Jump to content

yesss

Members
  • Posts

    46
  • Joined

  • Last visited

yesss's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. poti sa scoti si sonda lambda si debitmetru......calculatorul intra in safe mod si trebuie sa functioneze normal,perfect ca si cum le-ai avea bune....cu un consum un pic mai mare(0.5 la lambda si cam 1-3l la debitmetru).......mai bine vezi senzor
  2. un nr de tel si cati km are masina,poze la motor,gume
  3. pana la 90.000 km nu i s-a facut nimic ,probabil,dar dupa......bat tachetii dimineata?5-50sec? motorul are vreo bataie?la 250k km se schimba distributia...a fost schimbata?dc nu patina e distrusa si ai o bataie mai mult dimineata)(s-a umblat vreodata la _chiulasa_?)ambreajul a fost schimbat la cat...1xx.xxx km?catalizatoarele + sonda lamda sunt originale?) aerul conditionat functioneaza cu freon model vechi? care nu se mai gaseste),tremura la 100km/h?daca ai prins cu ea peste 240km/h ai cip si esti deja in zona rosie,proiectoarele sunt crapate?rugina la praguri si mai ales in zona unde bagi cricul?a fost lovita,atinsa,reparate,vopsita?parbrizul este zgariat de pietricele si geamul soferului de cheder cu praf?stergatoarele au joc(bratele)?schimbatorul de viteza are joc mare?......sunt un potential cumparator de aceea doresc sa stiu asa de multe
  4. e34,m50,1991,castrol txt ,consum ulei...1l > la 3000km (250.000km,cica are)(mult consuma cred pe la 5-7000ture :blink: )(oricum uleiul cred ca e prea subtire...data viitoare o sa iau un castrol 10w40,cred)
  5. nimeni??nu cunoaste un service serios sau un particular cu tester pt e34?????
  6. am fost la un service(vis a vis de sp colentina) am dat 800mii si a spus ca am sonda lambda si TPS bolnave........am schimbat TPS (o gramada de bani)(le-am masurat pe ambele si au impedante identice......deci nu era stricat......)..........am schimbat si sonda lambda......acum ca sa ma duc iar vor iar 800mii......porci(am dat si 2mil degeaba pe TPS si 800mii lor............si acum mai vor800 :blink: )........... laTPS mi-a spus ca este bolnav deoarece cand masina sta la relanti el citeste ca nu e la relanti si primeste benzina (nu de 700-800ture ci de 1000-1500ture)/................??????ce poate fi? vreau si eu un mecanic care sa aiba o masina ca asta si caruia sa-i faca placere sa lucreze ........(nu cum sunt toti.....consuma 2l in plus......hmmm...CRED ca e de la debitmetru(fara sa-l masoare,fara nimic).......il schimbi(dai o caruta de bani)........da,inseamna ca e de la sonda(la fel ...fara sa o masoare)....o schimbi......etc,etc,etc ps....la filaret si bavaria....nu au timp de tine(e prea veche) nu au programe....si...sunt prea scumpi
  7. nu prea iti dai seama(daca masina merge ok)..............sa ai la bujii o alta culoare decat cea perfecta........nu stiu......fa-ti noxele macar................(la fel e si la debitmetru...intra intr-un safe mode si...asta e...nu-ti dai seama,decat la consum.....la asta te pot invata cum sa faci sa-ti dai seama.....mergi tot timpul pe acelasi drum,cu 40-50km/h(nu misti piciorul ,adica mergi exact cu 50km/h) si in acelasi timp dupa 1 min de mers asa te uiti la consumul instant(si o sa ai un consum sa zicem de 7%)......dupa care opresti si scoti mufa de la debitmetru(acum debitmetrul nu mai functioneaza)..si mergi la fel tot cu 50km/h (cu a patra) si ai sa vezi ca consumul se duce in 9%).......... :blink:
  8. te duci la o diagnoza cu masina si va da o valoare fixa,parca(ceva de genul(0,46)......asta inseamna ca e stricata, si ca calculatorul a intrat in safe mode dand valoarea aceea.......poti merge asa pana la adanci batraneti sau pana la primul itp(iti si consuma un pic mai mult masina) :blink:
  9. tocmai ,poate sa se faca cum se face calamina pe capul pistonului.......sau poate o arde de tot????????nu stiu........ :blink:
  10. nu cred ca ar face rau.......dar daca tie usor.....da-o jos si curat-o
  11. eu zic sa scoti mufele de la acumulator 1/2h........si..........atat(am auzit ca s-ar reseta erorile)........ai luat-o noua,second(spune si tu un pret sa avem idei de viitor.......)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.