Ca initiator al acestui topic habar nu aveam ca o sa starnesc o adevarata revolta printre proprietarii de bmw-uri si ca problema descrisa este asa de des intalnita. Daca mai intereseaza pe cineva, cum am rezolvat eu problema (temporar): galeria de admisie a fost inlocuita cu alta gasita la sh dar in buna stare; (inginerul care a condus executia lucrarii mi-a recomandat totusi sa nu elimin clapetele - omul e specializat in bmw-uri si garantez ca are o mare experienta in partea de motoare si anexe deci probabil stie mai bine despre ce e vorba). Ca sechele, motorul mai are o problema cu un injector care nu functioneaza normal la pornire dupa care intra in regim de lucru ok. O sa fac cateva drumuri cu motorul supraturat iar daca nu isi da drumul (ar cam trebui totusi) la functionare perfecta, pt reducerea costurilor, vom incerca sa-l reconditionam si in ultima instanta daca tot nu merge il vom schimba cu unul nou. Cel mai mult a durat pana am recuperat cele 2 clapete pierdute prin motor :)( - noroc ca nu au facut pagube prea mari. Pana acum reparatia cuprinzand manopera, galerie sh, garnitura, curatare motor, schimb ulei si nu stiu ce aditiv care sa curete injectoarele costat 58o euro.