cu tevile alea am avut eu problema si trebuie sa te dezamagesc, nu de la ele iti curge apa in masina. Tevile se prind cu un surub pe calorifer si asta se face din exteriorul habitaclului, adica de sub capota motorului. Asta a uitat Braia sa iti spuna: ca dupa ce demontezi cam tot bordul si aeroterma, ca sa scoti caloriferul, trebuie sa dai la o parte elemntul ala flitrant dintre stergatoarele de parbriz ( de plastic), apoi e o piesa din ceva material dur dar nu e metal, care se prinde in cateva holfsurubuir si sub ea dai de intratea/iesirea din calorifer, adica tevile respective. Le dai jos de pe calorifer, ca sa poti apoi scoate caloriferul din aeroterma, din interiorul masinii. Vezi ca sta in pozitie verticala caloriferul, asa ca... o sa ai ceva de munca. Dar daca e probelma de la tevile respective ( repet, cauta postul meu ca de ele vorbeam), nu iti afecteaza habitaclul, nu are cum sa iti curga apa in masina. Apa ( antigel) in interior inseamna CLAR ca ai caloriferul fisurat/spart. Sorry ca iti aduc o astfel de veste proasta. Braia ai un loc pe yahoo si ptr mine, ca vreau si eu manual de E36?