Jump to content

catalin_c

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d

catalin_c's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Dap, asa e, pana la urma s-a dovedit a fi de la flexibil, desi nu se mai aude asa rau ca la inceput, inca nu si-a dat drumul complet. Mai astept 1-2 sapt, daca tot asa e, il dau jos si pun altul mai putin rigid.
  2. @roco123: Le-am schimbat la un service auto, Taifun. Am mai observat o chestie intre timp: la ralanti se aude un sunet, ca o trepidatie, dar incet. Daca apas ambreiajul, nu se mai aude. Poate este ceea despre ce vorbeste max, dar nu am cuplat clima. Mi-a mai zis cineva ca nu e echilibrat bine discul de ambreiaj din fabrica - e posibil, ai mai auzit de asa ceva? In fine, putin mai tarziu ma duc iara s-o urc pe cric sa vad daca e flexibilul sau nu. @kerosen: am vazut mai multe preturi, eu am dat 2000 pe el, am auzit si de 2200. De cumparat il cumperi de la magazin de piese auto :-?? Nu mai stiu codul kitului, dar ti-l poate zice roco cred.
  3. Salut si mersi de raspunsuri. Da, intr-adevar, intrebarea era pentru schimbarea tipului de volanta. Am mai dat acum o tura cu masina si pot sa confirm ca de la 2000 la 2300 de ture se aude un fel de rezonanta. In a 2-a nu prea se simte, in a 3-a in schimb se aude un sunet de rezonanta foarte puternic si trepideaza masina (probabil si senzatia de trepidatie e mai puternica din cauza sunetului). Dupa 2300 totul e ok. A 4-a nu am apucat sa-i dau. Asta ma face sa ma gandesc ca ori ceva nu e strans bine la cutie (desi am fost tot timpul cu baietii de la service, sub masina, m-am uitat indeaproape la tot ce au facut) ori ceva nu e prins bine la evacuare (care de asemea a fost data jos pentru schimbarea flexibilului). Ar putea miscarea evacuarii sa imprime asa o trepidatie masinii? Eu unul nu cred (si sper!) sa nu fie de la ambreiaj. La plecarea de pe loc nu se simte absolut nimic si din cate stiu acolo sunt cele mai mari presiuni/miscari pe placa (ma insel?). Inca o data va multumesc pentru raspunsuri, ma ajuta sa ma linistesc putin, deocamdata sunt cam agitat. O sa urc iarasi masina maine sau poimaine pe cric sa ne uitam sub ea. @roco123 - am observat ca esti din Timisoara .. si eu la fel. In cazul in care nu reusesc sa rezolv problema si daca zici ca ai experienta, crezi ca ai avea timp sapt ce vine sa dai jos cutia de viteze si sa ne asiguram ca totul e facut ok si pus inapoi? Contra-cost bineinteles.
  4. Buna, Cred ca am facut o mare prostie azi. Am un E46 320d din 2000 si aveam probleme cu volanta veche. Tipul de la magazinul de piese auto mi-a gasit kit reparatie ambreaj Valeo la 2200 lei, care contine volanta simpla (nu stiu exact cum se zice, nu e cu masa dubla), discul de ambreaj, placa de presiune, rulmentul si suruburile. Eu inainte aveam pe masina volanta dubla, dar din cate am inteles de la mai multe persoane, inclusiv din cartuliile care erau in cutia cu kitul de ambreaj, aceasta este compatibil. Este adevarat, se potriveste, dar am o mare mare problema. Imi tremura toata masina de la 2000 de turatii in sus. Mai e cineva pe aici care a montat volanta fara masa dubla in locul unei cu masa dubla pe E46 diesel? S-a comportat la fel masina? Mentionez ca nu stiam foarte multe in domeniul asta si am mers pe mana mecanicului si a tipului de la mag de piese, care imi e si prieten. Sfaturi? Idei? E mare gafa? Isi revine dupa ce se formeaza putin discul de ambreaj? Se poate strica ceva la masina 4-5 luni pana reusesc sa strang bani sa-mi iau ALT kit de ambreaj, cu volanta dubla? Multam anticipat! EDIT: mentionez ca tot azi am schimbat si flexibilul la evacuare. E posibil sa nu fie prinsa bine evacuarea si sa vibreze ea? Dupa cum ziceam, vibratiile nu sunt la plecarea de pe loc, se simt in mers, peste 2000 turatii.
