Jump to content

e36_red

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    elmauss

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    timisoara

Previous Fields

  • Masina
    e36-316i

e36_red's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Vand 2 difuzoare de bass de 12'' 2-3 sute de watti rms, nu stiu sigur, am 2 bucati si le dau la 200 ron amandoua sau la 125 ron bucata. se pot vedea in timisoara, in spate la AEM. Am la ele si lada de bass cu pexiglass si oglinda, lada separat fara difuri o dau la 50 ron. 0766.370.412
  2. Ce nu stii tu este ca tot acele aripi de pe siteul mentionat de tine sunt made in taiwan si nu cad bine la lufturi si tabla este mult mai subtire....ia pune mana pe telefon si suna la bavaria sa vezi cat costa o aripa originala made in germany.... ok ms nu am stiut acest lucru, eram gata sa iau una de acolo dar in cazul asta astept pana gasesc una rosie sau na oricare alta si o vopsesc.
  3. pe ropiese.ro sunt aripi noi noute la 95 de lei, sa stie toti care au nevoie, dar este neagra si necesita vopsirea din aceasta cauza doresc sa gasesc o aripa rosie din partea dreapta care sa corespunda cat de cat culorii masinii, sunt constient ca nu o sa se potriveasca culoarea perfect, aste este, dar macar sa fie in stare buna. 0766370412
  4. e un e36 sedan 316i din 1993, luna 06, motor M40 ,CA21, am cautat si eu ceva pe niste schme dar nu prea imi dau seama, asa ca daca m-ai putea ajuta cu vreo idee iti raman recunoscator,ms.
  5. da firele se aseamana exact cum scrie acolo, mai groase si de aceleasi culori, iar in privinta releelor sau diode nu stiu exact ce sa zic, stiu ca diodele duc curentul continuu intr-un singur sens si asfel protejeaza ca o siguranta in caz de ceva se arde dioda. nu stiu ce sa mai zic , e ceata, instructiunile luate de mine sunt de pe 4tunning si de pe bmwforums,si acolo zic alti membri ca au procedat intocmai si ca au si reusit, vb de acelasi modul ca al meu de cheie briceag, car ede altfdel in principiu e la fel, adica nu are alarma ci doar comanda inchidera si deschiderea, firele modulului au aceleasi culori dar pinii sunt la unele dispusi diferit fata de altele, in functie de producator cred ( oricum toate is facute in china se stie, dar poate au alt made in ... ). Vroiam doar sa evit sa dau banii unui "mare electrician" care nu a facut altceva decat sa afle inaintea mea aceste detalii, si pe de alta parte nu vreau sa provoc alte daune masinii, din cauza vreunei greseli, cel mai probabil o sa sun electricianul care mi-a cerut 150 ron. asta e.
  6. iata ce am gasit pe alte forumuri cum se face ::: Se da jos panoul de sub bord, de la pedale, si plasticul care acopera boxa. Alimentare Se leaga firul rosu, galben-negru si galben la un plus permanent. Eu l-am luat din mufa neagra lipita de coloana de directie de pe firul rosu gros. Firul negru se leaga la masa masinii, in stanga sus sub bord sunt mai multe borne cu surub pentru masa. Controlul incuietorii In manunchiul de fire care trece pe sub bord spre portiera soferului se pot gasi 2 fire mai groase: ALB si ALBASTRU/GRI Se sectioneaza cablul alb de la masina; Cablul alb de la modulul cu telecomanda se leaga la capatul alb care vine dinspre portiera si cel portocaliu de la modul cu celalalt capat alb care vine de la centrala masinii. Se sectioneaza si cablul albastru/gri de la masina; Cablul alb/negru de la modulul cu telecomanda se leaga la capatul albastru/gri care vine dinspre portiera si cel portocaliu/negru de la modul cu celalalt albastru/gri capat care vine de la centrala masinii. Semnalizarile Pentru semnalizari se folosesc cele 2 fire maro. Pe ambele fire vine semnal de plus (+) De coloana de directie sunt lipite 3 mufe: 2 negre si 1 alba. Cea alba are 12 pini; cablurile maro se leaga la pinii 3 respectiv 6 cu cablurile de culoare GRI respectiv ALBASTRU. Recomand sa se cositoreasca TOATE legaturile, si sa se izoleze f bine pentru nu a avea surprize “calde”. Cablul ROZ si ROSU/NEGRU raman neconectate la E36 deoarece portbagajul nu are motoras pentru deschidere, ci doar pentru descuiere. Cablul VERDE este pentru functia Confort, sa se inchida geamul cand se incuie, insa nu am gasit unde se