Jump to content

teava2311

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    e39

teava2311's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. turbina are 40.000 de km. la reprezentantza se fura ca in codru .. si shtiu din experientza .. nu dau detalii . incerc sa gasesc pe cineva care intradevar se pricepe "pe bmw" ... iar cel care m-a luat cu "carpitul " .. daca tzie tzi se pare 6000 de euro bagatzi in 3 luni carpeala .. imi pare rau ca nu am dat-o cuiva cadou .. ca iesheam mai ieftin . a reprezentantza se fura ca in codru .. si shtiu din experientza .. nu dau detalii . incerc sa gasesc pe cineva care intradevar se pricepe "pe bmw" ... iar cel care m-a luat cu "carpitul " .. daca tzie tzi se pare 6000 de euro bagatzi in 3 luni carpeala .. imi pare rau ca nu am dat-o cuiva cadou .. ca iesheam mai ieftin .
  2. si pe acel link pe care l-ai pus ishi da lumea cu parerea .. dar un sfat la cine sa ma duc nu am primit pina acum . crede-ma ca daca ai fi in locul meu .. ai cam lua la dat foc multe service-uri care doar itzi iau banii fara macar sa shtie ce fac .
  3. Sa intzeleg ca nu shtie nimeni un mecanic bun de BMW ????? :) :) :twoup:
  4. Sa intzeleg ca nu shtie nimeni nici un mecanic bun ??? :D :D B)
  5. STIE CINEVA UN MECANIC BUN SAU NE BATEM IN CINE A BAGAT MAI MULTI BANI IN MASINA LUI ???? :D :D B) ar trebui sa specifici si de une esti ca sa iti poata recomanda cineva un mecanic bun. Sau vrei din tot mapamondul unu? BUCURESTI
  6. Am ajuns in culmea disperarii . Am un E39 , 2001 , 525 TDS , 190.000 km. Caut un mecanic CORECT , dar unu care sa shtie ce face .. nu care face teste pe banii si nervii mei , sau care imi mai schimba una-alta ca sa "fie bine" .. si mashina merge 2 saptamani si pica IAR. :) In seara asta mi s-a aprins check engine, si nu mai trage motorul deloc . ( mai am nevoie sa un alt motor ca in rest am schimbat tot - _chiulasa_, debitmetre , sonde , unii m-au lasat fara egr .. ca cica merge shi asha ) :) ultimul service - mi-a "reparat turbina" .. ca nu trece de 150 km/h .. si dupa o reparatie de 14 mil ( sapt trecuta ) .. acum trage calumea .. dar nu mai depasheste 140 km.h :twoup: :( :D Am mashina de 6 ani , in ultimii 2 ani a stat numai prin service-uri cu MULTE mii de euro aruncati pe de toate . Am plecat remorcat de prea multe ori sa imi mai aduc aminte. :)
  7. Sper sa nu supar pe nimeni , sunt foarte nou pe forum , am incercat sa gasesc o rezolvare pe forum , dar nu am gasit nimic. de service , m-am saturat sa arunc cu bani .. am bagat peste 2500 de euro de la inceputul anului pe totzi idiotzii de la service-uri.. care ishi tot dau cu presupusul de la ce e . Am un e39 , 525d , 2001 , steptronic . il am de 5 ani , dar in ultimul an ... mai am un pic si ii dau foc . PROBLEMA NR.1 : are momente , nu mereu .. dar foarte des , are variatii de turatii la relantii intre 500 si 1100 ( se mai intimpla sa shi moara motorul ) . daca accelerez , parca am mizerie in motorina si trebuie sa accelerez mult .. o ia mai greu .. ishi revine .. dupa care cind ajunge inapoi la turatii de 1000 , iar nu mai trage . NU CONTEAZA DACA ESTE RECE SAU CALD MOTORUL . pe tester imi da " 265 air mass meter " si "coolant temperature - 111 "( este peste limita maxima) - am fost la un prieten care are service , a pus debitmetru nou .. si face la fel .. shi imi da acceashi eroare .. dupa ce s-a dat reset la ea .. dispare .. si apare din nou .. la urmatoarea variatie de turatie . PROBLEMA NR. 2 pierde antigel ... am schimbat cam tot de se putea schimba ( fortat de imprejurari ) , furtune sparte , vas de expansiune ( spart ) , capac , radiator ( spart ) PROBLEMA NR.3 Are momente , nu mereu , nu conteaza daca este motorul rece sau cald , scoate abur pe toaba de eshapament . ( nu foarte mult .. dar deranjant ) PROBLEMA NR. 4 Am un martor de airbag aprins . un "priceput" de la un service mi-a spus ca e de la computerul de airbag adik 150 de euro , asta dupa ce mi-a luat 4mil pe minic . pe tester spune : " 16 ignition circuit zk15-> battery unplug 2 " si " ignition circuit 15 - not ok " PROBLEMA NR. 5 Nu mai functioneaza aerul , nici clima nici ventilatie .. NIMIC . eroarea : "10 AUC sensor" --- asta cred ca e un sensor care trebuie schimbat .. PROBLEMA NR.6 mi-a picat bateria , am schimbat-o .. si nu mai am volum , balans la casetofon .. adik este blocat pe foarte tare.. nu merge nici mai tare nici mai incet. ( este navigatia mare ) .. nu este variatorul .. nu merge nici volumul de pe volan .. iar la tester imi arata functiile de pe volan active .. nu imi apare altceva pe tester , pentru ca este original BMW dar nu original al masinii .. si nu il citeshte . ALTE ERORI DE PE TESTER : FRICTION TORQUE Nm - 42 ( maximul este 16) , " 40 thermal sensor for oillevel defect" mai caut erori si revin.. sigur mai gasesc vreo citeva . ( am imprumutat o diagnoza de la cineva ) CAM ATIT DEOCAMDATA .. HEEELLLPPP MACAR CU IDEI . MULTUMESC ANTICIPAT >> SI SCUZE DACA GRESHESC CU CEVA .. EU AM CAUTAT PROBLEMELE MELE .. DAR NU PREA LE-AM GASIT .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.