Jump to content

SEBASTIAN 77

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 525 tds

SEBASTIAN 77's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Referitor la accidente, pot sa spun ca ai dreptate doar ca se intampla atatea din cauza ca l-e conduce niste pustani fara experienta la volan, mai ales ca seria 3, au niste motoare foarte puternice pentru caroseria ei, stabilitatea peste 140 km/h deja are de suferit si acesti pustani l-e da de stalpi...pacat de ei ca isi pierd viata, poate parinti lor ar trebui sa fie mai costinciosi cand l-e da astfel de masini pe mana. Sa sti ca si E 200, CHIAR DACA ARE 116 CP, e destul de rapid mai ales ca are si cutie automata, mai informeaza-te.Cand vei avea familie (sau poate ai) si ai si pe bancheta din spate un copil sau poate doi, te vei gandi de doua ori , inainte sa apesi pedala de acceleratie, cand eram si eu la varsta "nebuniei" aveam Toyota Celica, dar acum am familie si mi-a cam trecut cheful de nebunii,nu vreau sa imi bag in pamant familia.
  2. hai sa fim seriosi. asta se intampla pe vremuri. de cand au scazut nivelul calitatii, mercedes au pierdut f mult din piata germana de taxi. vechiul model de clasa E ce s-a produs pana in 2002 a fost slab si a avut multe probleme de fiabilitate iar mercedes a piedut multe din companiile de taxi germane din cauza scaderii imaginii , a fost organizata si prostioara aia in care mercedes au adus jurnalisti si impreuna au ales la intamplare niste mercedes E(generatia 2002-2008) si au mers cu ele o gramada de km pe un oval pana una alta ia si arunca un ochi pe statistica ADAC pe perioada 2003-2008 inclusiv: http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenst...4#atcm:8-250046 Aici te contrzic,modelele E , pana in 2002 (w210) au fost f reusite,probleme avand din 2002 , pana in 2006(w 211) cand a aparut facelift, apoi nu au mai fost probleme de electronica. Si motoarele Mercedes, ca pe la cat crezi tu ca ajung? Ma mai gandeam totusi la o chestie, chiar daca sa zicem Mercedes foloseste tot turbine Garret si cutii automate ZF sau GM, motoarele diesel de exemplu, la Mercedes scot mai putin la aceasi cilindree deci teoretic sunt mai putin solicitate. Pentru ca atunci cand proiectezi un motor faci intodeauna un compromis intre cost, performanta si fiabilitate. Cred ca la Mercedes cel putin ei inclina mai mult balanta catre fiabilitate mai mare in defavoarea performantei. Sunt multumit de BMW-ul benzina care il am, am niste mici probleme la care ma asteptam, e normalm, saracul mai are 3 ani si face majoratul :), dar nimic deosebit. La motor cel putin am o singura chestie, a inceput sa scape un pic de ulei, e o garnitura sau un semering ceva, nimic grav. BMW diesel SH nu o sa mai cumpar in viata mea. Eu personal nu am avut Mercedes pana acum. Dar am prieteni care au, si cel putin modele mai vechi de 3-4 ani , si diesel si benzina, mi-au lasat impresia ca sunt mai fiabile. Nici eu, nu o sa mai imi iau BMW SH, NICIODATA, intradevar am auzit lucruri bune despre cele otto.
  3. Domnilor,eu nu vreau sa ma mai contrazic cu voi, am ales Mercedes pentru fiabilitate si comfort.Un singur lucru vreau sa va mai intreb: de ce in Germania,aproape toate taxiurile sunt Mercedes?
  4. Domnilor, sa nu mai intram in polemica si sa nu va pun pe drumurii, pentru a face un mic studiu de piata, intrati va rog pe www.autokarma.ro , si faceti o mica comparatie de consumabile intre un BMW 520 D , 136 CP, din 2000 si un Mercedes E 200 CDI , 116 CP, din 2000, si hai sa vedem ce aveti de spus apoi.
  5. Probabil dacĂŁ sunt de la dezmembrĂŁri. Domnilor, eu cred ca voi nu vreti sa vedeti purul adevar, eu am comparat preturile consumabilelor pe producatorul MANN, DECI PIESE NOI, eu de la un singur magazin imi iau piesele, cand aveam BMW-ul, cumparam pt el, acum de la acelas magazin imi iau pt Mercedes. Daca credeti ca eu vb prosti, mergeti va rog la un magazin si faceti si voi comparatie.Eu lucrez in vanzari si stiu sa fac un studiu de piata. Domnilor, eu cred ca voi nu vreti sa vedeti purul adevar, eu am comparat preturile consumabilelor pe producatorul MANN, DECI PIESE NOI, eu de la un singur magazin imi iau piesele, cand aveam BMW-ul, cumparam pt el, acum de la acelas magazin imi iau pt Mercedes. Daca credeti ca eu vb prosti, mergeti va rog la un magazin si faceti si voi comparatie.Eu lucrez in vanzari si stiu sa fac un studiu de piata. Probabil dacĂŁ sunt de la dezmembrĂŁri. Domnilor, eu cred ca voi nu vreti sa vedeti purul adevar, eu am comparat preturile consumabilelor pe producatorul MANN, DECI PIESE NOI, eu de la un singur magazin imi iau piesele, cand aveam BMW-ul, cumparam pt el, acum de la acelas magazin imi iau pt Mercedes. Daca credeti ca eu vb prosti, mergeti va rog la un magazin si faceti si voi comparatie.Eu lucrez in vanzari si stiu sa fac un studiu de piata.