leaga. Bucla aceea care iese din modul se lasa fara sa fie taiata. E pentru alte modele de inchidere centralizata. PS: nu-mi asum raspunderea pentru eventualele esecuri. Problema este ca am dat jos panoul de la sofer, de sub volan, dar nu am gasit decat firele de unde pot lua +/- respectiv semnalizarile. Cat priveste partea de inchidere si deschidere a usilor, am vazut niste fire chiar deasupra boxei de langa ambreaj, care par a fi ce imi trebuie, dar nu sunt foarte sigur, respectiv am gasit cablul Alb si cel Albastru/Gri dar nu stiu la ce dracu de capete sa le leg, nu stiu care e capatul care duce la usa si care e cel care duce la centrala masinii... wtf. Nu am vazut nici unde ar fi nenorocita asta de centrala a masinii ca sa pot orienta. e la sofer, e la pasager, unde e pana la urma??? si care sunt capetele ???
  7. Va salut! Am luat azi un modul de cheie briceag universal, am pus cheia veche in briceagul cel nou ( am schimbat lama), a fost putiin de lucru, trebuie niste polizoare,pile, dar am reusit... Acum insa nu stiu cum sa fac sa functioneze si inchiderea din cheie. nu stiu nici unde este modulul masinii, nici cum sa procedez cu cel nou, cum il alimentez, ce fire corespund etc. am un e36 din "93, 316i. ms. iata si o poza cu "realizarea":
  8. pentru toata lumea : nu mai imi pun bancheta, imi pun 2 fotolii mari de piele si un frigider cu sampanie, o teava de inox pana in plafon si platesc 2 gagicute sa faca proba la suspensii, apoi pun si poze. sper sa fiti multumiti! P.S.: stiu si eu ca bancheta se schimba repede, dar tetierele ? pai tetierele de la e36-le care le are deja, sunt prinse pe placa unde sunt difuzoarele din spate. si ca sa schimb toata placa aia demontez dracu tot ce e in spate. si nu stiu daca se pune la loc la fel de frumos. ideea era ori sa fixez tetierele in bancheta ori sa gauresc placa aia de la mine si sa pun suportii de la tetiere acolo. vroiam sa evit desfacerea placii cu difuzoarele, sa gasesc o solutie de compromis. pentru cine nu a inteles nici acum , <_< :)
  9. bine Dane, cum zici, poate ai si tu dreptate ca de vorba-ia , vad ca esti vechi pe aici, facem bascalie, extragem ce e bun si facem ce ne taie capu <_< :)
  10. sunt gri de fabrica, dar neamnu mi lea vopsit negre, nus de ce dracu, si nu e orice fel de vopsea, poate nici nu e vopsea de fapt, ca are o textura tare ciudata, are niste proeminente, gen lovitura de ciocan, o fi ceva antirugina m-am gandit eu. oricum trebe vopsit praguri, dar intentionez si bandouri, spoilere inclusiv bandourile de la spoilere, si manere. tot aceeasi culoare, mai putin rama din mijloc a usilor. am vazut alte masini , nu dau nume, si aratau foarte bine.
  11. ar fi o idee, sa vedem si noi cum arata interiorul. o sa incerc cand gasesc ceva timp de hobby :) <_<
  12. fratilor lasati ca imi pun eu bancheta cu cotiera si tetiere in spate, ca asa vrea inima mea, si cu asta basta. eu intrebam daca a mai facut cineva acest lucru si voi o dati in diverse. deschideti-va un topic de luat la misto si gata. ca de asta toti suntem buni. romanu' inca odata da dovada ca vrea sa fie tot roman, daca se poate mai roman ca vecinu, si mai bine.
  13. iata si pozele cu vasco cel distrus. din pacate l-am spalat inainte de al desface ca alfel chiar nu reuseam , era prea mizerabil, efectiv acele spatii dintre lamele nu erau vizibile, era un tot unitar, ziceai ca e dintr-o bucata. se observa ca si lamela de la bimetal e distrusa .
  14. am pragurile negre, si ma enerveaza la culme, si de aceea vreau sa le vopsesc in culoarea caroseriei , adica rosu. vreau daca tot fac chestia asta sa vopsesc si bandourile,spoilerele, si eventual manerele usilor. a incercat cineva? ce rezultate ati obtinut?
  15. sperand ca ma incadrez printre cei care posteaza on topic: Daca dupa ce in fine porneste, miroase destul de puternic a benzina, schimba regulatorul de presiune. Daca nu, atunci verifica intai releul pompei si in final daca si acesta este bun, fa o proba de presiune a combustibilului si probabil vei constata ca pompa iti cam face figuri si trebuie inlocuita. Apropo, daca ai mai multe posturi ce primesti? primesti maxim 6 cai.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.