Jump to content

danielt

Members
  • Posts

    115
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320d 2003

danielt's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Aceiasi problema am si eu. Am schimbat filtrul epurator cu unul nou cu pasla si am reconditionat si turbina. Turbina nu pare sa consume ulei, majoritatea vine pe furtunelul acela de la filtru epurator. Masina trage ok, presiunea turbo pe tester este OK. Un mecanic mi-a recomandat sa schimb tubulatura de plastic dintre filtru de aer si turbo, plus garnitura de la turbo. Explicatia a fost ca tubulatura si garnitura nu mai etanseaza bine, trage aer fals pe acolo si nu mai inchide bine epuratorul.
  2. Am si eu o problema asemanatoare. Reglajul oglinzilor merge doar cateodata de ceva timp. Mi s-a mai intamplat asta dar si-au revenit singure, deci nu se intampla tot timpul. Pe tester zice ceva de genul ca nu se poate comunica cu modulul de oglinzi. Exista vreun modul de oglinzi? Sau daca are cineva vreo alta idee?
  3. Trebuie sa ai in vedere si cutia...din cate intelesesem eu suporta un cuplu maxim de 550Nm din constructie, care oricum este destul de aproape de motorul tau stock.
  4. Jaluzeaua aceea de la cotiera de langa schimbator se poate schimba fara a demonta cotiera?
  5. Imi trebuie doar carcasa fara ventilator (piesa 17117786682). O cumpar doar pentru jaluzelele acelea. La ale mele s-a dus garnitura aceea de cauciuc de pe margine si nu mai inchid bine. Practic se vede printre ele si baga praf la motor. Astept oferte.
  6. EGR-ul este curat...si la o inspectie vizuala cu motorul pornit pare ca merge (inchide-deschide) cand scot furtunul de vacuum.
  7. Aceiasi problema am si eu. Acele intreruperi apar la mers constant intre 1800-2000 RPM, cu motorul "semi rece". Cu motorul cald nu face. In timpul intreruperilor se misca si acul de la consumul instant stanga-dreapta. Dispar la accelerare sau decelerare. Schimbat debitmetru(Bosch), senzor presiune galerie admisie (OEM), electrovalva turbina (Pierburg), bujiile si releul (Beru) si tot face. Posibile cauze: electrovalva EGR, pompa de motorina de sub scaunul soferului sau chiar senzorul de la pedala de acceleratie.
  8. Poate cineva sa confirme daca bucsele(alea tip fluture) de la bascula pt e46 FL diesel, marca Lemforder, sunt cu ulei sau nu?
  9. Mie la e46 mi-a fost schimbat airbagul la MHS in Craiova - Luni 26-01-2015.
  10. Vin cu o mica rectificare: se pare ca au am modelul de aici care se pare ca nu are termostat EGR.
  11. Salutare. Astazi cand mergeam cu masina (-4 grade afara) am observat ca dupa ce apa a ajuns la 90 daca saream de 3000 rpm si mergeam asa timp de 15-20 secunde scadea acul de la temperatura cu vreo 10 grade (aproximativ). Cum mergeam pana in 3000 nici o problema, ramanea la 90. Credeti ca este de la termostatul EGR, avand in vedere ca de la 3000 rpm in sus EGR-ul nu mai intra?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.