Jump to content

gotii

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    535d e61

gotii's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salut! Am si eu aceeasi problema cu luneta...se deschide aiurea cand pornesc masina. din pacate la mine vad ca nu mai functioneaza nici stergatorul de pe luneta. Ai gasit cumva vreo solutie la Bavaria? Cu bateria am avut si eu aceeasi problema dar vad ca s-a remediat in momentul in care am schimbat bateria. Ca tot vorbeai de blestem...cu ploile astea si praful din Bucuresti mi s-au infundat scurgerile la trapa = portbagajul plin de apa = toate modulele din portbagaj arse(modulul de trapa, modulul de senzori de parcare, modulul de porbagaj electric automat, 3 relee, modulul de suspensie pneumatica si inca unul care nu mai stiu ce facea). A mai ramas in viata modulul de bluetooth si cu bunavointa unui prieten am facut rost de modulul pentru senzorii de parcare si de modulul de suspensie pneumatica. Momentan merg asa cu ea ca masina merge unsa...macar sa nu ma mai stresseze rahatul ala de luneta...Multumesc!
  2. Mare dreptate ai...am avut 745i inainte de e61 si l-am gasit zgariat cu cheia la modul grav de 3 ori = revopsot de 3 ori! Asta de un an de cand am luat-o n-are o zgarietura...ce-i drept pe capota am 2 pisici de paza zi de zi. Probabil le place modelul asta si mai ales culoarea!!!
  3. De ce fuge lumea de touring...schimbat amortizoare si flanse originale fata: 4460 ron(manopera inclusa), la sedan am intrebat din curiozitate = costa 2990 ron(manopera inclusa)...de ce? la amortizoarele de e61 lci(cel putin a mea) trenul de rulare contine sistem de control electronic al amortizĂŁrii (EDC)...un minus la portofel si totodata un plus de comfort!
  4. apropo...la 230km/h acul de la turometru sta pana in 3000 rot/min in nici un caz langa redlines!
  5. wow...la ce discutii s-a ajuns dimineata pe racoare de la consumul meu! Fratilor sunteti prea odihniti! Eu sunt economist dar n-am vazut atatea calcule nici pe forumurile de contabilitate!!! Imi cer scuze ca am postat consumul real...mai are cineva 535d? S-ar fi lamurit repede treaba...in cartea masinii astea sunt consumurile: City: 25 mpg (9.4 L/100Km), Highway: 42 mpg (5.6 L/100Km), Combined: 33.6 mpg (7 L/100Km), in nici un caz consumurile mele 15 in oras etc. Si mai repet...cine are nevoie de cartea masinii o am eu in limba romana in format .pdf!
  6. Eu nu m-am laudat cu consumul...am fost obiectiv: asta e consumul meu...astea imi sunt problemele. Revenind la subiectul topic-ului E61 are minusuri doar la zgomot dupa parerea mea fata de sedan, are acelasi sasiu si stabilitate, acelasi comfort. Suspensia dupa parerea mea e mai buna decat la sedan deoarece orice ai baga in portbagaj nu se lasa absolut deloc si se adapteaza vitezei. Inca un plus este trapa dubla panoramica care este superba si nu se regaseste la sedan si iti face concediile mai placute. iti garantez ca de cand am masina nu am avut niciodata consum mai mare de 16.5 si asta a fost iarna trecuta in bucuresti...18% mi-a luat bentley continental pana la mare mers pana in 180.
  7. Nu am stiut ca exista asa ceva si am intrebat atunci la AB cand am avut probleme cu calculatorul "Air supply control unit" si au zis ca nu exista asa ceva si mi-au vandut senzorul de nivel si calculatorul...mi-au zis ca ei nu au intalnit probleme la suspensia pneumatica si ca defectiunea mea s-a datorat condensului din porbagaj...placa calculatorului era corodata+ruginita toata.
  8. eu vorbesc de consumul mediu nu de consumul instant...acul de la consumul instant la demaraj normal ca sta pe 20. Pe GPS MIO... am tot cautat ceasul acscnitzer la 300 dar m-am lasat pagubas!
  9. Iti multumesc de sfat...am tot intrebat pe la prieteni si mi-au zis ca daca tot schimb ambele amortizoare sa mai pun ceva bani sa iau kitul de suspensie kw versiunea 3 din inox la 1800euro sau kw street comfort la 1300euro care se fabrica si pentru e61 special. Dar cred ca le voi pune pe cele standard la AB si cu asta basta.
  10. Eu vorbesc de o acceleratie pe Autobahn nu pe traseul topgear...si ca sa intelegi consumul mioritic pe A2 cu cruise controlul setat la 229km/h consum 8,6l 4 persoane in masina, saptamana trecuta...nu din amintiri. Consum in septembrie pe transfagarasan + transalpina mers supersportiv pe manual cu dtc scos 12,1 l/100km...mers impreuna cu un prieten cu Audi A8 4.2 tdi (14.6l/100km pe acelasi traseu).