  5. Salut. De unde le-ai cumparat noi si cat ai platit ? Mersi.
  6. Eu zic ca e de la releu. Si e posibil sa-ti mearga de ceva timp mai prost pentru ca e mai cald afara. Din ce scrie aici: http://www.bmwgm5.com/default.htm, sunt 2 cauze: ori releele ori "actuator" (in engleza) - cred ca asta e yala/sistemul din usa. Citeste pe acolo, e o lista cu 4 usi si 2 usi. Daca nu ti se deschide nici usita de la rezervor, e de la relee sigur. Bafta.
  7. Nah ce fain .. eu mi-am comandat de pe eBay, ieri mi-au ajuns, 28 EUR cu tot cu transport, 11 zile a durat. "reelectronics" e vanzatorul de pe ebay. Le-am schimbat aseara .. tin sa precizez ca s-a chinuit electronistul 2 ore sa le dezlipeasca, nu a reusit, era foarte bine lipit. Pana la urma a distrus releele vechi cu o freza si un disc ceramic si a scos pinii pe rand. Nu se putea altfel. Acum merge atza deschiderea! :twoup:
  8. Eu am trapa - e posibil sa fie de la trapa ? Precizez ca doar in partea de la sofer se strange apa. De asemenea, unde gasesc mai exact canalele astea de scurgere ? Sa le verific.
  9. Va multumesc la toti pentru raspunsuri. Revin cu un update: azi dimineata mi-am gasit parbrizul inghetat pe INTERIOR. Nu cred ca exagerez daca zic ca era mai inghetat pe interior decat pe exterior. Doar parbrizule, celelalte geamuri nu. E posibil sa se fi fisurat chederul de la parbriz ? Sau daca e o alta fisura pe altundeva (pe unde intra si apa), e posibil ca acea sa fie cauza inghetarii parbrizului? Daca da, de ce a inghetat doar parbrizul ?
  10. Revin cu alte detalii si corecturi. Am verificat interiorul mai bine acum si se pare ca a curs apa doar in fata, la sofer. E foarte umed locul unde sunt pedalele si unde se tin picioarele. Sub scaun sau portiunile mai inalte nu sunt umede. De asemenea, e uda mocheta in spatele pedalelor, pana sus. Am o alta teorie pentru cunoscatori: din cauza inghetului, e posibil sa se fi fisurat/dezlipit cumva chederul de la parbriz si sa curga apa in masina pe la baza parbrizului, sa se prelinga prin spatele bordului si sa ajunga la pedale ? Mersi!
  11. Buna, Am si eu o intrebare. Am un E46 Touring, 2.0d (combi). Dupa ce au fost frigurile alea crunte acum vreo 2 saptamani si a inghetat masina de vreo cateva ori, a inceput sa-mi ajunga apa in interiorul masinii. Prima oara am gasit apa in spatiul unde e roata de rezerva din portbagaj. Dar a ajuns acolo scurgandu-se din portbagaj deoarece era uda si mocheta. Asta a fost cand am spalat masina. Azi dimineata, dupa ce azi-noapte a plouat mult, am gasit apa in toata masina, pe podea. Si in fata (sofer+pasager) si in spate. In schimb, in portbagaj nu mai era apa adunata la roata de rezerva. Eu ma gandesc ca e rupta ceva garnitura, poate a crapat din cauza frigului. Intrebarea mea e: aveti vreo idee unde ar trebui sa ma uit ? Singura solutie sa aflu pe unde intra apa (si care nu e foarte eficienta) e sa pun pe cineva in masina si sa dau apa cu furtunu pe ea. Ma gandeam ca poate a mai avut careva dintre voi problema asta si puteti sa-mi spuneti ce sa verific. Sau daca nu ati avut problema asta, macar poate e vreunul care se pricepe si ar cam banui pe unde ar putea intra apa. Multumesc anticipat. Cata
  12. BMW 320D, E46, 1951cmc, putere maxima 100kW, touring, an fabricatie 2000. Daca mai ai nevoie de ceva, spune-mi .. Multumesc.
  13. Multumesc de raspuns. Si se gasesc SUPER TOURING de spate ? Ca tipul de la firma de distributie de piese a zis ca daca introduce seria masinii in sistem, ii apar numai ADVANTAGE.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.