Jump to content

0VDU

Members
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    430i F33

0VDU's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Salut! Acestea sunt variante care iti anuleaza eroarea de pe bord, dar trebuie sa stii ca daca dezactivezi sau o codezi pentru prezenta permanenta pasager, senzorul de greutate (plasa) nu va mai functiona. Rolul acestui senzor este de a detecta greutatea pasagerului si de a adapta forta de deschidere a aibag-ului in caz de impact. Tine cont si de acest aspect intrucat daca aplici una din solutiile de mai sus, airbag-ul se va deschide mereu la forta maxima (fail safe) si poate rani pasageru, in cazuri extreme.
  2. Salut, ai rezolvat problema ? Testerul iti va spune cel mai bine unde este buba. Dar pe langa un senzor de ABS de la o roata anume, pentru variatiile de tensiune poate sa fie de vina si cablul regulatorlui de tensiune, care merge de la baterie (din portbagaj) pana la alternator, in compartimentul motor. Acesta se poate scoate temporar de pe borna (+) a bateriei si testa. Eu la E90 2005 am mers cu el decuplat o perioada mai lunga de timp si nu s-a intamplat nimic. Diferenta e ca daca acesta e pus pe pozitie, alternatorul va primii informatii mai multe despre tensiunea in baterie si raportul incarcare/consum si va optimiza consumul general combustibil / electric. Daca rulezi fara acel cablu cuplat, alternatorul va merge intr-un mod standard, prin care va furniza aceeasi tensiune / intensitate bateriei, indiferent de nivelul incarcarii sau sarcina la care este supusa. Pe termen lung duce la o uzura mai mare si a bateriei si a alternatorului. Bafta !
  3. 0VDU

    help

    e posibil ca masina sa te "indemne" sa mergi mai turat intr-a 4-a pentru ca filtrul de particule sa se curete , la turatie mai mare , gen autostrada. E doar o parere , dar stiu ca masinile automate tind sa isi "menajeze" singure motorul prin schimbarea diferita a treptelor.
  4. Am ajuns cu bine la Bucuresti :) Erorile nu au disparut de la sine , asa ca am nevoie de o diagnoza. Astept recomandari :)
  5. Senzorii/avertizarea de centura functioneaza normal. Poate se anunta cineva care e dispus la o diagnosticare in TM maine :)
  6. Salut ! Scuze ca postez direct nu prea am autat dr am nevoie destul de repede de un diagnostic sau un sfat. Mergand spre timisoara , dupa o zona mai cu gropi mi s-a aprins becul de airbag si centura cu rosu amandoua si pe idrive afisat mesajul : restraint sstems faulty! . In concluzie , as dori si eu un sfat si dacase poate sa ma intalnesc maine cu cineva pe aici sa facem un diagnostic ar fi si mai bine , poate e o eroare care se poate stinge simplu pana plec acasa, fiindca e destul de enervant sa stea aprinse alea rosii in bord . Mulumesc anticipat !
  7. Am inteles , nu se poate face upgrade decat prin schimbarea unitatii . Dar la nivel software , tot nu mi-ati raspuns si mie. Ce versiune am , in momentul de fata , si care este ultima , ca eu asta nu inteleg
  8. Salut ! Am intrat azi in meniul de diagnoza de la i-Drive dar nu stiu cum sa citesc versiunea de soft care este pe masina. Am atasat o poza cu ce apare la Version. Poate ma poate ajuta cineva. Deasemenea as dori sa stiu si eu care este ultima versiune disponibila , si cum pot face si cam cat costa un update . Am inteles din ce am mai gasit pe aici ca din 2007 navigatia business suporta harta 3D. E acest lucru valabil si pentru cele mai vechi , prin update la ultima versiune de soft ?
  9. 0VDU

