Jump to content

suzzuka

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj-Napoca

Previous Fields

  • Masina
    E87 02/2005

suzzuka's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Intr-adevar, in banii aia, fac retrofit-ul... Atunci ramane doar o problema... Eu sunt din Cluj-Napoca si sincer mi-e cam departe Bucuresti-ul. Ai pe cineva in ardeal care stie sa faca retrofit-ul sau crezi ca m-as descurca? In cel mai rau caz, ti-as trimite farurile prin curier Spune-mi un pret pentru retrofit, cat ceri pe manopera? PS: mersi de raspunsul promt.
  2. Salutare, Uite am tot citit si eu topicul acesta si vin cu o intrebare pentru XXL. Am un E46 nFL (1999) cu faruri normale, fara lupa, fara xenon. Am gasit pe net aici un set de faruri nFL cu xenon oem, dar cu cleme rupte, fara becuri, fara balast-uri, probabil cu oglinzi arse la pretul de 150 euro. Suna interesant... nu stiu cum ar fi cu clemele... sau cu oglinzile... in orice caz, ar trebui sa cumpar si o instalatie xenon. Si acuma intrebarea: Merita sa iau acest set, in conditia in care e, si un kit xenon, sau sa imi fac un upgrade la farurile mele cu FX-R si un kit xenon? Multumesc mult. Sarbatori frumoase!
  3. Uite, chiar mi-ar fi placut sa iti dau poze de pe masina mea, dar am gasit pe net ceva. Sagetile Rosii sunt pentru Airbag si Claxon Sagetile Verzi sunt pentru Pilot Automat (Tempomat) Uite... eu mi-am pus volan cu comenzi, ceva de genul (masina mea nu avea comenzi) In poza asta, am marcat mufele pentru airbag si claxon (rosu) si cablul de legatura intre cele 2 module si mufa care leaga butoanele de bord (verde) Si in poza asta, ai conectorul de pe coloana de directie pt comenzi (verde) si conectorul de la airbag si claxon (rosu) Ce pot spune... verifica sa fie bagate bine mufele, sa nu fie oxidate... etc. Pentru ca nu am avut volan cu comenzi, am cautat pe net si am gasit asta Multi_Function_Steering_Wheel_Retofit_Kit.pdf Am respectat pasii din document si mi-am instalat singur volanul cu comenzi. Sa ai spor :twoup: PS: Daca esti din Cluj, te ajut cu drag.
  4. Cred ca ar fi bine sa verifici mufa din spatele volanului, de pe coloana de directie si de pe volan. Probabil un contact imperfect iti da bataie de cap. Cat despre pedala, ma abtin... si eu am pilot automat, si am acceleratie electronica, dar nu mi s-a intamplat sa se blocheze. Bafta :twoup: (E46 320d 1999)
  5. Salutare la toata lumea :twoup: Sper sa nu repet vreun topic, dar sincer nu am gasit ce cautam pe forum, asa ca am deschis topic nou. Ca tot romanul... am facut si eu o afacere. Mi-am luat un Volan MFL de E39 in speranta sa il montez pe E46. Totul a decurs normal... volanul s-a potrivit din prima, comenzile le-am legat, merg si ele perfect, dar lipseste cablul de conectare a airbag-ului. Asa arata conectorul de la airbag si claxon pe E39 Asa arata conectorul de pe coloana de directie pe E46 Acuma vin si eu cu intrebarea.... exista combinatia asta ??? Stiu ca e o intrebare prosteasca, dar E39 nu are mufa asta... Asa ca inainte sa cumpar 2 cabluri diferite sa le leg ca sa imi iasa combinatia, mai bine intreb. :twoup: Orice ajutor e apreciat. Multumesc PS: Am ajuns la concluzia ca ar trebui sa leg AIRBAG-UL si CLAXONUL dupa ce era sa fac un accident... :twoup: PPS: Ii mult mai tare sa "claxonezi" turand motorul :twoup: dar nu e distractiv sa dai cu fata de volan
