Jump to content

IoanLuca

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    320d

IoanLuca's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. perfecta dreptate in legatura cu meseriashii si service-urile. dar prob ramane. tot am nevoie de piesa. thx pt reply.
  2. habar nu am, nu ma pricep... mi-a schimbat un "meseriash" de la service si asta e realizarea lui. pe moment am reusit sa o "sudez" undeva, dar nu tine, tot scapa motorina. asa ca treb inlocuita si nu as lua un injector intreg pt piesa asta.
  3. salut, am nevoie de o "duza" (nu stiu cum s-o numesc) din cea care se monteaza pe injector si in care intra furtunul de retur pt motorina. e cea din poza atasata - nr 18. s-a rupt in momentul in care am scos furtunul de retur, ca sa-l schimb. se poate lua de pe un injector vechi. nu stiu daca se vinde si separat. va rog help. multumesc mult.
  4. multumesc mult, ASs! mai exista vreun cod ASs? mai precis unul care inceapa cu 04?
  5. Salut! Va rog sa ma ajutati intr-o problema urgenta. M-a lasat pompa de injectie si am nevoie cat mai repede de un cod pentru masina de mai jos. A mea e la garaj si nu pot ajunge acolo decat maine, plus ca trebuie desfacuta. Am nevoie de cod pompa de injectie pentru BMW E46, 320d, 136hp, din 1999 (iunie). De asemenea, daca stiti de unde pot lua o pompa second, sau o solutie de reconditionare, nu ezitati sa imi comunicati. Din cate am inteles dupa tester, de vina ar fi "calculatorul pompei". Multumesc mult!
  6. Pai caldura aia nu vine din temperatura apei din instalatie? Daca baga caldura inauntru inseamna ca ajuta oarecum la racirea apei, eu o vad ca un radiator auxiliar :twoup:. Nu am vazut la BMW cum este dar banuiesca ca la fel, la dacie era ca un calorifer prin care trecea apa, asta se incalzea si incalzea si aerul de langa el care intra in masina , deci e cam ca un radiator. mda... merci mult!
  7. intrebarea mea e urmatoarea: daca nu se invarte ventilatorul, e logic sa se incalzeasca motorul. dar de ce se raceste imediat dupa ce dau drumul la caldura din habitaclu? nu ma pricep, dar din ce am citit, chestia asta indica o problema la termostat - ceea ce am inteles si e logic. care e legatura dintre oprirea ventilatorului si pornirea caldurii in habitaclu? merci.
  8. Update Am fost in service... toate bune si frumoase, totul parea ca functioneaza ok. Am luat un mecanic si dupa o ora de trafic in bucuresti iar a inceput sa incalzeasca. A ridicat capota si a vazut ca ventilatorul de radiator nu se mai invartea (cand era rece, se invartea nu avea probleme). L-a desfacut si l-a probat, pe direct mergea (probat cu fire de la baterie, sarit peste releu). L-a probat cu releu si intrerupea. Mai mult, se incingea dupa ce invartea inclusiv axul ventilatorului (ceea ce, in opinia oamenilor de acolo nu e normal). Concluzie: cand se incinge motorul (si inclusiv electroventilatorul functioneaza la capacitate maxima) clacheaza si nu mai invarte. De asta incalzeste motorul. A mai patit cineva? Din ce am citit, probleme cu electroventilatorul sunt destul de dese... PS. ieri in trafic s-a incalzit puternic (a ajuns pe rosu) si dupa ce am dat drumul puternic la caldura in habitaclu si-a revenit si nu s-a mai miscat acul de pe centru...
  9. merci mult de reply. dar problema cu pierderea puterii? ai auzit de asa ceva? exista o corelatie intre incalzire si lipsa acceleratiei?
  10. salut, am o problema si sper sa ma puteti ajuta cu un sfat ceva... 1. masina e un e46, 320d din 99, 136hp. 2. problema: imi incalzeste in trafic urban (bucuresti) - trece acul de jumatate, dar nu il las sa ajunga pe rosu - si simultan imi pierde din putere. concret, parca i se taie alimentarea, cand incerc sa accelerez. mi s-a imtamplat cam de 3-4 ori pana acum, iar odata chiar mi s-a oprit motorul in trafic. prima data am observat faptul ca pierdea putere si nu se accelera, ulterior am vazut si ca incalzeste. simptomele pot fi asemanate cu alimentarea cu o motorina proasta... doar ca in plus mai si incalzeste am dus-o la service, i-am facut diagnoza si totul a iesit in parametri normali (din ce se poate testa astfel). mi-a spus ca, daca mai face, sa revin si sa testeze injectoarele. mentionez ca de fiecare data (repet, s-a intamplat doar de 3-4 ori), dupa ce masina a stat putin, a functionat ok. in seara asta am facut vreo 100 de km, sa vad cum se comporta si cum apare problema. 80 de km foarte bine (si urba si extra, turatii mari, dar si mici), acul de la apa a stat nemiscat si s-a accelerat bine. pe ultimii km, s-a ridicat putin temperatura la apa, dar nu a ajuns pe rosu, si a inceput sa aiba din nou probleme cu acceleratia. dupa inca 10-15 km, trafic mai lejer, si-a revenit si a fost din nou ok. mentionez de asemenea ca AC-ul nu functioneaza in parametri normali, in sensul ca nu baga rece decat f putin - nu stiu daca are vreo legatura. a mai avut cineva o problema similara? sau macar defalcate, pe bucati... din ce am scris, ce ar putea fi, ce piste trebuie sa investighez? multumesc mult pentru raspunsuri.
  11. salut, am o problema cu ac la un bmw e46 din 99. o perioada - aprox o saptamana sa zic - mi-a bagag destul de putin aer rece. la un moment dat in mers s-a auzit un zgomot de depresurizare, destul de puternic, si a scos mult fum (ma rog, abur sau probabil freon). cred ca s-a fisurat instalatia pe undeva, din ce am mai citit pe forum. instalatia era incarcata - cam in urma cu 2 luni am bagat freon si ulei si am curat instalatia. am nevoie de un sfat. spuneti-mi va rog cateva service-uri prin bucuresti care verifica instalatia si pot rezolva fisurile. eventual si niste preturi. merci tare mult.
  12. multumesc mult pentru sfaturi.
  13. mda... e e46... din cate inteleg trebuie sa schimb macaraua... multumesc mult pentru sfaturi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.