    flash cu xenon

    oh well , nu conteaza , macar sunt oameni care au aflat lucruri noi de aici :) @bogdan.m - ai dreptate in ceea ce priveste existenta lupei la un far. Eu voiam sa fac ceva din soft , fara sa presupuna diverse instalatii aftermarket , intrucat sunt de parere ca de obicei ce e standard pe o masina este destul de bun. Multumesc pentru sfat !
  10. 0VDU

    flash cu xenon

    Principiul nu este idiot si nu este numai la BMW. Ideea de Bi-Xenon nu este de a avea 2becuri ci de a avea iluminare , de la aceeasi sursa (becul xenon in acest caz) pe ambele faze. Poti sa consideri Bi-Fazic , daca iti este mai usor sa intelegi. Ideea e ca becurile xenon cu tot cu instalatia lor sunt destul de scumpe si nu ar fi rentabil sa fie mai multe , desi se intalneste acest caz la masini gen Lexus LS care are chiar 3 incinte in far , fiecare dotate cu bec xenon. Deci nu mai fi nervos pentru ca nu intelegi niste termeni si incearca sa ii iei ca atare. Daca te mai uiti odata in ce s-a discutat aici (desi nu are nici o legatura cu ce voiam eu sa aflu initial) vei vedea ca sunt 2 explicatii destul de bune la cum functioneaza o instalatie bi-xenon.
  11. 0VDU

    flash cu xenon

    Nu , in concluzie nu prea ai tu habar de bi-xenon / xenon / halogen / becuri / electronica ... bla bla :) No hard feelings :)
  12. 0VDU

    flash cu xenon

    :)) ce nebunie am declansat. Deci concluzia este ca nu prea se poate. Stiu si eu ca a fost o logica in fabricarea masinii astfel , in principiu pentru ca din cate stiu eu , xenonul se consuma mult in momentul aprinderii si nu cand stau aprinse. Voiam sa fac aceasta conversie doar pentru simplul fapt ca imi place cum se vede , si pentru a proteja farurile xenon pentru mersul ziua. Led-uri pe angeleye nu cred ca este deajuns , din punctul meu de vedere sa fii observat destul de bine in trafic , din ce am observat la alte bmw-uri , poate doar cele cu neon , care nu este cazul la mine avand in vedere ca am din fabrica angel. Sper ca s-a si inteles in acest fel cum functioneaza instalatia xenon, in urma multiplelor explicatii , si pentru cei care nu stiau de ce dau 1500-2000 euro in plus pe far :)
  13. 0VDU

    flash cu xenon

    Ce tare este acest modul . Se gaseste la noi asa ceva?
  14. 0VDU

    flash cu xenon

    Faptul ca are lupa si pe mijloc nu inseamna neaparat ca are si xenon acolo. Ideea de BI-xenon se refera mai mult ca are atat pe faza scurta cat si lunga , nu neaparat ca exista 2 becuri cu xenon in far. Poate la modelul ala de far si flashurile sunt cu bec xenon , facute in aceeasi maniera , numai ca becul dinspre masca e xenon :) Ala pare sa fie un far de coupe care are altcumva aranjamentul : DRL pe angel-eye-ul mai mic , lumina de directie pe mijloc si Faza scurta+Lunga+Flash in farul principal.
  15. 0VDU

    flash cu xenon

    Nu pot sa cred cat de greu iti este sa intelegi , se pare ca poza nu a fost de ajuns. :) Becuri mijloc , langa nari , scrie pe ele halogen pe poza , cele din stanga pozei atasate , au DOAR UN BEC CU HALOGEN Bedurile dinspre exteriorul masinii , scrie pe ele xenon in poza , in dreapta pozei , au DOAR UN BEC CU XENON + mecanism faza scurta-faza lunga. Dar scopul topicului nu era sa intelegi tu ce inseamna xenon , bi-xenon si halogen si daca este posibil si daca a incercat cineva sa faca ce am propus eu. Nu lua in nume rau dar te rog sa nu mai postezi asemenea aiureli. Ti-am explicat cat am putut de bine cu cea mai mare placere.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.