Jump to content

ionutis95

Members
  • Posts

    64
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Contact Methods

  • Yahoo
    ionutd84

Previous Fields

  • Masina
    bmw

ionutis95's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. buna ziua. doresc stergerea contului acesta. motivul: am renuntat la marca bmw si nu mai utilizez forumul. multumesc
  2. VIN WBAAL31030JJ33936

    Type code AL31

    Type 318I (EUR)

    E series E46 (4)

    Series 3

    Type LIM

    Steering LL

    Doors 4

    Engine M43/TU

    Displacement 1.90

    Power 87

    Drive HECK

    Transmission MECH

    Colour TITANSILBER METALLIC (354)

    Upholstery STOFF FLOCK RAUTE/ANTHRAZIT (E3AT)

    Prod.date 1998-11...

  3. salut. mi am luat 3 seturi de pivoti meyle hd in speranta ca voi gasi pe cineva sa-mi rectifice bratele la e46. am gasit, le-a rectificat, dar cand am vazut cat de putin material a ramas pe brat la pivotul lung, m-a cam strans in spate si am renunatat. ideea e ca mi-am luat brate meyle si am ramas cu 3 seturi de pivoti. daca te intereseaza, ti-i pot da sub pretul pietei...
  4. cred ca am o problema.usile fata se inchid greu. Trebuiesc impinse destul de tare ca sa se inchida. M.am tot uitat pe la chedere.par bine asezate. Am gresat incuietorile si nimic. Nu se inchid din prima. Trbuiesc trase/impinse cu destula putere. Am mai vazut la cateva e46 CA lA FEL se inchId,greu.dar parca nu asa greu ca la mine. ARE CINEVA IDEE DE UNDE POATE SA PROVINA ACEASTA PROBLEMA?
  5. jantele se prezinta f bine 17``/8j/et35 sunt pt seria 3 una e usor zgariata de bordura, iese la polish vopsea originala /lac original pe buze fara defecte tehnice sau le vand cu 330 euro
  6. rondell 0058 17``, 8j toate 4, et 35parca?!stare f buna, una usor zgariata, (pe marginea buzei)iese la polishat
  7. am cautat si eu... la panoul de sigurante nu gasesti decat plusuri permanente la mufa de pe coloana de directie numai minusuri. parerea mea: sectionezi plusul de la bricheta , il treci printr-un releu , care releu il alimentezi de pe cd player, deci, cand pui contactul, plusul de la player iti inchide contactele releului si astfel ai tensiune la bricheta.minusul pt releu il iei de pe masa de langa butonul de avarie.(de sub butonul de avarie)
  8. schimb unul din cele 2 seturi de jante, cu unele pe 17`` sau pe 18``. cele bbs sunt model rk 006, 8j, et 28, foarte usoare. celelalte sunt de seria 5 dar merg si pe seria 3 fara probleme. ambele seturi au anvelope de vara , uzura max 20 la suta. nu au defecte tehnice sau optice. jantele sunt si de vanzare la pretul de 1200 ron setul.
  9. salut. ai aflat care sunt timpi de injectie ? eu am 5.2 ms
  10. mergi si fa un test de compresie. nu e mare inginerie. DUPA ACEST TEST SE POATE CONCLUZIONA despre ce este vorba. daca sunt segmentii sau daca e problema doar la chiulasa. acum marea problema este ca acesti `mecanici ` de prin servisurile patriei incearca sa traga cat mai mult de pe client. sunt ca niste hiene. te miroase(daca ai habar) si apoi te ard la bani. daca e numai la chiulasa problema merita reparat, daca e si la segmenti...se complica lucrurile in ideea ca e probabil sa ai nevoie si de cuzineti, se poate sa ai uzura si in cilindri, cuzineti poate si pistoane... test de compresie si apoi hotarasti ce e de facut.
  11. in mers temperatura sta la 102 grade la mine chiar daca termostatul e e de 105. daca opresc motorul si verific temperatura dupa 2-3 minute ajunge pana pe la 118 grade dupa care incepe sa scada... sper sa ti fie de folos informatia spune mi si mie te rog daca vezi ceva in neregula pe aici. nimeni du ma ajuta in piatra neamt cu interpretari...pur si simplu nu stiu decat sa citeasca coduri de eroare alti parametri maina e 318 e46.an 1999
  12. gama magnatec nu este deloc buna pentru motoarele e46. pune edge. sau ceva din gama longlife. 5w30 cred ca e ok. a mea cu 5w30 a venit din germania. schimba-l!
  13. alta balta....si mai mare... aceeasi problema, apa in masina....izolat cu silicon negru prin spatele fetelor de portiera, lasat la uscat>>>>furtun si apa din abundenta.totul ok! mandrie mare... ...pana la ploaia de astazi cand iar s-a adunat apa pe podul pedalier....nervi multi, stat in ploaie, scos mocheta si surpriza! acu apa venea se sus, de sub bord, se prelingea ca la vadu` surpat...am scos toate plasticele de sub bord pana am ajuns la modulul ews, apoi prin compartimentul motor, am demontat carcasa ecu si am dat cu furtunul e parbriz(ca a stat ploaia intre timp). surpriza sau nu, apa se infiltreza pe langa instalatia electrica care duce de la ecu in habitaclu... maine sau luni urmeaza sa vad ce solutie gasesc.....asa am lasat-o ca a venit noaptea...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.