. Salutaret Tzitzicat, multumesc pentru raspunsul rapid. Nu are retur accesibil, practic returul din ce inteleg eu este integrat in rampa. Codul piesei este 13531729320 . Acel stutz merge la galeria de admisie, probabil reguleaza si in functie de presiunea aerului.
  6. din ce am citit eu, pompa soate minim 3.5 bar. regulatorul deschide la 3.5 bari. Nu prea stiu cum as putea sa obturez golul care ramane in rampa daca scot regulatorul. Ce vreau sa fac este ca atunci cand schimb pompa, sa incerc sa montez aparatul de masura direct la pompa, in spate la rezervor, sa vad ce presiune scoate acolo. O sa incerc si la pompa veche si la cea noua. daca nu se schimba nimic, o sa schimb si regulatorul, nu sunt scumpe.
  7. Nu știu cum să-l verific. L-am demontat, m-am uitat la el, am suflat în el să văd dacă e cumva blocat pe deschis, însă nu era deschis. Nu am idee cum să-l verific. Din păcate nu se găsește decât subansamblul cu pompa in sine. Am comandat momentan Hella. O să fac o probă cu aceea
  8. azi am reusit sa masor presiunea in rampa de alimentare cu benzina. La inceput cu motorul rece a urcat pana pe la 2.7 Bari apoi cu motorul cald nu a urcat mai mult de 2.1 bari. Ma gandesc sa schimb pompa. cea actuala este un siemens VDO, are 12 ani, si 100 de mii de km. Aveti experienta cu producatori de pompe de benzina? Ce stiti de branduri gen Hitachi, hella, Meyle, Pierburg, Valeo. Vre-o recomandare?
  9. nici sonda lambda schimbata nu a adus vre-o schimbare, tot la 2500 limiteaza. are cineva experienta cu EEPROM/uri? stiti cu ce as putea sa citesc EEPROM/ul din DME macar sa ma asigur ca nu este ceva corupt in el.
  10. am ceva update-uri dupa ziua de azi. Am deconectat stecherul de la sonda lamda, si am pus in rezervor o doza de aditiv pentru curatat supape de la liqui moly. am facut apoi un drum mai lung, si surprinzator, dupa ce s-a incalzit motorul bine, nu a mai limitat catre 2000 de ture, ci mai sus, pe la 2500, chiar 2750 daca o acceleram mai lent. Dupa ce am ajuns acasa, am verificat vizual si pompa de benzina, care era curata, nici un fel de impuritate in acel prefiltru montat pe sorbul pompei. Dupa ce am montat pompa la loc am mai facut un test si acum, am reusit chiar sa accelerez la 4700 de rpm, iar in final a limitat la 3000rpm. Deja mai bine. Urmatorul pas este o noua sonda lambda, sa stiu ca am schimbt-o, sa imi iau gandul de la ea, si apoi voi incerca sa demontez injectoarele sa vad cum reusesc sa le testez si sa le curat. in acelasi timp, am obsrvat ca nu/mi mai porneste ventilatorul de la radiator, si ca pe anumite reprize de accelerare temperatura crestea putin peste normal.
  11. Astăzi am deconectat sonda lambda și după ce am pornit-o nu a fost nici o schimbare. Trebuie lăsată mai mult timp cu sonda deconectata? Apoi am reușit să o demontez complet, și am pornit motorul fără sondă pe traseul de evacuare. Pe lângă faptul că se auzea ca și cum nu ar fi avut evacuare, nu s-a schimbat nimic . Testul acesta mă gândesc eu, ar trebui să excludă posibilitatea unui catalizator înfundat, pentru că practic nu se mai acumulează presiune înainte de catalizator. Deja încep să rămân fără idei. Voi ce ziceți?
  12. Mulțumesc pentru link. Am verificat continuitate atât a senzorului de la axa cu came cât și a celui de la arborele cotit. Am dat galeria de admisie jos și am măsurat din conectorul fiecărui senzor până la conectorul de la ECU. Au continuitate. De asemenea, pinul de masă are și el continuitate. Apropo, senzorul de la axa cu came ar trebui oficial să aibă rezistența internă 1400 ohmi. Cel original avea 1220 ohmi , iar cel nou NGK are 1600 ohmi. Mi se par ok valorile, voi ce ziceți?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.