  6. Am impresia ca tu nu sti despre ce vorbesti, BMW 525 TDS,are 2 pompe,cea de joasa presiune si pompa de injectie (cea de inalta presiune)...mai documenteaza-te. Eu sunt pasionat de tot ce inseamna , auto, dar nu pot trece cu vederea nemultumirea care am avut-o fata de acest model. :lol:.... a si am uitat....http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/24.gif stai ca mai am...http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/21.gif Tu poti sa razi ca un berbec, deoarece tu sti cati bani ai bagat in cazanul tau. O ricum ,vada ca toti va dati cu parerea, dar despre preturile consumabilelor nu ziceti nimic. De ce? .....a pt ca sunt foarte mari la BMW-uri.....corect.Cred ca at trebui sa mai vedeti unele teste si apoi mai vedem, cat despre fiabilitate, nu prea vezi multe BMW-URI din ani 80 sa circule, pe cand mertane......cu duiumul, asa ca ciocu mic, cat despre gama de masini pe care o face Mercedes in raport cu BMW-ul cred ca nici nu mai tre sa discutam. Daca e sa ma leg si de F 1, BMW-ul se retrage la anul, dupa cum laudati aceasta marca si dupa renumele ei, eu zic ca ar trebui sa nu se retraga niciodata, dara asta e o alta poveste. Mercedesul, are cateva titluri la activ.....iar sunt peste BMW.
  7. Eu cred ca tu vorbesti in ne cunostinta de cauza, ai idee cat costa un filtru de combustibil pt un Renault Megane, cu motorizarea de 1,9 DCI? .....tin sa cred ca nu......220 ron,cu bani astia imi iau 7 filtrere pt un Mercedes E 200 CDI din 2000. Dragi colegi, haideti sa va povestesc ce am patit eu cu "fiabila" masina BMW 525 TDS. Am cumparat-o, dupa o luna am facut primul drum la mare, s-a stricat intrerupatorul de la pedale , cel care da contact pt aprinderea stopurilor spate si dezactivarea tempomatului, piesa = 250 ron, apoi, nu se mai deschidea portbagajul, modul =260 ron, s-a rupt un intinzator, intinzator =250 ron, dupa un an, pompa apa= 280 ron, dupa 5 luni, fulie arbore cotit =500 ron, dupa 2 luni, rezistenta treapta climatizare= 250 ron, apoi am vandut-o. Am avut noroc,dupa ce am vandut-o unui domn din Bistrita , dupa o luna cedeza pompa de inalte, norocul meu ,aceasta piesa costa in jur de 1700 de euro.....la aceste preturii nu am pus si manopera.Asa ca dupa 2 ani si nervi am scapat de acel cotet acum am un Mercedes E 200 cdi din 2000, sa va povestesc ce am schimbat pe el: avea bieletele antiruliu spate obosite cost 2 bucati = 40 ron,filtru ulei = 28 ron,filtru combustibil =30 ron,filtru aer= 65 ron, filtru polen=55 ron si doua amortizoare sachs= 280 ron/buc + uleiul, toate filtrele erau MANN, asa ca nu va mai c....i pe voi ,ca vedeti ce preturi sunt la consumabile, pe cand la BMW-uri sunt chiar si de doua - trei ori mai scumpe ,gen filtru de combustibil, despre fiabilitate, sincer am o parere f proasta. TOTUSI TIN SA CRED CA BMW-URILE OTTO SUNT MULT MAI FIABILE DE CAT CELE DIESEL, DAR NU VA AJUNGE LA NIVELUL MERTANELOR NICIODATA!!!! P.S. Am decis sa pun si cateva poze , sa nu credeti ca aceasta masina nu are ingrijita!!!!
  8. Fratilor, fara suparare, Mercedesul e mult mai fiabil de cat un BMW, si este mai ieftin la intretinere. Vorbesc din proprie expierenta, am avut un BMW 525 TDS, aceasta masina m-a dezamagit total, mi-a mancat viata si bani, de ceva timp am trecut la un Mercedes E 200 CDI an fb. 2000, sunt foarte multumit de aceasta masina, costurile de intretinere sunt scazute (comparativ cu eE 39, ex filtrul de combustibil, pe MANN=30 ron la Mercedes, la BMW tot pe MANN= 160 ron, sa nu mai vb de amortizoare,placute de frana etc.Eu cred ca voi ramana pe veci la Mercedes, inginerii de la Mercedes stiu sa faca masini.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.