Jump to content

mihai vigariu

Members
  • Posts

    1851
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

mihai vigariu last won the day on July 31 2016

mihai vigariu had the most liked content!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Deutschland

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318i , e61 523i , volvo s60 2.0D

Recent Profile Visitors

16361 profile views

mihai vigariu's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

426

Reputation

  1. Diagnoza nu prea mă ajută în acest caz. Nu apare nici o eroare. Pompa a fost relativ ieftină 60 de euro. Regulatorul Bosch este 40 de euro. L-am comandat deja. Dacă nici așa nu rezolv nimic trebuie să verific injectoarele, poate rămâne vreunul deschis.
  2. masina porneste perfect, are relantiul stabil, si cel putin pana cand se incalzeste, primii 5-7 km, trage normal. Initial pana peste 4 mii de ture, apoi pana pe la 3.5 mii si in final nu mai ajunge la 3 mii. Bujiile pareau ok cand le-am schimbat, desi erau destul de vechi, vreo 25 de mii de km.
  3. Salutaret Tzitzicat, multumesc pentru raspunsul rapid. Nu are retur accesibil, practic returul din ce inteleg eu este integrat in rampa. Codul piesei este 13531729320 . Acel stutz merge la galeria de admisie, probabil reguleaza si in functie de presiunea aerului.
  4. din ce am citit eu, pompa soate minim 3.5 bar. regulatorul deschide la 3.5 bari. Nu prea stiu cum as putea sa obturez golul care ramane in rampa daca scot regulatorul. Ce vreau sa fac este ca atunci cand schimb pompa, sa incerc sa montez aparatul de masura direct la pompa, in spate la rezervor, sa vad ce presiune scoate acolo. O sa incerc si la pompa veche si la cea noua. daca nu se schimba nimic, o sa schimb si regulatorul, nu sunt scumpe.
  5. Nu știu cum să-l verific. L-am demontat, m-am uitat la el, am suflat în el să văd dacă e cumva blocat pe deschis, însă nu era deschis. Nu am idee cum să-l verific. Din păcate nu se găsește decât subansamblul cu pompa in sine. Am comandat momentan Hella. O să fac o probă cu aceea
  6. azi am reusit sa masor presiunea in rampa de alimentare cu benzina. La inceput cu motorul rece a urcat pana pe la 2.7 Bari apoi cu motorul cald nu a urcat mai mult de 2.1 bari. Ma gandesc sa schimb pompa. cea actuala este un siemens VDO, are 12 ani, si 100 de mii de km. Aveti experienta cu producatori de pompe de benzina? Ce stiti de branduri gen Hitachi, hella, Meyle, Pierburg, Valeo. Vre-o recomandare?
  7. nici sonda lambda schimbata nu a adus vre-o schimbare, tot la 2500 limiteaza. are cineva experienta cu EEPROM/uri? stiti cu ce as putea sa citesc EEPROM/ul din DME macar sa ma asigur ca nu este ceva corupt in el.
  8. am ceva update-uri dupa ziua de azi. Am deconectat stecherul de la sonda lamda, si am pus in rezervor o doza de aditiv pentru curatat supape de la liqui moly. am facut apoi un drum mai lung, si surprinzator, dupa ce s-a incalzit motorul bine, nu a mai limitat catre 2000 de ture, ci mai sus, pe la 2500, chiar 2750 daca o acceleram mai lent. Dupa ce am ajuns acasa, am verificat vizual si pompa de benzina, care era curata, nici un fel de impuritate in acel prefiltru montat pe sorbul pompei. Dupa ce am montat pompa la loc am mai facut un test si acum, am reusit chiar sa accelerez la 4700 de rpm, iar in final a limitat la 3000rpm. Deja mai bine. Urmatorul pas este o noua sonda lambda, sa stiu ca am schimbt-o, sa imi iau gandul de la ea, si apoi voi incerca sa demontez injectoarele sa vad cum reusesc sa le testez si sa le curat. in acelasi timp, am obsrvat ca nu/mi mai porneste ventilatorul de la radiator, si ca pe anumite reprize de accelerare temperatura crestea putin peste normal.
  9. Astăzi am deconectat sonda lambda și după ce am pornit-o nu a fost nici o schimbare. Trebuie lăsată mai mult timp cu sonda deconectata? Apoi am reușit să o demontez complet, și am pornit motorul fără sondă pe traseul de evacuare. Pe lângă faptul că se auzea ca și cum nu ar fi avut evacuare, nu s-a schimbat nimic . Testul acesta mă gândesc eu, ar trebui să excludă posibilitatea unui catalizator înfundat, pentru că practic nu se mai acumulează presiune înainte de catalizator. Deja încep să rămân fără idei. Voi ce ziceți?
  10. Mulțumesc pentru link. Am verificat continuitate atât a senzorului de la axa cu came cât și a celui de la arborele cotit. Am dat galeria de admisie jos și am măsurat din conectorul fiecărui senzor până la conectorul de la ECU. Au continuitate. De asemenea, pinul de masă are și el continuitate. Apropo, senzorul de la axa cu came ar trebui oficial să aibă rezistența internă 1400 ohmi. Cel original avea 1220 ohmi , iar cel nou NGK are 1600 ohmi. Mi se par ok valorile, voi ce ziceți?
  11. Este vorba de senzorul de sus, cel care intră în chiloasă. Este senzorul axului cu came. Am mers cu el deconectat înainte să-l schimb, și nu s-a schimbat nimic în mersul motorului, așa că am considerat că este defect.
  12. am montat un senzor nou, marca NGK, si nu a adus nici o imbunatatire. pe un alt forum cineva a presupus ca ar fi catalizatorul infundat, si ca dupa pornire, incepe sa creasca presiunea inainte de catalizator. Azi dupa 20 de min de conus, cand motorul era deja cald si limitarea era preyenta, am oprit motorul si l/am lasat 30 de min. Am considerat ca este suficient cat sa elibereze orice presiune posibil acumulata inainte de catalizator. Dar chiar si dupa aceste 30 de min, nu a fost nici o schimbare. Ar putea sonda lambda sa cauzeze astfel de simptome?
  13. multumesc pentru raspuns. Am mai citit ca exista doua tipuri de senzori , cu efect Hall, sau Reluctor. Eu stiam doar despre senzorii cu efect Hall, si din acest motiv ma asteptam sa citesc 12 volti sau 5volti la conector. Exista insa si alt model, cel numit Reluctor, si cred ca de fapt acesta este ce am eu pe masina. Acestia functioneaza altfel, produc un curent proportional cu turatia axului, deci ar trebui sa fac cumva sa trag niste fire de la conector astfel incat sa pot sa testez aceste valori cu motorul pornit.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.