Jump to content

Ovidiu Augustin

Members
  • Posts

    763
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Timisoara

Contact Methods

  • Yahoo
    ovidel_ovidutz

Previous Fields

  • Masina
    BMW E36 318iS

Ovidiu Augustin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Reputation

  1. Se poate inchide. Masina nu mai exista de un an ... eu am lipsit de pe forum vreo 2 ani ... noua achizitie(de un an) este un e39 caruia ii voi deschide topic in curand
  2. Pe scurt, masina e in moarte clinica. Acum o saptamana mia cedat pompa de apa. Am plecat la drum, din tm, si dupa lugoj, de fapt de pe centura lugojului a inceput sa creasca temp la apa. Am parcurs vreo 10 km pana m-am oprit,apa a ajuns pe rosu,sa aprins si martorul. Am lasato sa se raceasca, am incercat sa bag apa, dar dupa ce incepea sa se incalzeasca, o refula prin vasul de expansiune, si pe aerisitor sufla aer fierbinte. Am schimbat ulterior bimetalul, termostat, pompa de apa-era cea oem,cu palete de plastic. Cand am scoso afara rotorul a ramas in interior,sa rupt complet de pe ax. Am scos si rotorul afara, impreuna cu ce bucati de plastic am mai gasit acolo,montat pompa noua si restul de piese. Am inceput sa bag apa, sa aerisesc motorul, dar simptomele sunt aceleasi. Pe masura ce se incalzeste apa, si motorul, incepe sami refuleze apa prin vasul de expansiune, iar pe supapa de aerisire sufla aer fierbinte. Undeva,e ceva ce impiedica apa sasi faca circuitu complet,cred eu. Intrebarea e ... ce? Poate fi radiatoru infundat? Mentionez ca in vasul de expansiune e mizerie,o mazga neagra ... Poate fi garnitura de chiulasa? Poate fi chiulasa fisurata??? Motorul e un m52 b28 fara vanos din '95
  3. compresor clima pt 6 cilindri ai? ma intereseaza cu tot cu suport pentru un 328i M52 .mersi
  4. pret nou pentru motor complet+transmisie si evacuare(serpisori+traseu+catalizator+toba foc+finala) 300 EURO negociabil. motorul nu mai este montat pe masina, Se vinde intreg sau pe bucati. Alte piese: - alternator bosch 200 ron - releu de incarcare nou(schimbat acum 2 luni) - radiator BEHR 250 RON(radiatorul are doar 2 ani vechime, l-am cumparat nou) - toba sport cu 2 iesiri ULTER Sport 50 EURO - toba suna foarte bine. - compresor clima pentru motor M42 - 50 euro. se da impreuna cu suport compresor,rola intinzatoare si conducta care merge din compresor in aeroterma - ceasuri bord 260KM/h si turometru pana la 7000 rpm - 100 ron negociabil. Ceasurile au acele vopsite cu oja rosie.
  5. cum spune si titlul, vand motor 318iS, complet sau pe bucati Complet: motor+cutie+cardan+grup+calculator+debitmetru+carcasa filtru aer+calculator+evacuare(serpisori+catalizator+traseu - fara toba finala).. Masina nu are EWS, Se poate testa pana joi seara(in tm). de vineri masina intra in operatie - upgrade motor. Pret 350 EURO totul! Separat se vinde compresor clima+conducte aferente+suport compresor - 50 EURO; radiator BEHR 250 RON(radiatorul a fost achizitionat acum 2 ani, cumparat nou); toba sport cu 2 iesiri( intrare 70 MM) ULTER Sport - 50 EURO. toba suna foarte bine, si la relanti, si la turatii mari. motorul se vinde si pe bucati. tel. 0762 041 590
  6. dupa multe eforturi, cautari, sapaturi etc, am reusit sa-mi montez clima pe un 318is care nu avea deloc instalatie de clima din fabrica. masina donator a fost un 320 m52 - de pe care am luat panoul de comanda, aeroterma, radiator clima si electroventilator, impreuna cu instalatia electrica(relee, fire, mufe - absolut tot). ulterior am reusit sa fac rost si de compresorul impreuna cu suport pentru m42 - nu se potriveste de pe nici un alt model. si in cele din urma, si cele 2 conducte care mi-au creat probleme(una nu merge decat de pe motor in 4 cilindri - orice model; si cealalta doar de pe M42). toate bune si frumoase pana