Jump to content

BeMWeistul

Members
  • Posts

    168
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti, Colentina.

Previous Fields

  • Masina
    e39/break/2.0d/2002

BeMWeistul's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. Cum sa-l puna la punct daca vibrochenul era in doua? Bloca la volanta iar la distributie se invartea.
  2. Daca ai modelul de 150cp, mai bine ai verifica injectoarele, mai precis, debitul lor pe retur... daca scapa multa motorina pe retur atunci e problema cu injectorul. Si la mine pornea lung la cald si uite http://imageshack.us/photo/my-images/824/test134s23defect.jpg/ injectoarele 4 si 5 pierdeau presiunea pe retur.
  3. Cu pornitul la cald cum este, mai bat tachetii asa tare pana cand se stinge becul rosu la ulei?
  4. E46 euro4, cel cu 6 trepte de viteza, are turbosuflanta cu actuator comandat electronic, deci nu mai are electrovalva pt controlul vacuumului.
  5. Pe la jumatatea gatului, in interiorul vasului de expansiune, in zona unde etanseaza cele doua inele de pe buson, trebuie sa fie o gaurica prin care sa tasneasca antigel cu motorul pornit atunci cand scoti busonul, pana sa ajunga la temperatura de lucru. La tine se intampla asa ceva? Daca filmai de deasupra gurii vasului de expansiune, in primul filmulet, trebuia sa se vada acel jet de 2mm grosime.
  6. Cred ca de la senzorul de presiune de ulei ai legat firul care sa-ti comande releul pt buji. Cand pornesti motorul (m47/136cp), becul rosu de la ulei se stinge mai greu pana se face presiune, si atunci te folosesti de semnalul senzorului ca sa-ti activezi releul atunci cand motorul are peste 5*C... :scratchchin: buna idee. Nasol este ca le cam scurtezi viata la buji pt ca ele vor fi functionale, pana cand se va stinge becul rosu de la presiune de ulei, si atunci cand pornesti motorul la temperatura de lucru.
  7. Aceea nu este fisa de tester, ci TIS online in rusa si tradus in engleza iar A-ul acela este echivalentul simbolului de grade celsius; aici sper sa fie mai limpede http://imageshack.us/f/5/23022013403.jpg/ e TIS-ul din laptopul meu.
  8. Aici ai valorile temperaturilor dupa care este actionat releul, si durata de functionare a bujiilor http://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=ru&tl=en&u=http%3A%2F%2Ftis.bmwcats.com%2Fdoc1053834%2F INAINTE DE PORNIRE: Se vede ca daca antigelul are peste 5*C, bujiile nu sunt incalzite... sub 5*C, ele se incalzesc minim 4 secunde. DUPA PORNIRE: Cand temeratura antigelului are peste 40*C, bujiile nu sunt incalzite, iar cand are 20*C, bujiile functioneaza 220 de secunde...deci, intre 20-40*C, functioneaza intre 220 si 0 secunde, DUPA ce a pornit motorul; DECI, cand motorul are peste 5*C, verifica daca merg bujiile DUPA ce ai pornit motorul... pui lampa de control pe cele 4 fire groase care se vad in mufa ce intra in releul de buji Eu cred ca pornirea asta greoaie intre temperaturi este de la o problema legata de injectie, adica ori debitul e cam mare si ineaca , ori de la avansul dinamic din pompa ( posibil cam mic pt ca nu a revenit pistonashul de avans). :scratchchin:
  9. Daca nu o sa iei cuzineti noi, atunci cand iei vibrochenul sh, sa-l iei cu tot cu cuzinetii lui si sa-i montezi in aceeasi pozitie care au avut-o pe el. Cuzinetii tai nu-i mai folosi, mai ales pe cei de palier.
  10. Problema a fost expusa aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/129692-ar-putea-fi-ceva-grav/page__p__1921936#entry1921936 iar rezolvarea a fost schimbarea piesei nr.3 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=DR71&mospid=47551&btnr=11_2956&hg=11&fg=40 , adica a avut furtunul spart la intrare in intercooler si pierdea presiunea de aer pe care o facea turbosuflanta.
  11. Camshaft = axa cu came Crankshaft = vibrochen = arbore cotit Cand axele cu came fac o rotatie, vibrochenul face doua rotatii intr-un ciclu motor. M47/1951cm3 nu are senzor camshaft pt ca un astfel de senzor se gaseste in pompa de injectie, senzor care, in plus, mai citeste si temperatura motorinei din pompa.
  12. TIS-ul gasit aici http://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=ru&tl=ro&u=http%3A%2F%2Ftis.bmwcats.com%2F , mie mi-a fost de folos.
  13. Masina lui cristy7610, e90, nu are injector cu fir asa cum are motorul m47, cel de 1951cm3. La injectorul cu fir se masoara impedanta cu ohmetru si trebuie sa se incadreze intre 80-120ohmi.
  14. Din ce am vazut pe realoem, lantul la n47 nu mai este dublu in latime intre vibrochen si pompa de injectie asa cum este la m47 si m47n unde vibrochenul e prevazut cu 2 pinioane apropiate. La n47, pe unul dintre cele 2 pinioane s-a pus lantul de la pompa de ulei, pompa de ulei care pe m47n era antrenata direct de vibrochen printr-o roata dintzata... acum, roata dintata, pe n47 antreneaza cele 2 axe care preiau din trepidatile motorului, axe care se afla pe langa vibrochen; deci, inginerii au renuntat la fiabilitatea distributiei motoarelor m47, m47n in favoarea unui motor mai linistit... macar recomandau o inlocuire a distributiei la Xkm. Eu cred ca ar fi trebuit sa lase lantul dublu intre vibrochen si pompa de injectie, iar pompa de ulei o puneau pe vibrochen langa fulie asa cum este pe m47. Am inteles ca de la jumatatea lui 2011 au remediat problema prin schimbarea lantului cu unul mai rezistent...cu cat o sa reziste mai mult, cu 50-100Kkm?
  15. Ai probleme cu injectorul cu fir. Pe mufa din calculator, a 3-a de la dreapta la stanga ( ma refer la al 3-lea locas din calculator; este mufa cu cele mai multe fire si cele mai subtiri ), pe pinii 5 si 18 trebuie sa ai semnal de la injectorul cu fir intre 80 si 120 ohmi, se verifica la rece... daca acolo nu apare nici un semnal, atunci egr-ul nu functioneaza. http://imageshack.us/photo/my-images/535/pozitiepini.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/593/masurareinjectorcufir.jpg/
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.