Jump to content

raduradu

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320

raduradu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. daca vrei sa stii un adevar un alt user a facut exact ca tine , a montat o galerie Sh in stare buna la recomandarea unui mecanic specialist . Ca urmare la mai putin de o sapt au trosnit 2 clapete si a facut motorul praf definitiv . Cred ca ar trebui sa recitesti tot topicul f bine . Ar fi cel putin hilar sa patesti o ineptie desi poate topicul tau a salvat cateva motoare , 1 sigur .Bye . Am citit tot ce sa scris si mi-am asumat riscul punand o galerie second. Oricum in cazul in care mai apare o problema grava la masina mea o sa-i dau foc cu cea mai mare placere si va invit si pe voi :)). Am avut atatea probleme in ultimii 2 cu acest model de masina de marca incat pt mine nu mai are nici o valoare (sentimentala cel putin) ... sau poate am fost eu ghinionist.
  2. Ca initiator al acestui topic habar nu aveam ca o sa starnesc o adevarata revolta printre proprietarii de bmw-uri si ca problema descrisa este asa de des intalnita. Daca mai intereseaza pe cineva, cum am rezolvat eu problema (temporar): galeria de admisie a fost inlocuita cu alta gasita la sh dar in buna stare; (inginerul care a condus executia lucrarii mi-a recomandat totusi sa nu elimin clapetele - omul e specializat in bmw-uri si garantez ca are o mare experienta in partea de motoare si anexe deci probabil stie mai bine despre ce e vorba). Ca sechele, motorul mai are o problema cu un injector care nu functioneaza normal la pornire dupa care intra in regim de lucru ok. O sa fac cateva drumuri cu motorul supraturat iar daca nu isi da drumul (ar cam trebui totusi) la functionare perfecta, pt reducerea costurilor, vom incerca sa-l reconditionam si in ultima instanta daca tot nu merge il vom schimba cu unul nou. Cel mai mult a durat pana am recuperat cele 2 clapete pierdute prin motor :)( - noroc ca nu au facut pagube prea mari. Pana acum reparatia cuprinzand manopera, galerie sh, garnitura, curatare motor, schimb ulei si nu stiu ce aditiv care sa curete injectoarele costat 58o euro.
  3. Exact asa a patit si un prieten i a tras pe admisie o clapeta,dar lui i se blocase si motorul nu se mai invartea deloc. L a demontat tot, i a schimbat cuzinetii,segmentii, si ceva pe la _chiulasa_, oricum toata distractia l a costat vreo 7000 ron. Si asta se intampla numai la motoarele astea common rail, la celelalte cu pompa nu au cum sa traga nimic pe admisie. Am aflat mai exact care este problema: o clapeta trasa pe admisie - care spune meseriasul in bmw-uri, este o problema comuna la modelul asta. Astept sa vad pretul total (sper ca nu sunt costisitoare pagubele colaterale)
  4. Problema mare, La urcarea unei pante motorul brusc a inceput sa nu mai traga (pana acum nu am avut astfel de pb) dupa care a inceput sa tremure apoi dupa cativa metrii am auzit un zogmot/scartait (ceva metalic) sub capota si putin fum si miros de ars si sa oprit de tot. Am incercat sa o repornesc sa trag pe dreapta mai bine dar tremura toata si zogmotul metalic era mai puternic. Am reusit in hopuri sa o mai misc 3-4 metrii. Am dus-o pe platforma la service unde au masurat turbina verificat cilindrii, axul cu came (parca asa-i spuneau ca nu ma pricep bine) si totul era OK. Ce au constatat deocamdata dupa ce au reusit sa o porneasca (la fel e zgomotos) e ca avea consumul de 4 ori mai mare decat normal. Are cineva idee ce ar putea fi?
  5. Salut, Doresc preturi pt. BMW320d 2002 cu facelift Touring la urmatoarele piese: Telescoape fata/spate standa/dreapta (nu sport) Arcuri fata/spate standa/dreapta Placute frana fata/spate Discuri frana fata/spate
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.