Jump to content

Corvin

Members
  • Posts

    47
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    corvin_de_hunedoara

Profile Information

  • Location
    Buftea

Corvin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. logic, trebuie sa scoti geamul intai, credeam ca se subintelege :blink:
  2. tragi de el, de preferinta de la un capat, iese singur de la un capat spre celalalt
  3. cu tevile alea am avut eu problema si trebuie sa te dezamagesc, nu de la ele iti curge apa in masina. Tevile se prind cu un surub pe calorifer si asta se face din exteriorul habitaclului, adica de sub capota motorului. Asta a uitat Braia sa iti spuna: ca dupa ce demontezi cam tot bordul si aeroterma, ca sa scoti caloriferul, trebuie sa dai la o parte elemntul ala flitrant dintre stergatoarele de parbriz ( de plastic), apoi e o piesa din ceva material dur dar nu e metal, care se prinde in cateva holfsurubuir si sub ea dai de intratea/iesirea din calorifer, adica tevile respective. Le dai jos de pe calorifer, ca sa poti apoi scoate caloriferul din aeroterma, din interiorul masinii. Vezi ca sta in pozitie verticala caloriferul, asa ca... o sa ai ceva de munca. Dar daca e probelma de la tevile respective ( repet, cauta postul meu ca de ele vorbeam), nu iti afecteaza habitaclul, nu are cum sa iti curga apa in masina. Apa ( antigel) in interior inseamna CLAR ca ai caloriferul fisurat/spart. Sorry ca iti aduc o astfel de veste proasta. Braia ai un loc pe yahoo si ptr mine, ca vreau si eu manual de E36?
  4. ii fac o foto la buton si il postez, poate am noroc sa ai modelul pe care-l caut. Multumesc de ajutor
  5. la naiba, nu am citit forumul zilele astea.... Puteai sa dai totusi un telefon. Stii cam am schemele astea pe Autodata si ca ti-am promis un cd.
  6. Liqui Molly, se gasea pe la Petrom. Il folosesc de 10 ani, la toate masinile pe injectie pe care le-am avut. Exista si ptr diesel si ptr carburator si evident ptr injectie de benzina. Are o calitate extraordinara, anume, aduna toata mizeria de pe instalatie si O ARDE, spre deosebire de ceilalti aditivi, care doar o aduna. Nu stiu exact cum si ce face, dar mizeria nu ramane nici in filtrul de benzina. Il recomand a fi folosit cel putin 1 data pe an, eu il folosesc de cate ori ies din Bucuresti si fac plinul. Curata injectoarele si supapele, daca masina da semne de nevoie curatat injectia, baga un plin, baga un flacon de Liqui Molly si du-te departe. Incearca sa consumi intreg rezervorul care are in amestecul benzinii si aditivul( vezi sa nu ramai in pana prostului), inainte de a realimenta, ptr a pastra calitatile benzinii deja aditivate.
  7. vezi mai omule ca e un ghidaj reglabil pe care gliseaza geamul, e in interiorul usii, partea de langa stalp, are si cheder pe el. SI mai are macaraua un reglaj
  8. da, exista si cu altfel de mufa? daca da, imi trebuie cu mufa mica, contactul arata ca niste pini de la computer si sunt 4 parca....
  9. am un buton defect si nu poate fi reparat, doresc sa cumpar unul, ptr ca nu pot deschide geamurile ( amandoua) decat daca ma plimb cu butonul de pe o poarte pe alta. Butonul e asezat pe consola, langa schimbatorul de viteza. Butoanele de fapt, dar eu am nevoie doar de unul singur. Nu stiu daca conteaza, am one touch, adica la urcare, daca tin un picut mai mul apasat, geamurile se ridicac complet automat.
  10. deci: am rezolvat problema, geamurile se ridica, coboara, nu sar de la locul lor, e totul OK rezolvare: 1 schimbat culisele de plastic ( cate 2 pe usa) 2 schimbat chederele pe care culiseaza/gliseaza geamurile fata, cu unele care au puful ala interior in stare aproape perfecta 3 reglat din culisa reglabila aflata in interiorul portierei, partea dinspre stalp, unde are un surub cu imbus, care e pe un excentric. 4 atentie sa nu aveti si macaralele crapate, partea metalica, in special in zona surubului maxim superior, unde temdinta de tensionare e mai mare si unde jocurile care apara se amplifica datorita pozitiei. 5 sudat electric crapaturile existente pe ambele macarale. 6 cine are nevoie de detalii, contact me 7 concluzie: la mine ambele geamuri faceau asa 8 AM NEVOIE DE UN BUTON ACTIONARE GEAM ELECTRIC !!!!!!!!
  11. te sfatuiesc sa mergi direct la Bavaria Motors, au preturi muuuult sub ce gasesti in oras si timpul in care iti vin piesele este egal sau chiar mai mic decat al dealerilor din oras. Eu am fost si m-am convins. suportii de plastic ( pret oras) = 100.000 lei/buc - iti trebuie 4 bucati ptr ambele geamuri fata, sau 2 de fiecare parte, ia-o cum vrei chedere = 38 Euro bucata ( pret Bavaria)- intreaba in oras sa vezi diferenta.
  12. la VALCEA e mai frig :blink:
  13. -30 e perfect. nici nu o sa gasest antigel CONCENTRAT care sa reziste la temperaturi si mai mici, mai poti incerca sa prelevezi o mostra ( cateva zeci de ml) si sa o pui in congelatorul frigiderul;ui. acolo ai cam -15-20 grade. daca ingheata... mai bagi antigel in circuit :blink:
  14. Azi m-am intalnit cu Slow Death, faza la care ne-am cunoscut. Mi-a facut placere intalnirea, chiar daca era de afaceri ca sa zic asa... Normal ca am venit amandoi cu pisicile, drept ptr care am stat sa le comparam. Si nu mica ne-a fost mirarea sa constatam ca motoarele noastre, injectiile etc... ce se vede din exterior, nu prea seamana. El are un E36 din 1991, eu unul din 1994, cum scrie si in topic description. Ca sa nu o mai lungesc, dati-va si voi cu parerea la pozele atasate. Cea visinie e a mea, cea neagra a lui Slow Death. Sunt motoarele identice?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.