Jump to content

Cliff

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 330xd

Cliff's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nu stiu amanunte tehnice, caci nu am stat langa ei cand au lucrat la alternator. Si stiu ca nu e un service de incredere, dar nici nu aveam pretentia. Insa tot ce vroiam sa obtin prin intermediul forumului este informatia daca alternatorul vostru - daca aveti masina similara - se incinge dupa ~20min astfel incat nu puteti tine lejer degetele pe el (frige dupa ~1-2 secunde).
  2. multumesc pentru raspunsurile rapide asadar: N-am cum sa incerc cu alt alternator. ~14V Stiu sigur ca e in parametrii normali. mi-au dat niste masuratori pe o hartie, o sa verific si revin cu un raspuns concret. total de acord, insa nu am ce face decat sa ma documentez eu personal evident, dar CAT DE TARE, asta e si intrebarea thread-ului
  3. Salut, Recent a trebuit sa schimb piesele din alternator (rotor, stator, releu), iar cei de la service au zis ca alternatorul o sa crape iar, din cauza bateriei, care ar avea un scurt, din pricina caruia alternatorul se incinge si va arde statorul. Bateria este Caranda - seria Durabila Top, de 100ah. Am fost cu ea la garantie, au verificat-o si au zis ca nu are nicio problema. Problema este veche de aproximativ 2 saptamani, timp in care eu am mers precaut cu masina si nu s-a intamplat nimic cu alternatorul. Acum, vreau sa stiu daca si voua vi se incinge alternatorul si aproximativ cat de tare. Al meu: - dupa 5 minute este calai - dupa 10 este cald, dar nu frige (pot tine degetele pe alternator) - dupa >20, se incinge astfel incat nu pot tine degetele mai mult de 1-2 secunde Noroc, Alex
  4. Salut, Am ridicat masina de la service. Ei spun ca au facut un test peste noapte, in care au conectat computerul masinii la un software, care din cand in cand pornea/oprea consumatori, ii lasa in standby, sleep si ce moduri or mai fi si colecta toate schimbarile din sistem. Concluzia lor a fost ca nu este nimic in neregula cu consumatorii, nici cu computerul, nici cu bateria. Masina se pare ca a ramas fara baterie din cauza tipului in care folosesc eu masina, adica pentru drumuri scurte, in care bateria nu apuca sa se incarce, ci doar sa se descarce. Pare logic, caci eu merg cate 10-15 min cu masina, apoi ajung la destinatie, timp in care dau drumul la majoritatea consumatorilor (incalzire scaune, dezaburire, ventilatie, stergatoare, lumini, player audio + subwoofer la capacitate aproape maxima, monitorul de bord, care consuma si el + ce mai consuma restul masinii as default). Asadar, daca aveti un mod de viata comod, cu serviciul, parintii, prietenii si celelalte lucruri aproape de casa...mutati-le mai departe Merci de feedback, Alex
  5. Salut si merci de reply. Am observat si eu aceleasi simptome de care zici tu: "aritmia" ventilatiei si aprinderea ei neconditionata dupa stingerea motorului. Acum masina este la Bavaria. Sper sa imi confirme si ei acelasi pret de care ai spus tu, ca tare am emotii cand vine vorba de schimbat ceva la reprezentanta. Oricat de mica ar fi piesa si indiferent de materialul din care e facuta, pretul poate sa te surprinda pana la lacrimi ) O sa postez si ce au descoperit cei de la reprezentanta, poate scutesc vreodata pe cineva de un drum sau o cheltuiala.
  6. hmm...ce anume nu zici? nu vad niciun private message. si nici vreun post de-al tau, anterior..
  7. aha. merci de feedback. alarma este, intr-adevar, una aftermarket, dar asta doar pentru ca butucul s-a stricat si a trebuit ori sa-l inlocuiesc, ori sa pun o alarma, pentru a folosi inchiderea centralizata. am facut deja demersuri sa las masina la Bavaria Motors. problema de care zici, cea cu FSU - poti sa o detaliezi putin, daca ai timp? m-ar ajuta in sensul sa stiu la ce sa ma astept la service, daca imi spun de acelasi lucru.
  8. Salut, Sunt relativ nou pe acest forum asa ca imi cer scuze daca postez probleme in duplicat. Vroiam sa va intreb daca aveti idee ce ar putea sa-mi consume bateria prematur. Este ceva din bord (partea centrala, cum ar fi in spatele casetofonului), care mi se pare ca scoate un sunet asemanator cu un ventilator mic si de joasa turatie. Dupa ce am sesizat sunetul, caruia trebuie sa recunosc ca nu i-am acordat prea mare importanta, urmatoarea data cand am incercat sa pornesc motorul, la cca 6-8 ore dupa ce am sesizat sunetul, bateria era aproape moarta. Masina nu mai pornea, doar utilitarele electrice mai raspundeau la comenzi, insa si acelea cu greu. Mentionez ca bateria este relativ noua si de calitate (2 ani, bosch). Mentionez, la acelasi capitol, ca masina pornea 100% normal, fara probleme, chiar si la temperaturi mai scazute decat ieri seara la ora incidentului (~5 grade C). Mentionez ca masina este 330xd, 2002. Asadar, tin sa recapitulez spunand ca apelez la cunostintele voastre in ideea de a depista un aparat ce ar putea scurge bateria de viata, in urma unui eventual scurt sau problema tehnica cunoscuta. Multumesc, Alex
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.