Jump to content

.Bogdan

Contributors
  • Posts

    7011
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

.Bogdan last won the day on September 17 2021

.Bogdan had the most liked content!

1 Follower

About .Bogdan

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.E46.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    .ro/B

Previous Fields

  • Masina
    -

Recent Profile Visitors

24499 profile views

.Bogdan's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare

Recent Badges

958

Reputation

  1. Intru dupa 3 luni pe forum si primul topic care-mi sare in ochi.... Respectele mele, Alex - sunt mai mult decat impresionat - atat de tine, cat si de masina.
  2. Le-ai dus-o inapoi? E motorul de vina sau a pocnit vasul de expansiune, vreun furtun, ceva?
  3. Reconditionarea unui M54 nu e cine stie ce mare filosofie.Candva dadusem peste baiatul asta, parea sa stie ce face. La oricine l-ai face, e critic sa schimbe segmentii de ungere cu aia de M52TU si semeringurile la supape. In rest, motorul nu prea are moarte... Si da, te incurajez sa iei un motor nedesfacut pe care sa-l reconditionezi tu. Altfel s-ar putea sa platesti de 2x, nu ai de unde sa stii ce au facut (sau nu au facut) altii motorului aluia, macar daca il reconditionezi tu, ai pe cine sa tragi la raspundere.
  4. Da-o-n ma-sa de CCV, treci pe OCC. http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/grin.png PS: Atentie, M54 nu are PCV - era mai simplu sa fie asa, are CCV.
  5. .Bogdan

    Prelata Auto.

    https://www.bestautovest.ro/accesorii-auto/accesorii-auto-exterioare/prelate-auto/prelata-autoturisme/prelata-bmw.html
  6. .Bogdan

    Prelata Auto.

    https://www.car-e-cover.de/en sau cele de la Kegel-Blazusiak disponibile si la noi la firma aia din Arad prima in cautari pe goagal.
  7. Cred ca e tot el, e data setata prost pe camera. Si-a pierdut bara spate la Romana, se observa ca pe Magheru nu o avea (+ jantele identice).
  8. http://www.bmwclub.r...ale-la-bixenon/ Intreaba-l pe XXL daca nu cumva poti inlocui direct lupele la farurile tale cu niste Morimoto sau ce s-o mai gasi pe piata acum... Daca nu, cumperi faruri halogen si faci conversia la lupe AF. Functioneaza foarte bine si te tin mai mult ca cele OE. Restul instalatiei il ai deja, spalatoare, auto-leveling-ul etc, deci nu se ia nimeni de tine ba mai mult nici nu se observa ca e conversie.
  9. Mai, ce dracu de mecanic/service e ala care nu stie sa verifice alinierea unui cardan la montaj? Chiar atat de slabi sunt mecanicii din zona?Si tu tot mai ai curaj sa faci operatiuni la ei?Imagineaza-ti ca aveai norocul sa-ti vibreze dupa si il injurai pe neamt..... Cred ca am si mentionat pe undeva anterior ca toate cardanele au semne de aliniere din fabrica, sunt doua puncte albe pe ambele sectiuni, se vedeau si in pozele neamtului. Daca tot n-as fi putut fi prezent, ii scoteam fisa de montaj din TIS, ii lasam scris pe un A4, ceva... ma rog, ai si tu un stil de a aborda lucrurile.. Nici nu mai intreb de pretensionarea rulmentului, de cum au pus suruburile la flanse... saraca masina.
  10. http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/thumbsup.png
  11. https://modbmw.com/shop/modlight-lite/
  12. Diferenta maxim acceptabila e de 1% intre punti si 3% fata de dimensiunile inscrise pe stalp. 6mm inseamna 0,3% la tine. Sa fim seriosi, 6mm diferenta de circumferinta obtii si daca strangi capacelul la ventil cu 1sec mai tarziu, ar fi absurd sa fie CHIAR atat de sensibil.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.