aici. instalatia trasa frumos, ca OEM, ieri am finalizat toate operatiunile am mers sa incarc instalatia - radiatorul de clima TERMINAT! avea o gaura in el cat un varf de surubelnita in cruce - nu stiu cum de am vazut-o. doar un mic set-back - deoarece aveam alt radiator disponibil - intr-o stare mai buna. azi l-am pus sus, am mers sa incarc instalatia, cei de acolo au verificat inainte sa nu mai aiba pierderi - totul a fost ok. incarcat instalatia cu freon, ulei in compresor - porneste clima - MERGE! IT'S ALIVEEE!!!!!!! eram cel mai fericit om de pe fata pamantului. dar bucuria nu a fost de durata, deoarece, in aproximativ 10-12 minute, desi compresorul lucra, nu mai baga aer rece. o mica reexaminare a adus in vedere si o problema. conducta care merge de la radiatorul de clima la dryer scapa freon chiar la imbinarea cu dryer-ul. golit instalatia, schimbat o-ring-ul, speram ca asta sa fi fost problema; si implicit solutia problemei. alti bani, alta distractie - am mers sa incarc iarasi instalatia. verificat iar dupa pierderi, incarcat instalatia - am stat cateva minute cu ea pornita acolo, sa vad daca mai face gesturi, mi-a zis si mecanicul care mi-a incarcat instalatia, ca totul pare a fi ok, presiunea e buna, si in relanti si in turatie ... ar trebui sa fie ok. plecat de la el ... a reaparut problema. compresorul lucreaza, termocupla de clima lucreaza, nu mai baga rece. opresc clima, o las cateva minute oprita, o pornesc iarasi, porneste, se opreste(adica nu mai baga aer rege). am verificat iar pentru pierderi, nu se vede pe nicaieri sa scape freon. s-a lovit cineva de solutia asta? a mai avut cineva probleme asemanatoare? mentionez ca s-au folosit doar materiale oem - relee, senzori, mufe etc. setarile pe panou erau pe auto, temp 18 grade.
  7. in continuare, de vanzare. up la topic. pret nou 100 ron!
  8. pentru un m42 gasesc la tine 2 conducte de clima? conducta de la radiator -> compresor si conducta de la compresor -> aeroterma. te rog un raspuns pe pm, multumesc
  9. exact problema ta am suferit-o si eu, si a fost de vina sonda lamda.in conditii de umezeala pierdea putere, nu raspundea la acceleratie decat dupa cateva secunde, dadea sa moara si doar socul automat tinea motorul pornit, la relanti. cobora in 5-600 ture apoi sarea la 1200, iar cobora la 5-600, iar urca. dupa ce am schimbat sonda, am avut un mic incident in care am reusit sa deteriorez si sonda cea noua(cateva luni avea), simptomele fiind aceleasi. si doar in conditii de umezeala. faptul ca ai deconectat-o si masina tot prost merge nu inseamna ca sonda e ok. sonda aia are un rost acolo, iar in momentul in care o deconectezi, masina incearca "sa se adapteze", sa zic asa. verifica si senzorul de la vibrochen. si cumpara sonda noua. 4 ani e cam mult ... tinand cont si de benzina "calitativa" de la noi. daca ai un prieten cu acelasi tip de motor, ia sonda de la el, pune-o si testeaza cu alta sonda.
  10. un mic UP la topic ... nimeni nu vrea sa faca un cadou masinii? un volan imbracat in piele, recent, nefolosit dupa imbracare
  11. cauta in manualul bentley ca vei gasi schema electrica pentru fiecare sistem electric de pe masina. acolo vei vedea daca ai nevoie si de un releu sau ceva ... minusul(masa) in toata masina e culoare maro. plusul permanent de obicei e rosu(dar nu e o regula). l.e. : isi are oarecare rost si vara pentru ca usuca(intr-o oarecare masura) oglinda pe timp de ploaie, astfel incat sa poti vedea bine in ea. si plus de asta ... ceata poti intalni si vara, care sa abureasca oglinda, sa nu vezi nimic
  12. zeky ... din pacate de-abia la primavara pot schimba suspensia pe masina ... si de-abia atunci pot vinde raceland-urile care le am acum pe masina ... pretul, credema ca o sa iti convina.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.