  6. Depinde cum privesti problema.Daca cumperi un E46 cu multi km si neintretinut, in mod normal ca vei avea cam toate probleme descrise de tine.Personal nu am auzit de acel zgomot in diferential, problema specifica.Probabil apare tot la masini care nu au treaba cu intetinerea, masini tip cazan, dar BMW. Problemele la pornire si oscilatiile la ralanti apar tot datorita intretinerii, bujii aftermarket sau neschimbate, filtru de benzina neschimbat, sonda lambda,... Articulatiile nu au fost foarte reusite cred, cam la 50.000-60.000km este posibil sa pice, depinde mult insa si de starea drumurilor. Eu cred ca E46-le este o masina relativ fiabila. eu am zgomot in diferential, atunci cand bag in viteza 1. mi-a spus un samsar care a remarcat acel zgomot ca este o boala a lor. eu nu am de unde sa stiu care este adevarul, chiar sunt curios ce parere au si altii... Salutare, am si eu un BMW 320d E46 din 1999. Este al meu personal de 2 ani de zile. Rulaj la mine, 64000 km. Rulaj total 261000. Inafara de consumabile, bucsi schimbate dupa 2 ani de zile si lichide, am schimbat suportii motor (vibrati reduse aproape complet), in rest este o masina foarte fiabila. :twoup: Legat de bataia din spate cand schimbi in viteza 1, sau marsalier... solutia o gasesti aici: http://forums.bimmerforums.com/forum/showt...d.php?t=1328871 Am avut si eu bataia respectiva pe spate, pana am schimbat 4 din cele 6 bucsi :twoup: Respect :twoup: PS: Sarbatori frumoase
  7. Al meu sobolan are frumoasa varsta de 261.000 km, pe tester la reprezentanta. Inafara de lichide si filtre, am schimbat niste bucsi, rotule... ca deh... locuim in Romania, nu-s drumurile ca in Germania. Il am de aproape 2 ani... si la mine a facut aproximativ 50.000 km. In rest, sunt foarte multumit de masina :twoup: (BMW E46, 320d, 11/1999)
  8. Baieti mersi frumos pentru raspunsuri :twoup: Deci, am concluzionat, oglinzile stau permanent calde, interesant. :( Inca un lucru care nu-l stiam despre masinutza mea :( Respect pentru BMW :) PS: Cei de la AutoTransilvania cred ca mai au de invatat cum sa vorbeasca cu clientii sau potentialii clienti in asa fel incat sa fie prompti si exacti in oferirea de informatii. Noroc cu BMWClub :) PPS: Pentru "adi_JOL". Rectific, nu o sa ma bag nicaieri sa modific nici electric nici sa trag fire sau butoane. Daca inginerii germani au decis ca oglinziile sa fie permanent incalzite, atunci am incredere in ei.
  9. Azi mi-am schimbat oglinda de pe dreapta :twoup: http://www.unitedbimmer.com/forums/bmw-oem...rror-glass.html Ai grija doar sa nu zgarii masina, in rest, nu se rupe nimic, clemele cedeaza usor. Apropo, ai oglinzi incalzite? si daca da, se incalzesc de cand pui contactul ?
  10. hmm, tare am impresia ca o sa fac o vizita pe la panoul de sigurante in cazul asta... :twoup: adica nu mi se pare ok, consum de curent degeaba, mai ales pe caldurile astea. si eventual pe viitor poate punem un buton micutz pentru dezaburire oglinzi ca si la Skoda lui taica-meu :)
  11. lol ce aiurea :twoup: multumesc pentru raspuns :)
  12. Salutare dragi posesori de BMW :( Uite vin si eu cu o problema. Azi mi-am cumparat si schimbat sticla de la oglinda din dreapta. Totul a decurs foarte bine, pana cand am observat ca dupa ce pun contactul se porneste incalzirea in oglinzi si ramane pornita permanent. :) Inainte nu ma interesa incalzirea in oglinzi, deci nu stiu daca mergea permanent dupa ce puneam contactul. :twoup: Stiu ca ar trebui sa se activeze doar odata cu dezaburire, sau dezghetare luneta spate. Sau nu? :( Am sunat la AutoTransilvania si mi-au spus ca se activeaza singura in functie de temperatura ambientala :) Bullshiet... Vreo parere? Idee? ceva :D (E46 11/1999, fara BC)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.