Masina este un BMW 320d din 2001 facelifr 150cp, iar problema este ca nu trage bine... Erori aparute: 4507 Exhaust Gas Recirculation - Posative Deviation or Air Mass too Low 4530 Boost Pressure Actuator – Regulation Pressure too Low Eu banuiesc ca problema este ori de la vaccum, ori electrovalvele egr si presiune turbo, ori turbina. In mers, masina scoate ceva fum cand o accelerez brusc in general dupa 2500rpm. Tija turbinei nu culiseaza cat trebuie, pe loc cand o turez la maxim abia culiseaza cam 1cm, daca ii scot furtunasul de la vaccum si trag din el asa culiseaza pana la maxim, undeva la 3-4cm. EGRul nu deschide deloc, probabil are vaccum prea slab, am incercat sa il deschid manual cand l am dat jos si deschide de tot dar destul de greu se apasa pe el. Am scos mufa la debitmetru, nici o diferenta, chiar merge mai prost. Am scos mufa si la senzorul acela de aer dintre intercooler si egr, am uitat cum se numeste - cel situat pe conducta de aer, dar nici o imbunatatire. Atasat sunt cateva printscreenuri pentru valorile INPA desired si curent. Banuiesc ca valorile de la desired (dorite) sunt cele pe care ecu le doreste teoretic ca masina sa mearga in parametrii, iar cele de la curent sunt cele ce exista in realitate, acestea pot varia in functie de anumite probleme aparute. Valoarea dorita pentru desired charge air pressure este mult mai mare in general decat valoarea reala, deci banuiesc ca problema este ca aerul ajuns in motor este mai putin decat trebuie. Din acest motiv sunt si acele semne de exclamare. In ultimile 3 luni s-au schimbat la aceast BMW urmatoarele: 2 injectoare (nici nu se pune problema de injectie, este brici), electrovalva presiune turbo (luata din dezmembrari, probabil am avut ghinionul sa fie defecta), pompa de inalta, toate filtrele sunt recent schimbate, tot motorul cu exceptia accesoriilor de pe el, toate furtunasele de vaccum sunt noi... O parere? Cu exceptia faptului sa-i dau foc