  11. In legatura cu touringul meu e61 lci 535d va pot povesti cate ceva. Am masina de peste 1 an si sunt mai mult decat incantat de ea...am preferat-o in fata unui 530xd care era la acelasi pret dar cu mai putine dotari. e61-ul are toate dotarile posibile exceptand night vision si ventilatie in scaune dar a compensat cu un cip tuning de la AC schnitzer de 313cp si 680nm. Pentru cei interesati in achizitionare ii sfatuiesc ca inainte sa fie atenti la Km reali si la partea de suspensie(e 61 vine pe spate doar cu suspensie pneumatica). Eu am avut o problema cu calculatorul de suspensie si senzorul de nivel al suspensiei (masina statea prea sus sau prea jos), dar din fericire am dat doar 500eur(calculatorul si senzorul de nivel) pt a remedia problema dar am si descoperit de ce s-a ars calculatorul...in porbagaj in partea din dreapta se face condens de la scurgerile trapei panoramice asa ca am protejat suplimentar calculatoarele ce se afla toate in portbagaj sub locul rotii de rezerva. consumabile schimbate - in afara de filtre/uleiuri/placute si tot ce intra la revizia normala pe care o fac la 10000km, am schimbat si filtrul de la cutia automata de viteze care a costat cu ulei cu tot 2500ron(masina avand 120000km) si acum am observat ca amortizorul stanga fata e plin de ulei. Pe calea asta intreb si eu cunascatorii daca trebuie sa schimb ambele amortizoare sau il pot schimba decat pe cel obosit? Ma bate gandul sa schimb toata suspensia cu un pachet nou KW v3 reglabil dar costa 1800euro + montaj 200euro...poate ma sfatuieste cineva ce solutie sa adopt! consum la motorul meu si cu optimizarile pe care le am - oras 15-16(bucuresti - traversez orasul dus-intors de doua ori pe zi minim), in afara consum 7-7,5 pana la 140-150km/h si 8.5-10 280km/h(masina nu are capastru la 250) am testat-o in Germania cand am luat-o. impozit/an 2200ron casco 1800euro/an (jumatate deoarece lucrez si la o companie de asigurari) jante+anvelope schimbate anul asta 2 randuri, din fericire pe casco. Am cumparat masina cu jante pe 19 M radial spoke 166, 2 le-am rupt in primavara asa ca am trecut la jante pe 18 star spoke 123 BMW care au costat cat 2 pe 19. Singurul minus de care fac abstractie este zgomotul mai mare decat la sedan...daca nu tii nimic in portbagaj chiar nu sunt greierasi, dar cu atatea buzunarase, locuri de depozitare, locuri de scule si alte minunatii deoarece nu am roata de rezerva masina venind cu anvelope run flat. Una peste alta o bijuterie de masina...o voi schimba poate peste 2 ani cand se mai iefteneste nou 7-740xd...pana atunci toate bune!!! Pentru cei interesati am manualul in romana pt e60/e61 lci
  12. nu-i inteleg utilitatea...nu se aprinde niciodata! la phaeton le puteam aprinde pe ambele lupe
  13. Salut. Am si e o nelamurire legata de aprinderea farurilor la 535d-ul meu facelift din 2008. Pe scurt sunt nou posesor de BMW si vreau sa stiu dak se pot aprinde ambele lupe in acelasi timp si daca da cum procedez. m-am uitat in manual si nu am gasit. ideea e ca inainte am avut vw phaeton si la ala mergea. fiind bi-xenon ambele faze sunt pe lupa dinspre exterior. ma gandesc ca pot fi pentru curbe dar nu am vazut nici un ajutor iesit din comun noaptea. am atasat fotografii cu tipul de far si codul poate ma lamureste si pe mine vreun pasionat ca sa-i gasesc utilitatea, cert e ca are bec inauntru. am mai vazut tipul asta de far la un prieten pe X6 dar nici el nu stia si ce-i drept nici nu-l interesa. in rest iubesc la nebunie masina...cuplul de 580nm e suparare maxima pentru audi&compania cand sunt depasite de un break pe care nu este scrisa motorizarea. ma bate gandul sa fac un AC Schnitzer performance upgrade de la 286 la 313cp si 680nm dar e destul de scump si mi-e sa nu fac vreo prostie ca si asa masina e nebuna rau. toate bune! :twoup:
  14. Pai tocmai ca nu are cum sa consume doar atat! 20% consuma un 325xi A Apropo,nu poti sa mergi pana la ultima picatura de benzina din rezervor,deci sa zicem 80 de litri si atunci: 80L/26%=307 km autonomie in traficul din Bucuresti. 20% poate consuma 325xi A de 218 cp, caci al meu de 192 cp manual nu sare de 14,5%(clima pornita) in oras. Iar cel de 192 cp automat nu cred ca ar consuma mai mult de 17. Salutare!!! Prieteni eu nu stiu ce stil de condus aveti voi dar eu am trecut de la 760Li la un 745i si credeti-ma k in Bucuresti 745i nu mi-a consumat niciodata sub 25(poate in vreo duminica dimineata), iar 760li nu stie decat sa soarba intre 30 si 40 litri(condus sportiv). 745i este din 2006 si nu am facut decat revizia si am schimbat cauciucurile = 1800eur. masina a fost adusa din Belgia si m-a costat 18000 acolo cu 92000km. Dieselul nu e rentabil credeti-ma! De diferenta de pret imi bag benzina 3 ani...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.